Перегляд за Автор "Popova, O."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEducational Studios : Theory and Practice(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018-04-25) Karaman, O.; Yurkiv, Ya.; Davydova, Zh.; Ionova, O.; Trubavina, I.; Kabus, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Rogova, T.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Kalashnyk, L.; Naumenko, S.; Wu, Ya.; Luparenko, S.; Tverdokhlib, T.; Panasenko, E.; Sapozhnikov, S.; Pisotskaya, M.; Zhelanova, V.; Linnik, O.; Agarkova, N.; Zolotukhina, S.; Zelenska, L.; Kin, O.; Sobchenko, T.; Smolyanyuk, N.; Roman, N.; Zhukov, V.; Vasylieva, S.; Marmaza, O.; Tsapko, A.; Rybalko, L.; Jose da Costa, G.; Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Tverdokhlib, G.; Podcherniaieva, N.; Kurinnoi, Ia.; Zelenskyi, R.; Sliusarenko, O.; Zelenskyi, B.; Kabatska, O.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.; Tkachovа, N.; Tkachov, A.; Zahrebelnyi, O.; Naboka, O.; Sharapova, O.; Brigak, N.; Krischuk, B.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Havrilova, L.; Voronova, N.; Kirychenko, S.; Lebedieva, K.; Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.; Chornovol-Tkachenko, R.; Martyniuk, A.; Trubavina, I.; Kaplun, S.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, O.; Lazarieva, K.; Mainaiev, F.; Rybalko, L.; Bilous, T. L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientifi c approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У ній представлені роботи за сучасними перетвореннями освіти в Україні в методологічних, теоретичних, методичних і технологічних аспектах. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони реалізовані, експериментально підтверджені і затверджені в навчальній практиці. У монографії визначені нові терміни і поняття, що розкривають педагогічні умови для підвищення якості освіти і виховання, оскільки вони були ідентифіковані і випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижениям кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В ней представлены работы по современным преобразованиям образования в Украине в методологических, теоретических, методических и технологических аспектах. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они реализованы, экспериментально подтверждены и утверждены в учебной практике. В монографии определены новые термины и понятия, раскрывающие педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументEducational Studios: Theory and Practice(Premier Publishing, 2018) Agarkova, N.; Bilous, T.; Brizhak, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Davydova, Zh.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Dovzhenko, T.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Havrilova, L.; Ionovа, O.; Jose da Costa, G.; Kabanska, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalashnyk, L.; Kalashnyk, N.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Kin, O.; Kirychenko, S.; Krishchuk, B.; Kurinnyi, Ia.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, K.; Lazarieva, O.; Lebedieva, K.; Levchenko, Ya.; Linnik, O.; Luparenko, S.; Mainaiev, F.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Naboka, O.; Naumenko, S.; Nebytova, I.; Panasenko, E.; Pisotskaya, M.; Podcherniaieva, N.; Popova, O.; Popov, V.; Rakhlis, V.; Rogova, T.; Roman, N.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, S.; Sharapova, O.; Sliusarenko, O.; Smolyanyuk, N.; Sobchenko, T.; Tkachov, A.; Tkachovа, N.; Trubavina, I.; Tsapko, A.; Tverdokhlib, G.; Tverdokhlib, T.; Vasylieva, S.; Voronova, N.; Yanlin, W.; Yurkiv, Ya.; Zahrebelnyi, O.; Zelenskyi, B.; Zelenskyi, R.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zolotukhina, S.; Zelenska L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientific approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Вона містить роботи з сучасних перетворень освіти в Україні. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони були впроваджені, експериментально перевірені та затверджені на навчальній практиці. У монографії окреслено нові терміни та поняття, а також це розкриває педагогічні умови для підвищення якості освіти та виховання, оскільки вони були ідентифіковані та випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижением кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Она содержит работы из современных преобразований образования в Украине. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они были внедрены, экспериментально проверены и утверждены на учебной практике. В монографии обозначены новые термины и понятия, а также это раскрывает педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументFormation of Emotional-Volitional Culture of Future Policemen in the Course of Vocational Training(LUMEN Publishing House, 2018-06) Zelenskiy, R.; Popova, O.; Sokolovskyi, V.; Stashchak, M.The article is devoted to revision of a problem of formation of the emotional-volitional culture of future policemen in the course of vocational training. It is predetermined by the increase of intensity and force of stressful factors which influence negatively on their mentality, moral and physical state during performance of professional duties. At the stage of theoretical development of a problem was made a hypothesis that formation of emotional-volitional culture of future policemen will be effective if in the