Перегляд за Автор "Чжао, Цянь"
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕТНОДИЗАЙН ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Чжао, ЦяньЕтнодизайн для освіти спрямований на розуміння культурних і соціальних контекстів, у яких відбуваються навчання та викладання. Він підкреслює важливість культурної відповідності, інклюзивності та орієнтованого на учня дизайну в освітніх установах. Для створення інклюзивного освітнього простору засобами етнодизайну необхідно: залучати учнів, викладачів, батьків до процесу проєктування; застосовувати принципи універсального дизайну; створювати середовище, яке поважає та відзначає різноманітні культурні ідентичності та інші. Ethnodesign for education aims to understand the cultural and social contexts in which learning and teaching take place. It emphasizes the importance of cultural relevance, inclusiveness and learner-centered design in educational institutions. To create an inclusive educational space by means of ethnodesign, it is necessary to involve students, teachers and parents in the design process, apply principles of universal design, create an environment that includes diverse cultural identities etc.
- ДокументЗНАЧЕННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ДИЗАЙН-ОСВІТІ В КОЛЕДЖАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Чжао, ЦяньУ статті розкрито актуальність проблеми розвитку дизайнерського мистецтва у КНР. З’ясовано, що сьогоднішня дизайнерська освіта в КНР має просувати та розвивати традиційну китайську культуру з урахуванням вивчення передового зарубіжного досвіду та передової системи освіти, а також інтегрувати традиційну китайську майстерність із передовим досвідом. The development of design art in China is becoming increasingly important. Today’s design education in China should promote and develop traditional Chinese culture through the study of foreign best practices and advanced education systems, as well as integrate traditional Chinese craftsmanship with best practices.
- ДокументКЕРІВНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВИХ КОЛЕДЖІВ У КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Чжао, ЦяньСьогодні попит суспільства на таланти в галузі мистецтва і дизайну продовжує зростати, що потребує оновлення концепції та активного пошуку форм і методів формування креативності у здобувачів освіти. Креативність є однією із найбільш важливих професійних якостей майбутніх дизайнерів. У багатьох фахових коледжах КНР програми підготовки майбутніх дизайнерів передбачають розвиток креативного мислення у здобувачів, зокрема через вивчення навчальних дисциплін і під час практичної підготовки. Сьогодні, в епоху швидких інновацій та постійних змін, майбутні дизайнери повинні оволодіти різноманітними навичками, щоб справлятися з непередбачуваними труднощами та новими можливостями як у повсякденному житті, так і у професійній діяльності. Мета статті – розкрити сутність керівних принципів розвитку креативності у здобувачів фахових коледжів у КНР. Креативність часто вважають унікальним людським умінням, яке відрізняє людину від сучасних технологій, таких як штучний інтелект чи робототехніка. Креативність не лише допомагає кожній людині орієнтуватися в невизначених ситуаціях сучасного світу, а й дозволяє жити насиченим життям, розвиваючи соціально-емоційні навички, які підтримують здатність людини розуміти інших та співпрацювати з ними. Керівними принципами розвитку креативності у здобувачів фахових коледжів у КНР визначено такі: культурна інклюзія у визначенні творчості; формування внутрішньої мотивації, заснованої на встановленні зростання, самоефективності та свободі дій; використання творчих здібностей; приділення меншої уваги до підготовки до кар’єрного зростання, а більшої уваги до розвитку відчуття радості навчання; творчі партнерські відносини повинні забезпечувати багатий досвід навчання за межами закладу освіти; урахування соціальних та емоційних аспектів під час розвитку креативності і творчих здібностей; побудова освітнього процесу з урахуванням невизначеності ситуації; творче середовище має допускати структуровану невизначеність, експериментування, ризик та безпечне порушення умовностей; запровадження оцінювання креативності; ефективна підготовка викладачів та тьюторів. Today, society’s demand for talent in art and design continues to grow. This requires updating the concept and actively seeking forms and methods of creativity in students. Creativity is one of the most important professional qualities of future designers. In many vocational colleges in China, training programs for future designers involve the development of creative thinking in students, in particular through the study of academic disciplines and during practical training. Today, in an era of rapid innovation and constant change, future designers must master a variety of skills to cope with unforeseen difficulties and new opportunities in everyday life and professional activities. The purpose of the article is to reveal the essence of the guiding principles of creativity development in students of vocational colleges in China. Creativity is often considered a unique human skill that distinguishes a person from modern technologies such as artificial intelligence or robotics. Creativity not only helps everyone navigate the uncertain situations of the modern world, but also allows them to live rich lives, developing socio-emotional skills that support a person’s ability to understand others and cooperate with them. The guidelines for the development of creativity in students of vocational colleges in China are defined as follows: cultural inclusion in the definition of creativity; formation of internal motivation based on the establishment of growth, self-efficacy and freedom of action; use of creative abilities; paying less attention to career preparation and more attention to developing a sense of joy in learning; creative partnerships should provide a rich learning experience outside the educational institution; consideration of social and emotional aspects during the development of creativity and creative abilities; construction of the educational process taking into account the uncertainty of the situation; the creative environment must allow for structured uncertainty, experimentation, risk and safe breach of conventions; introduction of creativity assessment; effective training of teachers and tutors.
