Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті за Тема "a system o f higher education"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПерспективне управління в системі вищої освіти(Харківська державна академія дизайну і мистецтв (ХДАДМ), 2002) Прокопенко, А. І.У статті проаналізована раль перспективного управління в системі вищої освіти. Розкриті стратегічні й тактичні основи перспективного управління. Показано, що для здійснення перспективного управління в педагогічній системі необхідна перебудова системастворюючих компонентів - методів і форм спільної діяльності викладачів і студентів. При цьому необхідною є перебудова інших компонентів:цілей, принципів, місту. Розробка моделей навчального матеріалу дисциплін дозволяє використовувати їх у процесі перспективного управління процесам навчання у вищій шкалі. В статье проанализирована роль перспективного управления в системе высшего образования. Раскрыты стратегические и тактические основы перспективного управления. Показано , что для осуществления перспективного управления в педагогической системе необходима перестройка системообразующих компонентов – методов и форм совместной деятельности преподавателей и студентов. При этом необходимо перестроить другие компоненты - цели, принципы, содержание. Разработка моделей учебного материала дисциплин позволит использовать их в процессе перспективного управления процессом обучения в высшей шкале. In paper the role of perspective management in a system o f higher education is analysed. The strategic and tactical fundamentalses of perspective management are opened. Is shown, that the rearrangement backbone o f components - methods and forms of share activity of the teachers and students is necessary for exercise o f perspective management in a pedagogical system. Thus it is necessary to rebuild other components - purpose, principles, contents. The development o f models o f an educational stuff o f disciplines will allow to use them during perspective management o f process o f learning in a higher school.