Монографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Монографії за Тема "andragogy"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСВІТА ДОРОСЛИХ В КРАЇНАХ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ(Видавництво Мітра, 2019) Боярська-Хоменко, А. В.У монографії на основі широкої джерельної бази проаналізовано особливості розвитку освіти дорослих в країнах Центральної та Східної Європи у ХХ – на початку ХХІ століття; обґрунтовано етапи розвитку освіти дорослих; розкрито особливості мети, завдань, форм та методів навчання дорослого населення країн Центральної та Східної Європи; визначено прогностичні тенденції розвитку освіти дорослих. Монографія призначена для науковців, викладачів, аспірантів, усіх, кого цікавлять питання безперервного навчання та освіти дорослих. В монографии на основе широкой источниковой базы проанализированы особенности развития образования взрослых в странах Центральной и Восточной Европы в ХХ - начале XXI века; обосновано этапы развития образования взрослых; раскрыты особенности целей, задач, форм и методов обучения взрослого населения стран Центральной и Восточной Европы; определены прогностические тенденции развития образования взрослых. Монография предназначена для научных работников, преподавателей, аспирантов, всех, кого интересуют вопросы непрерывного обучения и образования взрослых. The monograph on the basis of a wide source base analyzes the features of the development of adult education in Central and Eastern Europe in the XX - early XXI century; the stages of development of adult education are substantiated; features of the purpose, tasks, forms and methods of training of the adult population of the countries of Central and Eastern Europe are opened; the prognostic tendencies of development of adult education are defined. The monograph is intended for scientists, teachers, graduate students, anyone interested in lifelong learning and adult education.
- ДокументОСВІТА ДОРОСЛИХ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020)У монографії здійснено аналіз освіти дорослих як чинника розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу, визначено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Монографія призначена для науковців, викладачів, аспірантів, усіх, кого цікавлять питання безперервного навчання та освіти дорослих. В монографии проведен анализ образования взрослых как фактора развития человеческого капитала в условиях глобализационных и интеграционных процессов, раскрыты особенности теории и практики организации обучения взрослых в Украине и ведущих странах мира, определены особенности андрагогический науки и ее значение для системы управления человеческими ресурсами, определены тенденции профессиональной подготовки , переподготовки и повышения квалификации педагогов и андрагогив, определены образовательные потребности различных категорий взрослого населения. Монография предназначена для научных работников, преподавателей, аспирантов, всех, кого интересуют вопросы непрерывного обучения и образования взрослых. The monograph analyzes adult education as a factor in human capital development in the context of globalization and European integration processes, reveals the features of the theory and practice of adult learning in Ukraine and leading countries, identifies features of andragogical science and its importance for human resource management, , retraining and advanced training of teachers and andragogues, the educational needs of different categories of adults are identified. The monograph is intended for scientists, teachers, graduate students, anyone interested in lifelong learning and adult education.