Кафедра історії України
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра історії України за Тема "adaptation"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАдаптація як фактор формування міжособистісних відносин(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Пащенко, Ю. М; Головіна, А. С.В статті розглянуто формування міжособистісних відносин в групі студентів 1-го курсу ХНПУ імені Г. С. Сковороди за допомогою техніки соціометрії. У міжособистісних стосунках індивід може бути одночасно як суб’єктом, так і об’єктом впливу, пізнання, оцінки. Чинником реалізації стосунків виступає спілкування, яке є дуже важливою, невід’ємною сферою взаємин людей, самою життєдіяльністю індивідів, реалізацією всієї системи міжособистісних стосунків. В статье рассмотрено формирование межличностных отношений в группе студентов 1-го курса ХНПУ имени Г. С. Сковороды с помощью техники социометрии. В межличностных отношениях индивид может быть одновременно как субъектом, так и объектом влияния, познания, оценки. Фактором реализации отношений выступает общение, которое является очень важной, неотъемлемой сферой взаимоотношений людей, самой жизнедеятельностью индивидов, реализацией всей системы межличностных отношений. The article deals with the formation of interpersonal relations in the group of 1st year students of the Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University by means of sociometry technique. In interpersonal relations an individual can be both a subject and an object of influence, cognition, evaluation. The factor of realization of relations is communication, which is a very important, integral sphere of human relations, the very life of individuals, the realization of the whole system of interpersonal relations.
- ДокументВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТННЬОГО ПРОСТОРУ УНІВЕРСИТЕТУ(USA, 2021-02) Брагіна, Т. М.; Гончарова, О. С.; Брагін, Ю. А.Стаття присвячена аналізу методичних аспектів викладання історії України іноземним студентам на етапі їх підготовки до вступу в заклади вищої освіти. Доведено, що ретельний підбір завдань для передтекстових і післятекстових вправ по історії та їх сумлінне виконання студентами допоможе оволодіти технікою мовлення та досить швидко адаптуватись до освітнього середовища університету. The article is devoted to the analysis of methodological aspects of teaching the history of Ukraine to foreign students at the stage of their preparation for admission to higher educational institutions. It has been proven that careful selection of tasks for pre-text and post-text exercises on history and their conscientious fulfillment by students will help to master the technique of speech and quickly adapt to the educational environment of the university.