Кафедра дизайну
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра дизайну за Тема "advertising communications"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБренд-комунікація та ребрендинг як засіб конструювання(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Соловйова, Д. Ю.; Сухорукова, Л. А.У статті виявлено особливості використання ребрендингу як засобу конструювання рекламних комунікацій підприємства, що полягає у створенні відмінностей між конкуруючими продуктами та застосуванні ребрендингу як інформаційного приводу для комунікації з цільовою аудиторією. В статье выявлены особенности использования ребрендинга как средства конструирования рекламных коммуникаций предприятия, которые заключается в создании различий между конкурирующими продуктами и применении ребрендинга как информационного повода для коммуникации с целевой аудиторией. The article reveals the features of the using rebranding as a means of the constructing advertising communications of an enterprise, which is to distinguish between competing products and the use of rebranding as an information source for communication with the target audience.