course of their vocational training provide the following issues: 1) development of resistant motivation in cadets to mastering emotional-volitional culture as professionally significant quality; 2) application of pedagogical tools in educational process (forms, methods, means) which requires demonstration of emotions and volitional qualities of the personality; 3) stimulation of cadets to self-improvement of emotional-volitional culture. For testing the made hypothesis were used the following methods: theoretical (philosophical, psychological and pedagogical analysis with the purpose of conceptual construct determination and grounds of pedagogical conditions of formation of emotional-volitional culture of future policemen); empirical (questioning, testing, conversations, polls, pedagogical experiment); mathematical statistics (arithmetic mean of, Pearson criterion χ?). 358 cadets from Kharkiv National University of Internal Affairs participated in a research. They formed the experimental group (180 persons) and the control group (178 persons). Results. The efficiency of pedagogical conditions implementation of formation of the emotional-volitional culture of future policemen in the course of vocational training was proved during the experimental work which included classes, extracurricular educational activities, in particular, the educational club «Fan of extreme» and also practical training of cadets. In a general number of cadets with the high level of formation of emotional-volitional culture in the experimental group increased by 30% whereas in a control group the appropriate increase was only 12%. At the same time, the number of cadets with the low level of formation of emotional-volitional culture decreased in the experimental group by 24%, in control group by 18%. Conclusions. Defined pedagogical conditions of formation of the emotional-volitional culture of future policemen were checked by scientific experiment and could be realized in the course of vocational training at the higher education establishments of Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Стаття присвячена перегляду проблеми формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських у процесі професійної підготовки. Це зумовлено збільшенням інтенсивності та сили стресових факторів, які негативно впливають на їх ментальність, моральний та фізичний стан під час виконання професійних обов'язків. На етапі теоретичної розробки проблеми була висунута гіпотеза, що формування емоційно-вольової культури майбутніх міліціонерів буде ефективним, якщо в процесі їх професійної підготовки передбачити наступні питання: 1) розвиток стійкої мотивації у курсантів до оволодіння емоційними -вольова культура як професійно значуща якість; 2) застосування педагогічного інструментарію у навчальному процесі (форми, методи, засоби), що вимагає демонстрації емоцій та вольових якостей особистості; 3) стимулювання курсантів до самовдосконалення емоційно-вольової культури. Для перевірки зробленої гіпотези були використані такі методи: теоретичний (філософський, психолого-педагогічний аналіз з метою визначення концептуальної конструкції та підстав педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх міліціонерів); емпіричні (опитування, тестування, бесіди, опитування, педагогічний експеримент); математична статистика (середнє арифметичне значення, критерій Пірсона χ?). У дослідженні взяли участь 358 курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони сформували експериментальну групу (180 осіб) та контрольну групу (178 осіб). Результати. Ефективність реалізації педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх міліціонерів у процесі професійної підготовки була доведена під час експериментальної роботи, яка включала заняття, позакласні навчальні заходи, зокрема, просвітницький клуб «Шанувальник екстремуму», а також практична підготовка курсантів. Загалом кількість курсантів з високим рівнем сформованості емоційно-вольової культури в експериментальній групі зросла на 30%, тоді як у контрольній групі відповідний приріст становив лише 12%. У той же час кількість курсантів із низьким рівнем сформованості емоційно-вольової культури зменшилась в експериментальній групі на 24%, у контрольній - на 18%. Висновки. Визначені педагогічні умови формування емоційно-вольової культури майбутніх міліціонерів перевірялися науковим експериментом і могли бути реалізовані в ході професійної підготовки у вищих навчальних закладах МВС України. Статья посвящена рассмотрению проблемы формирования эмоционально-волевой культуры будущих полицейских в процессе профессиональной подготовки. Это обусловлено увеличением интенсивности и силы стрессовых факторов, которые негативно влияют на их ментальность, моральный и физический состояние во время выполнения профессиональных обязанностей. На этапе теоретической разработки проблемы была выдвинута гипотеза, что формирование эмоционально-волевой культуры будущих милиционеров будет эффективным, если в процессе их профессиональной подготовки предусмотреть следующие вопросы: 1) развитие устойчивой мотивации у курсантов к овладению эмоциональными волевых культура как профессионально значимое качество; 2) применение педагогического инструментария в учебном процессе (формы, методы, средства), что требует демонстрации эмоций и волевых качеств личности; 3) стимулирование курсантов