Монографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Монографії за Тема "acmeology"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОФЕСІЙНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ (АКМЕОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)(Київський університет імені Б. Грінченка, 2016) Рибалко, Л. С.; Куценко, Т. В.Суть професійної самореалізації учителів загальноосвітніх навчальних закладів розкрито з позиції акмеологічних ідей розвитку особистості, досягнення ідеалу досконалості, вдосконалення акме через професіоналізм. Виявлено структуру та функції професійної самореалізації учителя, які відбивають особливості пізнання й розкриття професійно-педагогічного потенціалу в різних видах педагогічної діяльності, відносини з учнями на партнерських засадах. Сущность профессиональной самореализации учителей общеобразовательных учебных заведений раскрыта с позиции акмеологических идей развития личности, достижения идеала совершенства, усовершенствования акме через профессионализм. Определена структура и функции профессиональной самореализации учителя, которые отражают особенности познания и раскрытия профессионально-педагогического потенциала в различных видах педагогической деятельности, отношения с учениками на партнерских началах. The essence of the professional fulfillment of secondary schools teachers is developed according to acmeological ideas of personal development, achieving the ideal of perfection, improving acme with professionalism. It is determined the structure and function of teacher professional fulfillment that reflect features of knowledge and the disclosure of professional and educational potential in different types of educational activities, relationships with students in partnership.