Перегляд за Автор "Чжоу, Мінь"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти Китаю засобами вокальної майстерності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чжоу, МіньДослідження присвячено проблемі виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти Китаю засобами вокальної майстерності. Зазначену проблему розв’язано шляхом аналізу й систематизації теоретичних ідей, узагальнення досвіду виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти Китаю та України засобами вокальної майстерності. Окреслено творче використання напрацювань учених з теми, що розглядається, у закладах вищої освіти Китаю та України. На основі аналізу й порівняння ступеня наукової розробленості теоретичних питань, результатів узагальнення досвіду виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників в закладах вищої освіти КНР та України розроблено методику виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників засобами вокальної майстерності. Надано рекомендації щодо адаптації методики виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників засобами вокальної майстерності в закладах вищої освіти України та Китаю. Застосовано в освітньому процесі закладів вищої освіти України та Китаю методичні рекомендації «Виховання естетичного смаку в майбутніх музичнопедагогічних працівників у закладах вищої освіти» для самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в таких галузях знань: 02 Культура і мистецтво, спеціальність 025 Музичне мистецтво; 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 014 Середня освіта (музичне мистецтво). Матеріали дисертації можуть стати науковим підґрунтям викладання педагогіки за педагогічним спрямуванням, основ педагогічної майстерності, порівняльної педагогіки, інноваційної педагогіки, освітнього провайдингу, вокальної майстерності, постановки голосу, базової вокальної музики, написання монографій, підручників, навчальних посібників, розроблення міждисциплінарних навчальних курсів для майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей. Теоретичні узагальнення, винесені зі змісту дисертації, практичний досвід автора впровадження ІКТ в освітній процес підготовки музично-педагогічних працівників можуть бути використані в системі неформальної та інформальної освіти з метою виховання естетичного смаку учасників освітнього процесу, підвищення кваліфікації викладачів ЗВО мистецького напряму, сертифікації вчителів музики в ЗЗСО. The study is devoted to the problem of education of aesthetic taste in future music-pedagogical workers in higher education institutions of China by means of vocal skill. The specified problem was solved by analysis and systematization of theoretical ideas, generalization of education experience aesthetic taste in future music-pedagogical workers in institutions of higher education in China and Ukraine by means of vocal skills. Outlined creative use of the work of scientists on the subject under consideration, in institutions of higher education in China and Ukraine. On the basis of the analysis and comparison of the degree of scientific development of theoretical questions and the results of the generalization of the experience of education of aesthetic taste in future music-pedagogical workers in institutions of higher education of the People's Republic of China and Ukraine, a method of education of aesthetic taste in future music-pedagogical workers by means of vocal skills has been developed (on the example of the experience of institutions of higher education of Ukraine and China). Recommendations are given on the adaptation of the method of education of aesthetic taste in future musical and pedagogical workers by means of vocal mastery in higher education institutions of Ukraine and China. Applied in the educational process of higher education institutions of Ukraine and China, methodological recommendations "Education of aesthetic taste in future music-pedagogical workers in higher education institutions" for independent work of first (bachelor's) level higher education graduates in the field of knowledge: 02 Culture and art specialty 025 Musical art, in the field of knowledge 01 Education/Pedagogy specialty 014 Secondary education (musical art). The materials of the thesis can become a scientific basis in the process of teaching pedagogy in a pedagogical direction, the basics of pedagogical skills, comparative pedagogy, innovative pedagogy, educational provision, vocal skills, voice production, basic vocal music, as well as during the writing of monographs, textbooks, training manuals, development of interdisciplinary training courses for future specialists in art specialties. The theoretical generalizations derived from the content of the thesis, the author's practical experience of the introduction of ICT in the educational process of training music-pedagogical workers can be used in the system of informal and informal education for the purpose of educating the aesthetic taste of the participants in the educational process, improving the qualifications of teachers of higher vocational education in the art direction, certification of music teachers in higher education institutions.
- ДокументВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Чжоу, МіньУ статті зазначено, що вокальна підготовка спрямована на формування готовності майбутніх музично-педагогічних працівників до вокально-педагогічної діяльності. Виховання естетичного смаку є складником вокальної підготовки музично-педагогічних працівників. На ефективність виховання естетичного смаку музично-педагогічних працівників впливають постановка мети, стиль співу, творчість популярних виконавців. The article states that vocal training is aimed at forming the readiness of future music and pedagogical workers for vocal and pedagogical activities. Education of aesthetic taste is a component of vocal training of music and pedagogical workers. The effectiveness of educating the aesthetic taste of music and pedagogical workers is influenced by goal setting, singing style, creativity of popular performers.
- ДокументВПЛИВ МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ НА ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ В МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Чжоу, МіньУ публікації розглянуто формування естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників. Наведено чинники, що сприяють цьому процесу. Зазначено, що в процесі формування естетичного смаку в музично-педагогічних працівників треба звернути увагу на внутрішній потенціал самореалізації, котрий визначає індивідуальні якості та, водночас, регулює естетичні сприйняття, судження, почуття, спрямовує на естетичну діяльність суб’єктів освітнього процесу. The publication examines the formation of aesthetic taste in future music-pedagogical workers. Factors contributing to this process are given. It is noted that in the process of forming an aesthetic taste in musical and pedagogical employees should pay attention to the internal potential of self-realization, which determines individual qualities and, at the same time, regulates aesthetic perceptions, judgments, feelings, directs the aesthetic activity of the subjects of the educational process.
- ДокументПОНЯТТЯ «ЕСТЕТИЧНИЙ СМАК МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ» У ДОСЛІДЖЕННЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ І КИТАЙСЬКИХ УЧЕНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Рибалко, Л. С.; Чжоу, МіньПроаналізовано результати досліджень вітчизняних і китайських учених стосовно формування естетичного смаку музично-педагогічних працівників. З’ясовано суть поняття «естетичний смак музично-педагогічних працівників». Розроблено спецсемінар на тему: «Виховання естетичних смаків особистості засобами вокального мистецтва». The results of Ukrainian and Chinese scientists' studies concerning the formation of aesthetic taste of music-pedagogical staff have been analysed in the article. The essence of the concept of "aesthetic taste of music-pedagogical staff" has been clarified. The authors have developed a special seminar on the topic: "Education of person's aesthetic tastes by means of vocal art".