к самосовершенствованию эмоционально-волевой культуры. Для проверки сделанной гипотезы были использованы следующие методы: теоретический (философский, психолого-педагогический анализ с целью определения концептуальной конструкции и оснований педагогических условий формирования эмоционально-волевой культуры будущих милиционеров) эмпирические (опрос, тестирование, беседы, опросы, педагогический эксперимент); математическая статистика (среднее арифметическое значение, критерий Пирсона χ?). В исследовании приняли участие 358 курсантов Харьковского национального университета внутренних дел. Они сформировали экспериментальную группу (180 человек) и контрольную группу (178 человек). Результаты. Эффективность реализации педагогических условий формирования эмоционально-волевой культуры будущих милиционеров в процессе профессиональной подготовки была доказана в ходе экспериментальной работы, которая включала занятия, внеклассные учебные мероприятия, в частности, просветительский клуб «Поклонник экстремума», а также практическая подготовка курсантов. В целом количество курсантов с высоким уровнем сформированности эмоционально-волевой культуры в экспериментальной группе выросла на 30%, тогда как в контрольной группе соответствующий прирост составил всего 12%. В то же время количество курсантов с низким уровнем сформированности эмоционально-волевой культуры уменьшилась в экспериментальной группе на 24%, в контрольной - на 18%. Выводы. Определены педагогические условия формирования эмоционально-волевой культуры будущих милиционеров проверялись научным экспериментом и могли быть реализованы в ходе профессиональной подготовки в высших учебных заведениях МВД Украины.
- ДокументThe essence and technology of pedagogical forecasting of development of innovation processes in education(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018) Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.The essence and features of the pedagogical forecasting are revealed in the article. The technology of pedagogical forecasting of educational innovation processes as a set of three blocks (diagnostic, modeling, verifi cation) is proposed. The peculiarities of the realization of the technology of forecasting innovation processes in education at three levels (at the level of general tendency of global innovations – macrolevel, at the regional level–metalevel; at the level of the individual educational institution–micro level) are analyzed; the prospects for the development of innovation processes in the educational system of Ukraine (the humanization of the educa-tional process, the integration the Ukrainian identity of the nation into education, the forming of public spirit in the educational youth of the community;the extending of the culturaleducational function of education ; the development and introduction of innovation teaching technologies ; the valeologization of the pedagogical process) are defined. У статті розкрито сутність та особливості педагогічного прогнозування. Запропоновано технологію педагогічного прогнозування освітніх інноваційних процесів як сукупність трьох блоків (діагностика, моделювання, верифікація). Особливості реалізації технології прогнозування інноваційних процесів в освіті на трьох рівнях (на рівні загальної тенденції глобальних інновацій - макрорівні, на регіональному рівні - метарівні; на рівні індивідуального навчального закладу - мікрорівні) проаналізовано; перспективи розвитку інноваційних процесів у системі освіти України (гуманізація навчально-виховного процесу, інтеграція української ідентичності нації до освіти, формування громадського духу в освітянській молоді громади; розширення культуроосвітньої функції освіти; визначено розвиток та впровадження інноваційних технологій навчання; валеологізація педагогічного процесу). В статье раскрыта сущность и особенности педагогического прогнозирования. Предложена технология педагогического прогнозирования образовательных инновационных процессов как совокупность трех блоков (диагностика, моделирование, верификация). Особенности реализации технологии прогнозирования инновационных процессов в образовании на трех уровнях (на уровне общей тенденции глобальных инноваций - макроуровне, на региональном уровне - метауровне, на уровне индивидуального учебного заведения - микроуровне) проанализированы; перспективы развития инновационных процессов в системе образования Украины (гуманизация учебно-воспитательного процесса, интеграция украинской идентичности нации к образованию, формирования общественного духа в образовательной молодежи общины, расширение культуроосвитньои функции образования, определены развитие и внедрение инновационных технологий обучения; валеологизации педагогического процесса).
