Кафедра хореографії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра хореографії за Тема "Bausch P."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ БАЛЕТМЕЙСТЕРАМИ В ТЕМАТИЦІ СУЧАСНИХ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ТВОРІВ(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022) Волчукова, В. М.; Тіщенко, О. М.В статті проаналізовано особливості інтерпретації гендерних стереотипів в сучасних хореографічних творах західно-європейських балетмейстерів ХХ–ХХІ століття А. Дункан, П. Бауш, М. Грехем, М. Каннінгема, М. Моріса, А. Прельжокажа. Зроблено наступні висновки: Для модерного та постмодерного танців західно-європейськихбалетмейстерів ХХ–ХХІ ст. характерними особливостями є: вільне відображення соціальних відносин, розбіжності статевих і гендерних характеристик. В танці втілені феміністські тенденції, гендерна нерівність у хореографічних творах балетмейстерів-жінок ХХ ст. П. Бауш, М. Грехем, А. Дункан. Сучасний танець набуває характерних лексичних та поведінкових кодів, за якими чітко розрізнялися фемінні або маскулінні образи. The article analyzes the peculiarities of the interpretation of gender stereotypes in the modern choreographic works of Western European ballet masters of the 20th-21st centuries A. Duncan, P. Bausch, M. Graham, M. Cunningham, M. Maurice, A. Preljocaj. The following conclusions were made: For modern and postmodern dances of Western European ballet masters of the 20th–21st centuries. characteristic features are: free reflection of social relations, differences in sexual and gender characteristics. Feminist trends, gender inequality in the choreographic works of female ballet masters of the 20th century are embodied in the dance. P. Bausch, M. Graham, A. Duncan. Modern dance acquires characteristic lexical and behavioral codes according to which feminine or masculine images were clearly distinguished.