Перегляд за Автор "Ян, Чжуан"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСНОВНІ СКЛАДОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ХОРЕОГРАФІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Ян, ЧжуанУ публікації розглянуто професійну підготовку майбутніх хореографів, що вимагають підготовки спеціалістів, які не тільки володіють своїм тілом, знають різні техніки танцю, можуть поставити оригінальні танцювальні номери, але й володіють методикою роботи з дітьми та знають основи педагогіки та психології. The publication discusses the professional training of future choreographers, which requires the training of specialists who not only control their bodies, know various dance techniques, can create original dance performances, but also have methods of working with children and know the basics of pedagogy and psychology.
- ДокументПедагогічні традиції національної хореографії Китаю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Ян, ЧжуанУ статті розкрито національну хореографію Китаю, яка базується на щоденних заняттях для розвитку фізичного апарату танцюриста. Під час формування майбутніх танцюристів в Китаї важливо не тільки навчити молодих людей рухам та гармонійній комбінації їх послідовності, але й прищепити їм розуміння філософії танцю, повагу до національних традицій та культури. В статье раскрыта национальная хореография Китая, которая базируется на ежедневных занятиях для развития физического аппарата танцора. При формировании будущих танцоров в Китае важно не только научить молодых людей движениям и гармоничной комбинации их последовательности, но и привить им понимание философии танца, уважение к национальным традициям и культуре. The article reveals the national choreography of China, which is based on daily activities to develop the dancer's physical apparatus. When forming future dancers in China, it is important not only to teach young people movements and harmonious combination of their sequence, but also to instill in them an understanding of dance philosophy, respect for national traditions and culture.
- ДокументРозвиток вищої освіти Китаю в умовах стратегії «Один пояс – один шлях»(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020-03-20) Ян, ЧжуанВ статті розглянута вища освіта в Китаї, яка бере орієнтири на реалізацію стратегії «Один пояс – один шлях», що спрямована на економічний та культурний розвиток країни за рахунок поширення міжнародного співробітництва з країнами-партнерами, що безперечно відобразиться на моделі підготовки майбутніх фахівців. У рамках першого напрямку діяльності у Китаї мають намір спростити механізми реалізації академічного обміну студентів: полегшити отримання візи для навчання, покращити умови проживання студентів з інших країн на території Китаю та уніфікувати підходи до усіх категорій іноземних студентів. В статье рассмотрено высшее образование в Китае, берущее ориентиры на реализацию стратегии «Один пояс – один путь», направленной на экономическое и культурное развитие страны за счет распространения международного сотрудничества со странами-партнерами, которое бесспорно отразится на модели подготовки будущих специалистов. В рамках первого направления деятельности в Китае намерены упростить механизмы реализации академического обмена студентов: облегчить получение визы для обучения, улучшить условия проживания студентов из других стран на территории Китая и унифицировать подходы ко всем категорий иностранных студентов. The article examines higher education in China, which takes as its orientation the implementation of the "One Belt, One Road" strategy aimed at economic and cultural development of the country through the spread of international cooperation with partner countries, will undoubtedly affect the model of training future specialists. As part of the first line of action, China intends to simplify the mechanisms for implementing academic exchanges of students: facilitating the obtaining of visas for studying, improving the living conditions of students from other countries in China and unifying the approach to all categories of foreign students.
- ДокументСутність та зміст педагогічної компетентності майбутнього вчителя-хореографа(Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2020) Ян, ЧжуанУ ході дослідження узагальнено підходи до визначення сутності «компетентність», «педагогічна компетентність»та «педагогічна компетентність майбутніх вчителів хореографії». Установлено, що «компетентність» розглядається у науковій літературі як система знань та умінь, необхідних для здійснення ефективної професійної діяльності ; уміння та здатність виконувати професійні обов’язки ; реальна здатність досягти мети та результату професійної діяльності тощо. Під «педагогічною компетентністю» розуміють інтегрування відповідного рівня професійних знань, умінь та навичок учителя та його особистісних якостей. Професійну компетентність майбутніх вчителів хореографії можна визначити як сукупність компетентностей, необхідних для успішного виконання професійної діяльності в галузі хореографічного мистецтва, а власне компетентності мають включати загальні, мистецтвознавчі знання, хореографічні вміння, навички та індивідуально-особистісні характеристики. В ходе исследования обобщены подходы к определению сущности «компетентность», «педагогическая компетентность» и «педагогическая компетентность будущих учителей хореографии». Установлено, что «компетентность» рассматривается в научной литературе как система знаний и умений, необходимых для осуществления эффективной профессиональной деятельности; умения и способность выполнять профессиональные обязанности; реальная способность достичь цели и результата профессиональной деятельности и тому подобное. Под «педагогической компетентностью» понимают интегрирования соответствующего уровня профессиональных знаний, умений и навыков учителя и его личностных качеств. Профессиональную компетентность будущих учителей хореографии можно определить как совокупность компетенностей, необходимых для успешного выполнения профессиональной деятельности в области хореографического искусства, а собственно компетентности должны включать общие, искусствоведческие знания, хореографические умения, навыки и индивидуально-личностные характеристики. In the course of the study, we generalized the essence of such notions as «competence», «pedagogical competence», and «pedagogical competence of choreography teachers-to-be». It is found that scientists consider «competence» as a system of knowledge and skills necessary for the pursuit of effective professional activity; ability to perform professional duties; ability to achieve the purpose and result of professional activity, etc. «Pedagogical competence» is understood as the integration of the appropriate level of professional knowledge and skills of the teacher and his/her personal qualities. The professional competence of choreography teachers-to-be can be defined as a set of competences necessary for successful pursuit of professional activity in the field of choreographic art, and the competences should include a variety of general, artistic, choreographic skills, and individual and personal characteristics.