- ДокументTheory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Andriievska, V.; Baidala, V.; Balatsynova, A.; Bashkir, O.; Bilousova, L.; Borysenko, N.; Boychuk, Y.; Burlachenko, N.; Byhar, A.; Chernovol-Tkachenko, R.; Danylyuk, S.; Kramska, Z.; Krapivnyk, G.; Kravets, V.; Kryshchuk, B.; Kupina, I.; Kuzmina, O.; Lebedyk, L.; Lebid, O.; Loiik, H.; Luparenko, S.; Pisotska, M.; Malykhina, E.; Marionda, I.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Masiuk, O.; Meshko, H.; Meshko, O.; Mohammad Ameri, S.; Naboka, O.; Nahachevska, Z.; Pits, I.; Nebytova, I.; Ostrovska, N.; Рartola, V.; Peklina, G.; Peretyaha, L.; Petryshyn, L.; Pinskiy, O.; Plis, V.; Popova, O.; Prokop, I.; Prokopenko, A.; Prokopenko, I.; Prokopenko, I.; Pylypiv, O.; Radziievska, O.; Sultanova, N.; Rohalska-Yablonskaa, I.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, V.; Sapozhnikova, D.; Savchenko, S.; Semenovych, K.; Shcheblykina, T.; Shpak, V.; Shyshenko, V.; Syvokhop, E.; Sivak, N.; Skhirta, M.; Smolуanyuk, N.; Sobchenko, T.; Starikova, L.; Stepanenko, V.; Strelnikov, V.; Temchenko, O.; Tkachenko, L.; Tkachov, A.; Tkachov, S.; Tkachova, N.; Tokarieva, A.; Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Domina, V.; Turishcheva, L.; Tytarenko, L.; Ushmarova, V.; Volkova, N.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Yepikhina, M.; Yermakova, T.; Yershova-Babenko, I.; Yesman, I.; Yurkiv, Y.; Dorozhko, I.; Zelenska, L.; Zhadko, O.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zhyrska, H.; Zolotukhina, S.; Zozulia, K.; Dovzhenko, T.; Dzhezheley, O.; Dzhus, O.; Emets, A.; Fentsуk, O.; Filatova, L.; Fomina, L.; Gepenko, L.; Gerasimova, N.; Gerasymova, I.; Grechanyk, О.; Grygorash, V.; Guzenko, N.; Havrysh, I.; Horovenko, O.; Ionova, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalina, K.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Karpova, M.; Kazachiner, O.; Kazakova, N.; Khlebnikova, T.; Kikinezhdi, O.; Kin, O.; Kiz, O.; Kniaz, H.; Korinna, H.; Koroliova, L.; Kovalenko, O.; Kovalenko, V.The monograph is dedicated to substantiation of future teacher’s training for work in New Ukrainian school, which is an important problem of reforms in modern education in Ukraine. The study of the authors presents the theory, methods and generalized experience in teacher’s training on a new basis. The authors have generalized the new approaches to teacher’s training, ways, conditions and methods of introduction of them into practice of higher pedagogical education. They have revealed the new concepts, which are important for updating the content and methods of future teacher’s training, the new and improved methods of organizing the educational process on a new basis. The new experience in teacher’s training, which was experimentally verified and tested in theprocess of future teachers’ training, has been broadly generalized. The monograph is based on the Concept of the New Ukrainian School, current legislation on education, higher and general secondary education in Ukraine. It can be recommended for training teachers, students and applicants for bachelor’s and master’s degrees, post-graduate students, research and teaching staff of institutions of higher pedagogical education and for a wide range of scholars and teachers. Монографія присвячена обґрунтуванню підготовки майбутніх учителів до роботи в новій українській школі, що є важливою проблемою реформ сучасної освіти в Україні. У дослідженні авторів на новій основі представлена теорія, методи та узагальнений досвід підготовки вчителів. Автори узагальнили нові підходи до навчання вчителів, шляхи, умови та методи впровадження їх у практику вищої педагогічної освіти. Вони розкрили нові концепції, важливі для оновлення змісту та методів навчання майбутнього вчителя, нові та вдосконалені методи організації навчального процесу на нових засадах. Новий досвід підготовки вчителів, який був експериментально перевірений та перевірений у процесі підготовки майбутніх учителів, широко узагальнений. Монографія базується на Концепції Нової української школи, чинному законодавстві про освіту, вищу та загальну середню освіту в Україні. Це може бути рекомендовано для підготовки викладачів, студентів та здобувачів ступеня бакалавра та магістра, аспірантів, науково-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів, а також для широкого кола науковців та викладачів. Монография посвящена обоснованию подготовки будущих учителей к работе в Новой украинской школе, что является важной проблемой реформ современного образования в Украине. В исследовании авторов на новой основе представлена теория, методы и обобщенный опыт подготовки учителей. Авторы обобщили новые подходы к обучению учителей, пути, условия и методы внедрения их в практику высшего педагогического образования. Они раскрыли новые концепции, важные для обновления содержания и методов обучения будущего учителя, новые и усовершенствованные методы организации учебного процесса на новых принципах. Новый опыт подготовки учителей, который был экспериментально проверенный и проверенный в процессе подготовки будущих учителей, широко обобщенный. Монография базируется на Концепции новой украинской школы, действующем законодательстве об образовании, высшее и среднее образование в Украине. Это может быть рекомендовано для подготовки преподавателей, студентов и соискателей степени бакалавра и магистра, аспирантов, научно-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений, а также для широкого круга ученых и преподавателей.
