Дисертації
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Дисертації за Тема "adults with special educational needs"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація дозвілля дорослих з особливими освітніми потребами в системі неформальної освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цзен, ГуанхайУ дисертації вперше здійснено цілісне дослідження проблеми організації дозвілля дорослих з особливими освітніми потребами в системі неформальної освіти КНР; розкрито підходи до визначення суті ключових понять дослідження «інклюзивна освіта дорослих в КНР» – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти впродовж життя, що передбачає будь-яку навчальну діяльність для удосконалення знань, умінь та навичок осіб, які визнані дорослими і здійснюють трудову діяльність, на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей діяльності людей з особливими освітніми потребами; «дозвілля» – це діяльність (творча, конструктивна або ж асоціальна), яка відрізняється від інших видів діяльності людини тим, що здійснюється відповідно до особистісних потреб індивіда, з метою отримання емоційного задоволення; «організація дозвілля» – один напрямів організації діяльності в клубних закладах неформальної освіти, що включає в себе проведення культурно-мистецьких масових заходів, створення об’єднань за інтересами, аматорських колективів за жанрами для населення різних вікових категорій; «освіта дорослих» – це освітній процес, в якому кожна особистість, незважаючи на своє матеріальне становище та релігійний світогляд, має право на власний шлях здобуття освіти від етапу коли вона визнається суспільством дорослою як спосіб інтелектуального і професійного оновлення; «дорослі з особливими освітніми потребами» – це особи, які потребують додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення права на формальну, неформальну, інформальну освіту, сприяння розвитку особистості, поліпшення стану здоров’я та якості життя, підвищення рівня участі у житті громади; «неформальна освіта» – освіта, спрямована на адаптацію людини до швидкоплинного соціально-економічного середовища, її інтеграцію в соціум, постійне оновлення знань, навичок і вмінь незалежно від віку; «організація дозвілля дорослих з особливими освітніми потребами в системі неформальної освіти КНР» – організація діяльності дорослих з особливими освітніми потребами у вільний час для їхнього соціального розвитку, в зміст якої включається виховання, навчання, просвітництво, соціалізація, соціальне загартування, соціальний розвиток; визначено систему організації дозвілля дорослих з особливими освітніми потребами в системі неформальної освіти КНР – неформальна освіта може здійснюватися у межах навчальних закладів та поза ними, але передбачає ґрунтовне нормативно-правове забезпечення, організовані та структуровані методи і засоби, які дозволяють залучити до організації неформальної освіти велику кількість дорослих з особливими освітніми потребами, які можуть поєднувати різні види дозвіллєвої діяльності; узагальнено китайський досвід з проблеми організації дозвілля дорослих з особливими освітніми потребами в системі неформальної освіти КНР; окреслено перспективи творчого використання теоретичних напрацювань і досвіду із проблеми організації дозвілля дорослих з особливими освітніми потребами в системі неформальної освіти КНР у системі неформальної освіти України. In the dissertation for the first time the integral research of a problem of the organization of leisure of adults with special educational needs in system of informal education of the People's Republic of China is carried out; approaches to defining the essence of the key concepts of the study "Inclusive adult education in China" is a comprehensive process to ensure equal access to quality lifelong learning, which includes any educational activity to improve the knowledge, skills and abilities of adults and workers activities based on the use of personality-oriented teaching methods, taking into account the individual characteristics of people with special educational needs; "Leisure" - is an activity (creative, constructive or antisocial), which differs from other human activities in that it is carried out in accordance with the personal needs of the individual, in order to obtain emotional satisfaction; "Organization of leisure" - one of the areas of organization of activities in club institutions of non-formal education, which includes cultural and artistic events, the creation of associations of interest, amateur groups by genre for the population of different ages; "Adult education" is an educational process in which every individual, regardless of their financial situation and religious worldview, has the right to their own path of education from the stage when it is recognized by society as an adult as a way of intellectual and professional renewal; "Adults with special educational needs" are persons who need additional permanent or temporary support in the educational process in order to ensure the right to formal, non-formal, informal education, promote personal development, improve health and quality of life, increase participation in community life; "Non-formal education" - education aimed at adapting a person to the fleeting socio-economic environment, its integration into society, the constant renewal of knowledge, skills and abilities regardless of age; "Organization of leisure for adults with special educational needs in the non-formal education system of China" - organization of activities for adults with special educational needs in their free time for their social development, which includes education, training, education, socialization, social hardening, social development; defined a system of leisure for adults with special educational needs in the system of non-formal education in China - non-formal education can be carried out within and outside schools, but provides a thorough legal framework, organized and structured methods and tools to attract non-formal education the number of adults with special educational needs who can combine different types of leisure activities; generalized Chinese experience on the organization of leisure for adults with special educational needs in the non-formal education system of China; the prospects of creative use of theoretical developments and experience on the problem of organization of leisure of adults with special educational needs in the system of non-formal education of the People's Republic of China in the system of non-formal education of Ukraine are outlined.