Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра освітології та інноваційної педагогіки за Тема "19th-early 20th centuries"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛ ДЛЯ ДОРОСЛИХ ЯК ПРЕДМЕТ УВАГИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Друганова, О. М.; Білик, В. М.У статті проаналізовано питання організації шкіл для дорослих, що були представлені педагогічною громадськістю ХІХ – початку ХХ століття на сторінках часописів, у процесі виступів на засіданнях різних секцій з’їздів, що проходили у межах обраного для дослідження часу. Проаналізовано особливості діяльності шкіл для дорослих, рекомендації діячів освіти стосовно організації процесу навчання, змісту, форм і методів, а також вимоги до педагогічної майстерності вчителів, що працювали у недільних школах. The article analyzes the issue of the organization of schools for adults, which was presented by the pedagogical community of the 19th - early 20th centuries on the pages of magazines, in the process of speeches at the meetings of various sections of the congresses held within the period chosen for the study. The peculiarities of schools for adults, the recommendations of education officials regarding the organization of the learning process, content, forms, and methods, as well as the requirements for the pedagogical skills of teachers who worked in Sunday schools were analyzed.