Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті за Тема "ability"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументStem-освіта як засіб підвищення творчого потенціалу особистості в рамках науково-педагогічного проекту «Інтелект України»(Publishing Ltd, Dublin, Ireland, 2017) Гавриш, І. В.; Доценко, С. О.; Щербакова, О. О.У статті розглянуто шляхи впровадження stem-освіти у навчально-виховний процес. На основі численних досліджень проаналізовано погляди науковців щодо використання stem-освіти як засобу розвитку творчих здібностей. Визначено, що завдання прикладної спрямованості та винахідницькі задачі є потужним засобом для розвитку творчих здібностей учнів. Охарактеризовано фактори, що впливають на розвиток творчих здібностей учнів : асоціативність, діалектичність та системність мислення. В статье рассмотрены пути внедрения stem-образования в учебно-воспитательный процесс. На основе многочисленных исследований проанализированы взгляды ученых по использованию stem-образования как средства развития творческих способностей. Определено, что задача прикладной направленности и изобретательские задачи является мощным средством для развития творческих способностей учащихся. Охарактеризованы факторы, влияющие на развитие творческих способностей учащихся: ассоциативность, диалектичность и системность мышления. The article considers ways of introducing stem-education into the educational process. On the basis of numerous studies, the views of scientists on the use of stem-education as a means of developing creative abilities are analyzed. It is determined that the problem of applied orientation and inventive tasks is a powerful tool for the development of students' creative abilities. Characterized factors influencing the development of students' creative abilities: associativity, dialecticity and systemic thinking
- ДокументРозвиток творчої активності учнів початкових класів : використання інтелект-карт("WORLD Science", Ajman, United Arab Emirates, 2017-08) Доценко, С. О.У статті розглядаються шляхи розвитку творчих здібностей учнів за допомогою інтелектуальної карти. На основі педагогічних і психологічних досліджень проаналізовано погляди вчених на використання смарт-карт в навчальному процесі. Визначається, що творча діяльність є формою самовираження і пізнання світу, основою саморозвитку. У психолого-педагогічних основах розвитку творчої діяльності існують певні умови, критерії, принципи та закономірності. Засобом розвитку творчої активності є метод структурування інформації з використанням карт розуму, створений психологом Тоні Бузеіном. Доведено, що інтелектуальна карта є графічним відображенням процесу мислення випромінює статі. Переваги інтелектуальної карти: чіткість, структура, послідовність, візуалізація інформації. Наведено способи використання смарт-карт в навчальному процесі, зокрема на уроках математики: мотивація та актуалізація навчання, пояснення нового матеріалу, систематизація та узагальнення знань. В статье рассматриваются пути развития творческих способностей учащихся с помощью интеллектуальной карты. На основе педагогических и психологических исследований проанализированы взгляды ученых на использование смарт-карт в учебном процессе. Определяется, что творческая деятельность является формой самовыражения и познания мира, основой саморазвития. В психолого-педагогических основах развития творческой деятельности существуют определенные условия, критерии, принципы и закономерности. Средством развития творческой активности является метод структурирования информации с использованием карт разума, созданный психологом Тони Бузеином. Доказано, что интеллектуальная карта является графическим отображением процесса мышления излучающего пола. Преимущества интеллектуальной карты: четкость, структура, последовательность, визуализация информации. Приведены способы использования смарт-карт в учебном процессе, в частности на уроках математики: мотивация и актуализация обучения, объяснение нового материала, систематизация и обобщение знаний. The article considers the ways of development of creative abilities of pupils by means of intelligent card. On the basis of pedagogical and psychological research analyzed the views of scientists on the use of smart cards in the learning process. Determined that creative activity is a form of self-expression and cognition of the world, the basis of self-development. Psycho-pedagogical bases of developmentof creative activity there are certain conditions, criteria, principles and laws. Means of development of creative activity is the method of structuring the information using mind maps, authored by psychologist Tony Buzein. It is proved that the intelligence map is a graphical display of the process of thinking radiant floor. The advantages of intelligent card: clarity, structure, consistency,visualizationof information. Given the way the use of smart cards in the learning process, in particular in mathematics lessons: motivation and actualization of learning, explanation of new material, systematization and generalization of knowledge.