Перегляд за Автор "Vasylieva, M."
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументA Foreign Language Teacher’s Competencies which are Needed for Working with a Multi-Aged Group of Learners(Міжнародний центр науки і досліджень, м. Київ, 2020-05-14) Vasylieva, M.The article highlights the topic of the competencies of a foreign language teacher, which are necessary to work in a group of students of different ages. У статті висвітлюється тема компетенцій вчителя іноземної мови, які необхідні для роботи в різновікової групи учнів. В статье освещается тема компетенций учителя иностранного языка, которые необходимы для работы в разновозрастной группы учащихся.
- ДокументChess therapy as a new trend in training of future social pedagogues(Pitesti University publishing house, 2018-10) Romanova, I.; Vasylieva, M.; Podberezskyi, M.Scientific research and practical social-pedagogical activity are exploring the possibilities of using chess as a means of rehabilitation. Study Aim: to determine the readiness of social pedagogues to use chess therapy and to propose a technology for the training of social pedagogues to use chess therapy in professional activities. Results: The low level of readiness of social pedagogues to use chess therapy in professional activity is revealed. We have proposed a technology for forming the readiness of future social pedagogues for the use of chess therapy in professional activities at the Pedagogical University. Conclusions: The studying of chess therapy shall be introduced into the system of training of social pedagogues. Науково-дослідна та практична соціально-педагогічна діяльність вивчає можливості використання шахів як засоби реабілітації. Мета дослідження: визначити готовність соціальних педагогів до застосування шахової терапії та запропонувати технологію підготовки соціальних педагогів до використання шахової терапії у професійній діяльності. Результати: Виявлено низький рівень готовності соціальних педагогів до використання шахової терапії у професійній діяльності. Нами запропоновано технологію формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання шахової терапії у професійній діяльності в педагогічному університеті. Висновки. Вивчення шахової терапії доцільно запровадити в систему підготовки соціальних педагогів.
- ДокументFeatures of Foreign Language Teaching in a Multi-aged Group of Learners(Міжнародний центр науки і досліджень, м. Київ, 2020-01-30) Vasylieva, M.The article highlights the topic of the peculiarities of teaching a foreign language in a group of students of different ages. У статті висвітлюється тема особливостей навчання іноземної мови в різновікової групи учнів. В статье освещается тема особенностей обучения иностранному языку в разновозрастной группе учащихся.
- ДокументFeatures of Teaching a Foreign Language in a Multi-aged group under the Conditions of Language Schools(Редакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience», 2018-10-01) Vasylieva, M.The task of any language school is to satisfy learners’ needs and to meet their expectations. Learners are usually put to groups according to their level of language knowledge. Age is not taken into account. That is why there might be teenagers, adults as well as senior learners in the same classroom. In order to satisfy all needs of a multi-aged group a teacher must be ready to work with such an audience, to have some experience, to have basic knowledge of developmental and pedagogical psychology, to be aware of traditional as well as modern teaching methods and techniques, to be creative. Завдання будь-якої мовної школи - задоволення потреб учнів та задоволення їхніх очікувань. Зазвичай, учні навчаються в групи відповідно до рівня мовних знань. Вік не враховується. Тому в одному класі можуть бути підлітки, дорослі та старші. Для того, щоб задовольнити всі потреби різновікової групи, вчитель повинен бути готовий працювати з такою аудиторією, мати певний досвід, мати базові знання з розвитку та педагогічної психології, знати традиційні, а також сучасні методи навчання та техніки, щоб бути творчим. Задача любой языковой школы - удовлетворение потребностей учащихся и удовлетворения их ожиданий. Обычно, ученики учатся в группы в соответствии с уровнем языковых знаний. Возраст не учитывается. Поэтому в одном классе могут быть дети, взрослые и старшие. Для того, чтобы удовлетворить все потребности разновозрастной группы, учитель должен быть готов работать с такой аудиторией, иметь определенный опыт, иметь базовые знания по развитию и педагогической психологии, знать традиционные, а также современные методы обучения и техники, чтобы быть творческим.
- ДокументMETHODS OF ANALYSIS IN FORMATION OF FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE OF APPLICANTS OF THE FIRST (BACHELOR’S) LEVEL OF HIGHER EDUCATION(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Kholodniak, O.; Vasylieva, M.Based on systematic and research approaches, a represented algorithm of the use of such methods as a problem analysis, a system analysis, a cause and effect analysis, a praxeological analysis, an axiological analysis, a situational analysis, a prognostic analysis, a recommendation analysis, a programmatic analysis during classroom classes in synchronous and asynchronous mode of learning in the process of formation of foreign language communicative competence contributes to the formation of professional thinking of applicants of the first (bachelors’) level of higher education and develops their collegiality as a socially significant skill. На основі системного та дослідницького підходів представлено алгоритм використання таких методів, як проблемний аналіз, системний аналіз, причинно-наслідковий аналіз, праксеологічний аналіз, аксіологічний аналіз, ситуаційний аналіз, прогностичний аналіз, рекомендаційний аналіз, програмний аналіз під час аудиторних занять у синхронному та асинхронному режимі навчання у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності, який сприяє формуванню професійного мислення здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та розвиває їхню колегіальність як соціально значущу навичку.
