Перегляд за Автор "Шуть, М. М."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГра як детермінанта онтогенезу особистості та технологія соціально- педагогічної діяльності(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-11-22) Шуть, М. М.Розглянуті питання гри як детермінантного онтогенезу особистості та технології соціально- педагогічної діяльності. Рассмотрены вопросы игры как детерминантного онтогенеза личности и технологии социально-педагогической деятельности.
- ДокументГРА ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра», 2015-11-24) Шуть, М. М.Обгрунтовано застосування гри як інструменту соціального партнерства у професійному становленні соціального педагога. Обосновано применение игры как инструмента социального партнерства в профессиональном становлении социального педагога.
- ДокументДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ(Харківський Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, 2017-06-23) Шуть, М. М.Проблема формування духовних цінностей школярів є актуальною й багатовимірною. Її складність і своєрідність зумовлені необхідністю розкриття аспектів семантичного поля поняття «духовність» та поєднання завдань формування духовного стрижня людини з удосконаленням мистецько-технологічних шляхів її реалізації. Проблема формирования духовных ценностей школьников является актуальной и многомерной. Ее сложность и своеобразие обусловленные необходимостью раскрытия аспектов семантического поля понятия «духовность» и сочетание задач формирования духовного стержня человека с совершенствованием художественно-технологических путей ее реализации. An urgent and multidimensional problem is the formation of students' spiritual values. These complexity and originality are conditioned by the need to reveal the aspects of the semantic field of the concept of "spirituality" and the combination of the tasks of forming the spiritual core of man with the improvement of the artistic and technological ways of realization.
- ДокументПЕДАГОГІКА СІМЕЙНОГО СВЯТА ЯК РОДИННОЇ ЦІННОСТІ(Вид-во "Точка", 2016-05-20) Шуть, М. М.Демократизація освіти початку двадцять першого століття запитує таку модель виховання молоді, яка б сприяла формуванню її гуманістичних цінностей, орієнтацій, установок, дозволяла їй досягати поставлених гідних цілей і оптимально вирішувати численні життєві питання, а також виробляла у молодої людини імунітет до негативних чинників, які руйнують його фізичний, морально-психологічний та інтелектуальний потенціал. Лише в цьому випадку можливо буде говорити про виховання екологічного менталітету сучасної молодої людини. Тим благодатним культурним середовищем, побудованим на основі цінностей (ціноване, бажане, благовмістне, а в цілому – еталон належного), а можливо, і найбільш доцільним у вихованні такої молодої людини може стати саме сучасна сім’я. Родинні традиції, звичаї і свята лежать в основі культури кожного народу. Сучасні сімейні свята змогли б дати кожному представнику сім’ї підстави для широкої самореалізації, для пошуків варіантів реалізувати в такому святі власний і спільний творчий потенціал. Справжня єдність може скластися лише в єднанні своєрідного, в якому зберігатиметься особливий характер кожного й відкриватиметься можливість для живого спілкування та широкої взаємодії. Демократизация образования в начале двадцать первого века запрашивает такую модель воспитания молодежи, которая бы способствовала формированию ее гуманистических ценностей, ориентаций, установок, позволяла ей достигать поставленных достойных целей и оптимально решать многочисленные жизненные вопросы, а также производила у молодого человека иммунитет к негативным факторам, которые разрушают его физическое, морально-психологический и интеллектуальный потенциал. Только в этом случае возможно будет говорить о воспитании экологического менталитета современного молодого человека. Той благодатной культурной средой, построенным на основе ценностей (ценимое, предпочитаемое, а в целом – эталон должного), а возможно и наиболее целесообразным в воспитании такого молодого человека может стать именно современная семья. Семейные традиции, обычаи и праздники лежат в основе культуры каждого народа. Современные семейные праздники смогли бы дать каждому представителю семьи основания для широкой самореализации, для поисков вариантов реализовать в таком празднике собственный и общий творческий потенциал. Подлинное единство может сложиться лишь в единении своеобразного, в котором хранится особый характер каждого и откроется возможность для живого общения и широкого взаимодействия.
- ДокументПсихологічне благополуччя особистості ігромайстрів (організаторів соціокультурних ігор)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Шуть, М. М.У роботі досліджено відмінності психологічного благополуччя особистості ігромайстрів (організаторів соціокультурних ігор). У процесі дослідження виявлено психологічні властивості особистості (особистісні, психологічні, діяльнісні, професійні) ігромайстрів та визначено особливості їхнього стану психологічного благополуччя, виходячи з параметрів «Шкали психологічного благополуччя» К. Ріфф. В результаті проведеного дослідження зафіксовано високий рівень відчуття благополуччя організаторів ігор (88%), що підкреслює важливість соціально-психологічної ролі ігромайстрів як агентів благополуччя громадян. Дослідженням встановлено, що для психологічного благополуччя ігромайстрів особливо важливими є такі показники, як «осмисленість життя», «баланс афекту», «людина як відкрита система», «позитивні взаємини з оточуючими». Середні показники цих шкал відмічені найвищими балами. Отримані результати дозволяють висловитися про можливість впливу на формування у респондентів установок щодо оптимізації сприймання картин життя, через що прогресуватиме відчуття психологічного благополуччя. The paper examines the differences in the psychological well-being of the personality of Game Masters (organizers of socio-cultural Games). In the course of the study, the psychological properties of the personality (personal, psychological, activity, professional) of Game Masters were identified and the features of their state of psychological well-being were determined, based on the parameters of the "scale of psychological well-being" by K. Riff. As a result of the study, a high level of well-being of game organizers was recorded (88%), which emphasizes the importance of the socio-psychological role of Game Masters as agents of the well-being of citizens. The study found that such indicators as "meaningfulness of life", "balance of affect", "person as an open System", "positive relationships with others"are especially important for the psychological well-being of gamblers. The average values of these scales are marked with the highest scores. The results obtained allow us to speak about the possibility of influencing the formation of respondents ' attitudes to optimize the perception of life pictures, which will cause a sense of psychological well-being to progress.