- ДокументTraining of a future musical art teacher for integrated teaching in the context of the new ukrainian school(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Popova, O.; Zhukov, V.The article is devoted to the pressing challenge of training of a future musical art teacher for integrated teaching in the context of the New Ukrainian School. It is asserted that today it is impossible to form an idea of a holistic picture of the world among students without integration as a leading idea in the implementation of the content of education, as assumed by the “New Ukrainian School” concept. “Integration” in music education is discovered by the authors as a technology that finds specific ways, methods and techniques to achieve the integrity of the lesson of musical art, managing the emotional and intellectual activity of students in their unity, implementing effective interconnections between music and other subjects. Defining the essence of integrative preparation of a future musical art teacher as a process of convergence of branches of knowledge, theory and practice, it can be noted that in this case, the substantive system of training and education of a future specialist is not denied. The task of the integral (complex) professional training of students − future musical art teachers, first of all within one musical cycle, and then between them, is put forward on the foreground, relying on knowledge and skills which are received by students in the course of study of psychological and pedagogical disciplines. In its turn, integration aims to deepen the links between disciplines, branches of knowledge, scientific knowledge and practice, thus ensuring the integrity of the educational process. As a result, the principle of integration is an essential condition for the entire professional training of a future musical art teacher. The article outlines the possibilities of deepening the content of integrative training of future teachers-musicians (creative tasks, solving practical problems, analysis of specific pedagogical situations, problem-based situations, role play, business professional games, research tasks, etc. Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до комплексного навчання в умовах Нової української школи. Стверджується, що сьогодні неможливо сформувати в учнів уявлення про цілісну картину світу без інтеграції як провідної ідеї в реалізації змісту освіти, як це передбачає концепція «Нової української школи». «Інтеграція» в музичній освіті розкривається авторами як технологія, яка знаходить певні шляхи, методи і прийоми для досягнення цілісності уроку музичного мистецтва, керуючи емоційну та інтелектуальну активність учнів в їх єдності, реалізуючи ефективні взаємозв'язки між музикою та іншими предметами. Визначаючи сутність інтегративної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як процес зближення галузей знань, теорії і практики, можна відзначити, що в даному випадку не заперечується змістовна система підготовки та виховання майбутнього фахівця. На перший план висувається завдання цілісної (комплексної) професійної підготовки студентів - майбутніх педагогів музичного мистецтва, перш за все в рамках одного музичного циклу, а потім між ними, спираючись на знання і вміння, які студенти отримують в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. У свою чергу, інтеграція спрямована на поглиблення зв'язків між дисциплінами, галузями знань, науковими знаннями та практичними навичками, тим самим забезпечуючи цілісність освітнього процесу. В результаті принцип інтеграції є неодмінною умовою усієї професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. У статті позначені можливості поглиблення змісту інтегративної підготовки майбутніх педагогів-музикантів (творчі завдання, вирішення практичних завдань, аналіз конкретних педагогічних ситуацій, проблемні ситуації, рольові ігри, ділові професійні гри, дослідницькі завдання та ін.). Статья посвящена актуальной проблеме подготовки будущего учителя музыкального искусства к комплексному обучению в условиях Новой украинской школы. Утверждается, что сегодня невозможно сформировать у учащихся представление о целостной картине мира без интеграции как ведущей идеи в реализации содержания образования, как это предполагает концепция «Новой украинской школы». «Интеграция» в музыкальном образовании раскрывается авторами как технология, которая находит определенные пути, методы и приемы для достижения целостности урока музыкального искусства, управляя эмоциональной и интеллектуальной активностью учащихся в их единстве, реализуя эффективные взаимосвязи между музыкой и другими предметами. Определяя сущность интегративной подготовки будущего учителя музыкального искусства как процесс сближения отраслей знаний, теории и практики, можно отметить, что в данном случае не отрицается содержательная система подготовки и воспитания будущего специалиста. На первый план выдвигается задача целостной (комплексной) профессиональной подготовки студентов - будущих педагогов музыкального искусства, прежде всего в рамках одного музыкального цикла, а затем между ними, опираясь на знания и умения, которые студенты получают в процессе изучения психолого-педагогических дисциплин. В свою очередь, интеграция направлена на углубление связей между дисциплинами, отраслями знаний, научными знаниями и практикой, тем самым обеспечивая целостность образовательного процесса. В результате принцип интеграции является непременным условием всей профессиональной подготовки будущего учителя музыкального искусства. В статье обозначены возможности углубления содержания интегративной подготовки будущих педагогов-музыкантов (творческие задания, решение практических задач, анализ конкретных педагогических ситуаций, проблемные ситуации, ролевые игры, деловые профессиональные игры, исследовательские задачи и др.)