Монографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Монографії за Тема "adolescence"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕмоційно-вольова регуляція суб’єкта художньо-спортивної діяльності(Видавництво «Діса плюс», 2019-04) Кузнєцов, М. А.; Фоменко, К. І.; Полілуєва, І. В.Монографія присвячена дослідженню емоційно-вольової регуляції суб’єкта художньо-спортивної діяльності. В роботі подано теоретичний огляд проблеми емоційно-вольової регуляції у спортивній діяльності та її детермінації, розроблено комплекс психодіагностики суб’єкта художньо-спортивної навчальної діяльності. Показано психологічні предиктори актуалізації сприятливих психоемоційних станів суб’єкта художньо-спортивної діяльності. Розроблено програму розвитку емоційно-вольової саморегуляції суб’єкта художньо-спортивної діяльності, ефективність якої доведено. Для психологів, викладачів, аспірантів, студентів гуманітарних спеціальностей. Монография посвящена исследованию эмоционально-волевой регуляции субъекта художественно-спортивной деятельности. В работе представлен теоретический обзор проблемы эмоционально-волевой регуляции в спортивной деятельности и ее детерминации, разработан комплекс психодиагностики субъекта художественно-спортивной учебной деятельности. Показаны психологические предикторы актуализации благоприятных психоэмоциональных состояний субъекта художественно-спортивной деятельности. Разработана программа развития эмоционально-волевой саморегуляции субъекта художественно-спортивной деятельности, эффективность которой доказана. Для психологов, преподавателей, аспирантов, студентов гуманитарных специальностям. The monograph is devoted to the study of the emotional-volitional regulation of the subject of artistic and sports activity. The paper presents a theoretical review of the problem of emotional-volitional regulation in sports activity and its determination, a complex of psychodiagnostics of the subject of artistic and sports educational activity is developed. The psychological predictors of actualization of favorable psychoemotional states of the subject of artistic and sports activity are shown. A program for the development of emotional-volitional self-regulation of the subject of artistic and sports activity has been developed, the effectiveness of which has been proven. For psychologists, teachers, graduate students, students of humanitarian specialties.