2021
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд 2021 за Тема "abilities"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТеатральне мистецтво як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Захарова, О. О.В умовах розвитку Нової української школи значна увага приділяється саме творчості, розкриттю творчого початку кожної конкретного учня як справжнього суб’єкта життєдіяльності. Кризові явища в українському суспільстві сьогодні породжують попит на творчу особистість, яка приймає нестандартні рішення, наділена наполегливістю і великою працездатністю, що стане підґрунтям для формування творчого потенціалу суспільства, забезпечить вихід на новий культурний рівень. Тому формування досвідченої, творчої особистості є одним з першочергових завдань сучасної початкової школи. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрито поняття «здібності», «творчі здібності» та «театральне мистецтво»; висвітлено вплив театрального мистецтва на розвиток творчих здібностей молодших школярів. У другому розділі у ході констатувального етапу педагогічного експерименту виявлено первинний рівень розвитку творчих здібностей учнів першого класу за допомогою певних завдань. На формувальному етапі було розроблено план для театрального гуртка, який діяв упродовж 2020/2021 навчального року. Динаміка показників рівня розвитку творчих здібностей молодших школярів в експериментальному та контрольному класах представлено у таблицях і на діаграмах. У висновках доведено, що подані в кінці дослідження, є логічними та переконливими. В условиях развития Новой украинской школы значительное внимание уделяется именно творчеству, раскрытию творческого начала каждого конкретного учащегося как настоящего субъекта жизнедеятельности. Кризисные явления в украинском обществе сегодня порождают спрос на творческую личность, принимающую нестандартные решения, наделенная настойчивостью и большой работоспособностью, что станет основой для формирования творческого потенциала общества, обеспечит выход на новый культурный уровень. Поэтому формирование опытной, творческой личности является одной из первоочередных задач современной начальной школы. Выпускная квалификационная работа состоит из введения, двух глав, заключения, списка использованных источников и приложений. В первой главе раскрыты понятия «способности», «творческие способности» и «театральное искусство»; освещено влияние театрального искусства на развитие творческих способностей младших школьников. Во второй главе в ходе констатирующего этапа педагогического эксперимента выявлен первичный уровень развития творческих способностей учащихся первого класса с помощью определенных задач. На формировочном этапе был разработан план для театрального кружка, который действовал в течение 2020/2021 учебного года. Динамика показателей уровня развития творческих способностей младших школьников в экспериментальном и контрольном классах представлена в таблицах и диаграммах. В выводах доказано, что представленные в конце исследования являются логичными и убедительными. In the conditions of development of the New Ukrainian school considerable attention is paid to creativity, disclosure of the creative beginning of each concrete pupil as the present subject of vital activity. Crisis phenomena in Ukrainian society today create a demand for a creative person who makes non-standard decisions, endowed with perseverance and hard work, which will be the basis for the formation of creative potential of society, provide access to a new cultural level. Therefore, the formation of an experienced, creative personality is one of the priority tasks of modern primary school. The final qualifying work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The first section reveals the concepts of "ability", "creative ability" and "theatrical art"; the influence of theatrical art on the evelopment of creative abilities of junior schoolchildren is highlighted. In the second section, during the ascertaining stage of the pedagogical experiment, the primary level of development of creative abilities of first-graders was revealed with the help of certain tasks. At the formative stage, a plan was developed for the theater group, which operated during the 2020/2021 school year. The dynamics of indicators of the level of development of creative abilities of junior schoolchildren in experimental and control classes are presented in tables and diagrams. The conclusions prove that the presented at the end of the study are logical and convincing.