Перегляд за Автор "Шинкарьова, Д. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗРОБКА ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ "ЦИФРОВА ТА МЕДІА- ГРАМОТНІСТЬ" У 6-7 КЛАСАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Шинкарьова, Д. А.У кваліфікаційній роботі «Розробка дидактичних матеріалів для викла- дання курсу "Цифрова та медіа- грамотність" у 6-7 класах» розглянуто теорети- чні питання викладання інтегрованого курсу “Цифрова та медіа- грамотність” у закладах загальної середньої освіти; показано, що цифрова та медіа- грамотність є однією з ключових умов становлення сучасного покоління; висвітлено особли- вості викладання інтегрованого курсу “Цифрова та медіа-грамотність” в шкіль- ній практиці. Розкрито практичні питання розробки дидактичних матеріалів для викладання курсу "Цифрова та медіа- грамотність"; висвітлено специфіку дида- ктичного матеріалу для викладання курсу "Цифрова та медіа- грамотність"; здій- снено огляд електронних ресурсів для розробки дидактичних матеріалів; пред- ставлено авторські дидактичні матеріали для викладання курсу "Цифрова та ме- діа- грамотність" у 6-7 класах. In the qualification work "Development of didactic materials for teaching the course "Digital and media literacy" in grades 6-7" the theoretical issues of teaching the integrated course "Digital and media literacy" in institutions of general secondary education were considered; it is shown that digital and media literacy is one of the key conditions for the formation of the modern generation; the peculiarities of teaching the integrated course "Digital and media literacy" in school practice are highlighted. The practical issues of developing didactic materials for teaching the course "Digital and media literacy" were revealed; the specifics of the didactic material for teaching the course "Digital and media literacy" are highlighted; a review of electronic resources for the development of didactic materials was carried out; the author's didactic materials for teaching the course "Digital and media literacy" in grades 6-7 are presented.
- ДокументЦифрова та медіаграмотність як умова становлення сучасного покоління(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Андрієвська, В. М.; Шинкарьова, Д. А.Показано, що становлення сучасного покоління сьогодні проходить в складних кризових умовах, що спричинює потребу в переосмисленні та застосуванні нових методологічних інструментів, дидактичних підходів, які відповідатимуть вимогам сучасності та потребам особистості. Проаналізовано «теорією поколінь» й визначено, що нині переважна більшість тих, хто навчається, – цифрове покоління. Обґрунтовано, що для цифрового покоління стандартні методи навчання втрачають свою дієвість. У цьому контексті показано, що особливої актуальності набуває орієнтація цілей та змісту шкільної освіти на розвиток в учнів “цифрових навичок 4К”: критичне мислення, креативність, комунікативні навички, кооперація. Схарактеризовано “цифрові навички 4К”. Уточнено, що чільне місце у проблемі розвитку в учнів “цифрових навичок 4К” посідає робота з інформацією. Зроблено висновок, що розвиток в учнівської молоді розглядуваних цифрових навичок вдало реалізується в межах курсу “Цифрова та медіаграмотність”. The article shows that the formation of the digital generation today takes place in difficult crisis conditions. It causes the need to rethink and apply new methodological tools, didactic approaches that will meet the requirements of modernity and the needs of the individual. It was analyzed by the "theory of generations" and it was determined that the vast majority of students today are the digital generation. It is substantiated that for the digital generation, standard teaching methods lose their effectiveness. In this context, it is shown that the orientation of the goals and content of school education to the development of "4K digital skills" in students: critical thinking, creativity, communication skills, cooperation becomes especially relevant. It was clarified that working with information occupies a prominent place in the problem of developing "4K digital skills" among students. "4K digital skills" are characterized. It was concluded that the development of the considered digital skills among schoolchildren is successfully implemented within the course "Digital and media literacy".
- ДокументІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ З ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Шинкарьова, Д. А.; Андрієвська, В. М.В статті розглянуто підготовку майбутніх учителів до створення цифрових дидактичних матеріалів. Цифрові дидактичні матеріали є атрибутивною ознакою сучасної освіти, адже перехід на «надзвичайне віддалене навчання» з обмеженням аудиторних годин вимагає ґрунтовних змін у підходах до організації навчання в закладах освіти. The article deals with the training of future teachers to creation of digital didactic materials. Digital didactic materials are an attributive feature of of modern education, because the transition to "extreme distance learning" with limitation of classroom hours requires fundamental changes in approaches to organization of training in educational institutions.