Кафедра психології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра психології за Тема "academic self-regulation"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументThe influence academic self-regulation of students on the way of overcoming negative situations(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Obukhova, N.The relevance of research. In modern educational conditions, it is important for applicants to independently regulate academic activities and find solutions to overcome unforeseen negative situations. The purpose of the study is to reveal the correlation between indicators of ways to overcome negative situations and academic selfregulation. Research methods - The experimental research was carried out on the basis of the H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University and the Ukrainian Engineering Pedagogics Academy. The study involved applicants for education in the area 05 Social and Behavioral Sciences of 1, 3 and 5 courses in the number of 244 persons (187 girls and 57 boys). As a diagnostic material we used the questionnaire "Ways to overcome negative situations" and the adaptation questionnaire of academic self-regulation R. M. Ryan and D. R. Connell. Mathematical and statistical methods were applied in data processing. Results. In a pilot study, it was found that the main ways of overcoming negative situations by subjects of educational and professional activities are self-accusations, problem analysis and self-esteem increase. Academic self-regulation is characterized mainly by external and introjective regulation. Conclusions. According to the results of the study of methods to overcome negative situations, it was found that students more often choose coping strategies of self-blame, problem analysis and search for guilty. During their educational and professional activities, students rely on the emotional sphere, which they direct towards themselves or others. At the same time, while analyzing the problem, students try to retire, seek information, find a solution. Academic self-regulation is characterized by external and introjected regulation. All data indicate that subjects of educational and professional activities are capable of self-organizing activities with the help of constructive coping strategies using the development of emotional intelligence for psychological well-being. Актуальність дослідження. В сучасних умовах навчання для здобувачів освіти важливо самостійно регулювати академічну діяльність та знаходити рішення для подолання непередбачуваних негативних ситуації. Мета дослідження – виявити кореляційні зв'язки показників способів подолання негативних ситуацій та академічної саморегуляцій. Методи дослідження – Експериментальне дослідження проводилось на базі Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди та Української інженернопедагогічної академії. В дослідженні приймали участь здобувачі освіти у галузі 05 Соціальні та поведінкові науки 1, 3 та 5 курсів у кількості 244 чоловік( 187 дівчат та 57 юнаків). В якості діагностичного матеріалу використовувались опитувальник «Способи подолання негативних ситуації» та адаптаційний опитувальник академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннелла. В обробці даних були застосовані математико-статистичні методи. Результати. В ході експериментального дослідження було встановлено, що основними способами подолання негативних ситуації суб’єктами навчально-професійної діяльності являються самозвинувачення, аналіз проблеми та підвищення самооцінки. Академічна саморегуляція характеризується в основному зовнішньою та інтроектованою регуляцією. Висновки. За результатами дослідження способів подолання негативних ситуації було встановлено, що студенти частіше вибирають копінг-стратегії самозвинувачення, аналіз проблеми та пошук винних. Студенти під час навчально-професійної діяльності спираються на емоційну сферу, яку направляють на себе чи на інших. При цьому аналізуючи проблему, студенти намагаються усамітнитись, шукати інформацію, знайти рішення. Академічна саморегуляція характеризується зовнішньою та інтроектованою регуляцією. Всі дані вказують на те що, суб’єкти навчальнопрофесійної діяльності здатні до самоорганізації діяльності конструктивними копінг-стратегіями через розвиток емоційного інтелекту для психологічного благополуччя.
- ДокументПсиходіагностика мотиваційної особистості молодшого школяра(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-03-10) Фоменко, К. І.У статті представлено комплекс методів діагностики мотиваційної сфери особистості молодшого школяра. Охарактеризовано три психодіагностичні методики: перша спрямована на діагностику губристичної мотивації особистості, друга спрямована на діагностику екстеріоризації-інтеріоризації успіху у молодшому шкільному віці, третя спрямована на вивчення мотивів академічної саморегуляції учнів початкової школи. У статті подано психометричні характеристики розроблених методик та стимульний матеріал. В статье представлен комплекс методов диагностики мотивационной сферы личности младшего школьника. Охарактеризованы три психодиагностические методики: первая направлена на диагностику губристической мотивации личности, вторая направлена на диагностику экстериоризации-интериоризации успеха в младшем школьном возрасте, третья направлена на изучение мотивов академической саморегуляции учащихся начальной школы. В статье представлены психометрические характеристики разработанных методик и стимульный материал. The article presents a set of methods for diagnosing the motivational sphere of a younger school student. Three psychodiagnostic methods have been characterized: the first is aimed at diagnosing the self-motivated personal motivation, the second is aimed at diagnosing the exteriorization-internalizing of success in elementary school age, the third is aimed at studying the motives of the academic self-regulation of elementary school students. The article presents the psychometric characteristics of the developed techniques and stimulus material.