Перегляд за Автор "Чжоу, Тінтін"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМУЗИЧНА ОСВІТА В КНР: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Чжоу, ТінтінУ тезах розглянуто особливості музичного виховання, основні тенденції розвитку та сучасний стан музично-педагогічної освіти в КНР. The theses consider the peculiarities of musical education, the main development trends and the current state of musical and pedagogical education in the China.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ ОСВІТИ В КИТАЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Чжоу, ТінтінУ статті розглянуто підготовку майбутніх вчителів музики в Китаї на прикладі педагогічного університету у місті Сіньцзян, який є державним закладом вищої освіти, що пропонує освітню програму на рівні підготовки молодшого спеціаліста та бакалавра. Поступова підготовка майбутніх фахівців дозволяє формувати висококваліфікованих спеціалістів, які не тільки володіють на високому професійному рівні грою на фортепіано, але й розуміють особливості розвитку дитини у різних вікових групах та володіють сучасними методами викладання дисципліни. The article examines the training of future music teachers in China on the example of the Pedagogical University in the city of Xinjiang, which is a public institution of higher education that offers an educational program at the level of junior specialist and bachelor. Gradual training of future specialists allows for the formation of highly qualified specialists who not only play the piano at a high professional level, but also understand the peculiarities of child development in different age groups and possess modern methods of teaching the discipline.
- ДокументПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Чжоу, ТінтінУ публікації проаналізовано організацію методичної роботи з музичного розвитку дітей. Зазначено, що успішна робота щодо естетичного розвитку дітей значною мірою залежить від професійної підготовки педагогів-фахівців та правильного вибору як методів, видів і форм роботи. Зауважено, що правильно організована методична робота з музичного розвитку дитини сприяє підвищенню якості та рівня роботи всіх учасників освітньої діяльності. The publication analyzes the organization of methodical work on children's musical development. It is noted that successful work on the aesthetic development of children largely depends on the professional training of specialist teachers and the correct choice of methods, types and forms of work. It was noted that properly organized methodical work on the musical development of a child contributes to the improvement of the quality and level of work of all participants in educational activities.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО НАВЧАННЯ ГРІ НА ФОРТЕПІАНО УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Чжоу, ТінтінУ статті визначено інноваційні засоби, які можуть бути використані в процесі підготовки вчителів музики. Впровадження інноваційних засобів у процес підготовки вчителів музики дозволить не лише підвищити якість освіти, але й сформувати у майбутніх педагогів готовність до роботи в сучасних умовах, де постійно виникають нові виклики та можливості. Зазначено, що інноваційні засоби не повинні замінювати традиційні методи навчання, а доповнювати їх. Тільки комплексний підхід до підготовки вчителів музики дозволить сформувати у них необхідні компетенції та навички для успішної роботи з учнями молодших класів. The article identifies innovative tools that can be used in the process of training music teachers. The introduction of innovative means into the process of training music teachers will allow not only to improve the quality of education, but also to form future teachers' readiness to work in modern conditions, where new challenges and opportunities constantly arise. It is noted that innovative means should not replace traditional teaching methods, but complement them. Only a comprehensive approach to the training of music teachers will allow them to develop the necessary competencies and skills for successful work with elementary school students.