Перегляд за Автор "Шевченко, А. Г."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументCHALLENGES IN THE PROCESS OF TEACHING ENGLISH UNDER MARTIAL LAW(Національна академія Національної гвардії України, 2024-02-20) Шевченко, А. Г.The introduction of martial law has become a serious challenge for all participants of the educational process. International relations play a leading role in times of war, as assistance in the fight against armed aggression accelerates the onset of peace and the restoration of justice. As Ukraine establishes new international relations, the English language has become particularly important. Запровадження воєнного стану стало серйозним викликом для всіх учасників освітнього процесу. Міжнародні відносини відіграють провідну роль під час війни, адже допомога у боротьбі зі збройною агресією прискорює настання миру та відновлення справедливості. В умовах, коли Україна налагоджує нові міжнародні зв'язки, англійська мова набуває особливого значення.
- ДокументTHE PROBLEM OF DEFINING DISCOURSE IN MODERN LINGUISTICS(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024-02-22) Шевченко, А. Г.In linguistic works, discourse is seen as a multidimensional phenomenon, taking into account cognitive, ethno-psychological, cultural, social, political and other factors. It is worth noting that despite the fact that the term "discourse" is widely used, we cannot speak of a clearly defined meaning that could be considered commonly used. This aspect determines the relevance of scientific research in this area. У лінгвістичних працях дискурс розглядається як багатовимірне явище, що враховує когнітивні, етнопсихологічні, культурні, соціальні, політичні та інші чинники. Варто зазначити, що, незважаючи на те, що термін «дискурс» широко використовується, не можна говорити про чітко визначене значення, яке можна було б вважати загальновживаним. Цей аспект визначає актуальність наукових досліджень у цій сфері.
- ДокументСпецифіка мовної освіти сучасного фахівця(Національна академія Національної гвардії України, 2020-12-07) Шевченко, А. Г.В роботі вивчається питання забезпечення якості мовної освіти в умовах модернізації вищої професійної освіти. Автором проведеного дослідження зазначено, що немає єдиного варіанту вирішення цієї задачі, адже якість мовної освіти забезпечується сукупністю концептуальних ідей, прийнятною для конкретного університету. В работе изучается вопрос обеспечения качества языкового образования в условиях модернизации высшего профессионального образования. Автором проведенного исследования указано, что нет единого варианта решения этой задачи, поскольку качество языкового образования обеспечвается совокупностью концептуальных идей, допустимой для конкретного университета. The paper examines the issue of providing quality of language education in the context of modernization of higher professional education. The author of the study points out that there is no universal solution to this problem, because the quality of language education is provided by a set of conceptual ideas, allowable for a particular university
- ДокументСучасна мовна освіта фахівця(Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого», 2018-01-17) Шевченко, А. Г.У данній статті порушено тему сучасної мовної освіти фахівця. Показано сучасний стан мовної освіти у ВНЗ, запропоновані різні шляхи її оптимізації з урахуванням набутого наукового та практичного досвіду роботи у системі вищої професійної освіти. В данной статье затронута тема современного языкового образования специалиста. Показано современное состояние языкового образования в вузе, предложены различные пути его оптимизации с учетом приобретенного научного и практического опыта работы в системе высшего профессионального образования. This article addresses the topic of modern language education specialist. The current state of language education at the university is shown, various ways of optimizing it are proposed, taking into account the acquired scientific and practical experience in the system of higher professional education.
- ДокументСучасне перекладознавство : проблеми та перспективи розвитку(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди (ПХДПУ), 2018-03-15) Шевченко, А. Г.Робота присвячена виявленню актуальних проблем перекладознавства на сучасному етапі розвитку науки. Метою є надання максимально повного, комплексного опису процесу переклада. Серед активно обговорюваних проблем перекладознавства важливе місце займає розробка моделей процесу перекладу, виявлення характерних особливостей, які відрізняють його від інших видів мовного посередництва, виявлення одиниці перекладу, взаємозв'язку його стилістичного, семантичного і прагматичного аспектів та ін. Работа посвящена выявлению актуальных проблем переводоведения на современном этапе развития науки. Целью является предоставление максимально полного, комплексного описания процесса перевода. Среди активно обсуждаемых проблем переводоведения важное место занимает разработка моделей процесса перевода, выявления характерных особенностей, которые отличают его от других видов языкового посредничества, выявление единицы перевода, взаимосвязи его стилистического, семантического и прагматического аспектов и др. The work is devoted to the identification of actual problems of translation studies at the present stage of development of science. The goal is to provide the most complete, comprehensive description of the translation process. Among the actively discussed problems of translation studies, an important place is occupied by the development of models of the translation process, the identification of characteristic features that distinguish it from other types of language mediation, the identification of the translation unit, the interrelationship of its stylistic, semantic and pragmatic aspects, etc.
- ДокументФормування мотивації до вивчення іноземних мов у немовних ВНЗ(Національна академія Національної гвардії України, 2022-11-29) Шевченко, А. Г.Сьогодні в умовах ринкової економіки та тенденції до євроінтеграції від майбутніх фахівців вимагається не тільки глибоке теоретичне та практичне знання своєї спеціальності, а також високий рівень володіння іноземними мовами. Проте, попри вимоги сьогодення, не всі студенти володіють достатнім рівнем іноземної мови, щоб мати змогу вільно спілкуватись в іншомовному середовищі. Стаття присвячена вивченню причин та способів їх усунення. Today, in the context of market economy and tendencies towards European integration, future specialists are required to have not only deep theoretical and practical knowledge of their speciality, but also a high level of foreign language proficiency. However, despite today's requirements, not all students have a sufficient level of a foreign language to be able to communicate fluently in a foreign environment. The article is devoted to the study of reasons and ways to eliminate them.