- ДокументMETHODS OF PREPARATION OF STUDENTS OF NON-PHILOLOGICAL SPECIALITIES FOR PASSING THE UNIFIED ENTRANCE EXAMINATION(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.Emphasize the importance of mastering English as often as possible. One should read literature, blogs, news, articles from magazine, etc., listen to podcasts, lectures, watch YouTube channel, TED talks and other video content. That enables to enlarge vocabulary as well as widen outlook. Preparing students of non-philological specialities for passing the Unified Entrance Examination is a challenging process. Still, under the conditions of motivation and properly organized preparation, students gain sufficient knowledge to obtain the necessary result. Наголошено на важливості оволодіння англійською мовою. Потрібно якомога частіше читати літературу, блоги, новини, статті з журналів тощо, слухати підкасти, лекції, дивитися канал YouTube, TED talks та інший відеоконтент. Це дає змогу збагатити словниковий запас, а також розширити світогляд. Підготовка студентів нефілологічних спеціальностей до складання Єдиного вступного іспиту є складним процесом. Проте, за умови мотивації та правильно організованої підготовки, студенти отримують достатній обсяг знань для того, щоб отримати необхідний результат.
- ДокументMethods of Teaching English to Senior Learners(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.The article discusses the method of teaching English to high school students.Teaching foreign languages to senior students should be based on the principles of adult education and learners‘ psychological and physiological abilities. Communicative approach should be used. Both productive and receptive skills should be developed. Education materials and vocabulary ought to embrace everyday situations. Various techniques can be used. Teachers should provide support for learners. У статті розглянуто методику викладання англійської мови старшокласникам. Навчання іноземних мов старшокласників має базуватися на засадах навчання дорослих та психологічних і фізіологічних здібностях учнів. Необхідно використовувати комунікативний підхід. Слід розвивати як продуктивні, так і рецептивні навички. Навчальні матеріали та словниковий запас повинні охоплювати повсякденні ситуації. Можна використовувати різні техніки. Вчителі повинні підтримувати учнів.
- ДокументTeaching Adults a Foreign Language under the Conditions of a Multi-Aged Group of Learners(«Європейський центр науки», 2020) Vasylieva, M.The article deals with the main psychological, physiological, cognitive and behavioral characteristics of an adult learner as a subject of foreign language learning in a multi-aged group of learners. It is proved that teaching adults is different from teaching younger age groups. Teaching older learners is based on the principles of the science about teaching adults – andragogy, the foundations of which were laid by the American scientist M. Knowles. Features of teaching adults are compared with features of teaching teenagers.The difficulties encountered by adult learners while learning a foreign language in a multi-aged group of learners are shown. Practical advice for teaching foreign languages in a multi-aged group of learners is given. В статті розглядаються основні психологічні, фізіологічні, когнітивні та поведінкові характеристики дорослого слухача як суб’єкта вивчення іноземних мов в різновіковій навчальній групі. Доведено, що навчання дорослих відрізняється від навчання більш молодших вікових груп. Навчання старших слухачів базується на принципах науки про навчання дорослих – андрагогіки, основи якої були закладені американським вченим М. Ноулзом. Порівняно певні особливості навчання дорослих з особливостями навчання підлітків. Наведено труднощі, з якими стикаються дорослі слухачі під час вивчення іноземних мов в різновіковій навчальній групі. Надані практичні паради викладачам іноземних мов різновікової навчальної групи. В статье рассматриваются основные психологические, физиологические, когнитивные и поведенческие характеристики взрослого слушателя как субъекта изучения иностранных языков в разновозрастной учебной группе. Доказано, что обучение взрослых отличается от обучения более младших возрастных групп. Обучение старших слушателей базируется на принципах науки об обучении взрослых - андрагогики, основы которой были заложены американским ученым М. Ноулзом. Сравниваются особенности обучения взрослых с особенностями обучения подростков. Показаны трудности, с которыми сталкиваются взрослые слушатели при изучении иностранных языков в разновозрастной учебной группе. Даны практические рекомендации преподавателям иностранных языков разновозрастной учебной группы.
- ДокументThe influence of multinational corporations on the economy of Ukraine(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Vasylieva, M.Multinational corporations are a form of international business, whichnowadays plays an important role in haping the strategy of the developmet of economic system of Ukraine. Багатонаціональні корпорації - це форма міжнародного бізнесу, яка сьогодні відіграє важливу роль у формуванні стратегії розвитку економічної системи України. Транснациональные корпорации - это форма международного бизнеса, которая сегодня играет важную роль в формировании стратегии развития экономической системы Украины.
- ДокументUSING TECHNOLOGY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO ADULTS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.More and more people of all ages are learning foreign languages nowadays. The greater part of them is adult learners. Due to the political situation our country is undergoing right now a lot of Ukrainians are living abroad and they need to learn the languages of those countries. Other adult learners need languages for work, travelling, and personal development. In spite of the fact that some groups of adult learners find it difficult to use technology it is hard to imagine the process of foreign language learning and teaching without it. Moreover, there are a lot of benefits, especially for improving pronunciation and listening comprehension. Technology can also be used to improve grammar, enlarge vocabulary, practice reading and writing, communicate with native speakers and increase cultural awareness. Сьогодні все більше людей різного віку вивчають іноземні мови. Більша частина з них - це дорослі учні. Через політичну ситуацію, яку зараз переживає наша країна, багато українців живуть за кордоном, і їм потрібно вивчати мови цих країн. Іншим дорослим учням мови потрібні для роботи, подорожей та особистого розвитку. Незважаючи на те, що деяким групам дорослих важко користуватися технологіями, важко уявити процес вивчення та викладання іноземних мов без них. Тим більше, що вони мають багато переваг, особливо для покращення вимови та розуміння мови на слух. Технології також можна використовувати для покращення граматики, розширення словникового запасу, практики читання та письма, спілкування з носіями мови та підвищення культурної обізнаності.