Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 428
  • Документ
    СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РИНКУ УРАНУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-28) Зеленько, О. О.; Осьмірко, І. В.
    У публікації схарактеризовано стан ринку урану. Уран є основною сировиною, яка забезпечує паливом атомні електростанції (АЕС) у світі. В останні роки на ринок урану впливає політика країн, які мають вертикально інтегровані компанії з розвідки, видобутку, збагачення, виробництва ядерного палива, будівництва АЕС (Росія, Китай). Зазначено, що через суттєве зменшення інвестицій у розвідку та видобуток урану, з одного боку та зростання попиту завдяки стрімкому зростанню потужностей атомної енергетики, з іншого боку, на ринку урану можна очікувати подальшого зростання цін та подальшого збільшення обсягів інвестицій у видобуток урану. У більш довгостроковій перспективі можна очікувати зростання пропозиції урану та стабілізації ринкових цін. The publication describes the state of the uranium market. Uranium is the main raw material that provides fuel for nuclear power plants (NPPs) around the world. In recent years, the uranium market has been influenced by the policy of countries with vertically integrated companies engaged in exploration, mining, enrichment, nuclear fuel production, and construction of nuclear power plants (Russia and China). It is noted that due to a significant decrease in investment in uranium exploration and production, on the one hand, and an increase in demand due to the rapid growth of nuclear power capacity, on the other hand, the uranium market can expect further price growth and further increase in investment in uranium production. In the longer term, uranium supply is expected to increase and market prices to stabilise.
  • Документ
    КОНВЕРГЕНЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ Й ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Сергєєв, М. В.
    У публікації досліджено кругообіг поведінки покупців, споживчі потреби, що на неї впливають, виокремлено закономірності та проаналізувано сьогоденний ринок торгівлі. ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» - це національна роздрібна мережа продуктових магазинів, головним завданням якої є забезпечення умов для безперебійного функціонування виробничого процесу з урахуванням проведення грамотної цінової політики. Зазначено, що споживча поведінка і торгівельна система не можуть існувати один без одного. Споживання завжди буде частиною нашого життя як обов’язковий атрибут людського існування. Поведінка споживачів на торгівельній арені є важливим аспектом, багато значущим для аналізу різних показників галузей продажу. Маркетингові лінії мають працювати задовго до першої стадії та розуміти свій і інакший вплив на людей. З позиції маркетингу ефективним продаж робить увага до всіх аспектів потреб. Процес купівлі товару починається на стадії усвідомлення потреби. The publication examines the cycle of buyer behavior, consumer needs that influence it, identifies patterns and analyzes today's trade market. LLC "ATB-MARKET" is a national retail chain of grocery stores, the main task of which is to ensure the conditions for the smooth functioning of the production process, taking into account the implementation of a competent price policy. It is noted that consumer behavior and the trading system cannot exist without each other. Consumption will always be a part of our lives as a necessary attribute of human existence. The behavior of consumers in the trading arena is an important aspect that is very significant for the analysis of various indicators of sales industries. Marketing lines should work long before the first stage and understand their and other influence on people. From a marketing point of view, attention to all aspects of needs makes sales effective. The process of buying a product begins at the stage of need awareness.
  • Документ
    ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ НАПРЯМІВ ІНВЕСТУВАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Прилуцька, Т. Д.
    У статті досліджено забезпечення ефективного здійснення інвестиційної стратегії підприємства. Наведено основні складові інвестиційної стратегії, визначено етапи оптимальних напрямів інвестування для забезпечення стабільності та розвитку підприємства. Зазначено, що визначення оптимальних напрямків інвестування є ключовим чинником забезпечення стабільності та розвитку підприємства. Аналіз внутрішнього та зовнішнього стану підприємства, визначення стратегії інвестування та правильний вибір напрямів інвестування сприяють досягненню підприємством успіху на ринку. The article examines the provision of effective implementation of the enterprise's investment strategy. The main components of the investment strategy are given, the stages of optimal investment directions to ensure the stability and development of the enterprise are determined. It is noted that the determination of optimal investment directions is a key factor in ensuring the stability and development of the enterprise. Analysis of the internal and external state of the enterprise, determination of the investment strategy and the correct choice of investment directions contribute to the success of the enterprise in the market.
  • Документ
    СПІВДІЯ СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ І МІНЛИВОСТІ ВАЛЮТНОГО КУРСУ В УКРАЇНІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Луценко, А. О.
    У статті проаналізовано валютний курс в Україні. Виділено фактори, що впливають на валютний курс. Курсові коливання валют є невід’ємною частиною глобальної економіки, і вони відображаються на кожній країні та ринку, особливо наразі в Україні діє керована гнучкість курсу. Економічні фактори відіграють важливу роль у формуванні валютних курсів, і їх аналіз може допомогти зрозуміти цей процес і спрогнозувати можливі зміни в майбутньому. The article analyzes the exchange rate in Ukraine. Factors affecting the exchange rate are highlighted. Exchange rate fluctuations are an integral part of the global economy, and they are reflected in every country and market, especially currently in Ukraine there is a managed exchange rate flexibility. Economic factors play an important role in the formation of exchange rates, and their analysis can help to understand this process and predict possible changes in the future.
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РЕКЛАМНИХ СТРАТЕГІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Ісадкова, О. Г.
    У статті проаналізовано рекламу, яка має безпосередній вплив на поведінку споживачів і спонукає їх купувати та замовляти більше товарів і послуг. Виділено чотири етапи психологічного впливу реклами на споживача. Одним із різновидів рекламної стратегії щодо формування позитивного сприйняття вашого продукту є застосування топосів. Наведено цілі та переваги використання топосів у рекламі. Зазначено, що використання топосів у рекламі допомагає брендам створювати сильні зв'язки зі споживачами, підвищувати впізнаваність і запам'ятовуваність реклами та доносити важливі значення і повідомлення. The article analyzes advertising that has a direct impact on consumer behavior and encourages them to buy and order more goods and services. Four stages of the psychological impact of advertising on the consumer are distinguished. One of the types of advertising strategy for the formation of a positive perception of your product is the use of topos. The purposes and advantages of using topos in advertising are given. It is noted that the use of topos in advertising helps brands create strong connections with consumers, increase recognition and memorability of advertising, and convey important meanings and messages.