- ДокументКреативне мислення у підготовці майбутніх дизайнерів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Чжао, ЦяньВ статті розглянуто креативне мислення у підготовці майбутніх дизайнерів. Процес дизайну є діяльністю, у якій суб‘єкт дизайну всебічно використовує різноманітні способи мислення – абстрактне, образне, інспіративне, інтуїтивне і обов‘язково креативне мислення. Креативне мислення у дизайні виражається у комплексному застосуванні різних форм мислення і має суттєві характеристики наукового мислення. The article deals with the issues of creative thinking in the training of future designers. The design process is an activity in which the subject of designing comprehensively uses a variety of ways of thinking – abstract, figurative visual-figurative, intuitive and necessarily creative thinking. Creative thinking in design is expressed in complex application of various forms of thinking and has essential features of scientific thinking.
- ДокументПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Чжао, ЦяньУ публікації розглянуто програму підготовки майбутніх дизайнерів у КНР, яка передбачає оволодіння теоретичними загальноосвітніми і професійними знаннями, практичну підготовку, науково-дослідницьку роботу. Підготовка майбутніх дизайнерів у КНР ґрунтується на концепції сучасного дизайну, креативного мислення і виражає дух китайської культури, активного творчого мислення і здатності до професійного розвитку особистості. The publication discusses the training programme for future designers in China, which involves mastering theoretical general and professional knowledge, practical training, and research work. The training of future designers in China is based on the concept of of modern design, creative thinking and expresses the spirit of Chinese culture, active creative thinking and the ability to develop a personality professionally.
- ДокументПрограма формування креативного мислення у процесі фахової підготовки майбутніх дизайнерів у КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чжао, ЦяньПрограми підготовки майбутніх дизайнерів у системі фахової освіти КНР передбачають розвиток критичного мислення у здобувачів, зокрема, шляхом вивчення навчальної дисципліни «Креативне мислення». Цей курс є базовим курсом для усіх спеціальностей мистецтва та дизайну. Мета його вивчення – спонукати здобувачів виходити за межі традиційних підходів до дизайну, сміливо ставити запитання, розвивати вміння вирішувати проблеми і знаходити вихід у складній ситуації. Завдання навчальної дисципліни: покращити якість творчої діяльності здобувачів, їх креативності; сформувати у здобувачів здатність самостійно і швидко обирати творчі методи професійної діяльності, уміння використовувати творчі способи роботи, робити обґрунтовані висновки у різних нестандартних ситуаціях; пробуджувати у здобувачів бажання навчатися, мотивувати їх до оволодіння новими уміннями, підвищувати інтерес до навчання, розвивати увагу, створювати позитивну і гармонійну навчальну атмосферу. Зміст навчальної дисципліни включає два взаємопов’язані модулі, які складаються з семи тем: процес креативного створення реклами; формування ідеї, створення проривів; творчий інструментарій; процес реалізації креативних ідей; креативне мислення та дизайн плакатів, креативне мислення та дизайн логотипів, креативне мислення та дизайн пакування. Здобувачі освіти розглядають поняття дивергентного, конвергентного мислення, вивчають особливості процесу аргументації і підтвердження думки. Майбутні дизайнери оволодівають уміннями вирішувати творчі проблеми, імпровізувати, переінтерпретовувати і переглядати проєкти. Оцінювання результатів навчання здійснюється за допомогою проєктної практики, у поєднанні з продуктивністю, оцінкою виробничих результатів наприкінці курсу. Викладання курсу «Креативне мислення» ґрунтується на практичному навчанні, доповненому теоретичними заняттями. Теоретична підготовка підкріплюється різними засобами наочності, виконанням самостійних завдань як під час аудиторної роботи здобувачів, так і під час виконання домашніх завдань. Практична підготовка реалізовується шляхом організації роботи здобувачів з мультимедіа технологіями. Training programs for future designers in the system of professional higher education in China provide for the development of critical thinking in students. This is realized through the study of the discipline "Creative Thinking". This course is a basic course for all specialties in art and design. The purpose of the course is to encourage students to go beyond traditional approaches to design, boldly ask questions, develop problem-solving skills and find a way out of difficult situations. Objectives of the discipline: to improve the quality of creative activity of students, their creativity; to form in students the ability to independently and quickly choose creative methods of professional activity, the ability to use creative ways of working, to draw sound conclusions in various nonstandard situations; to awaken in students the desire to learn, motivate them to master new skills, increase interest in learning, develop attention, create a positive and harmonious learning atmosphere. The content of the discipline consists of two interrelated modules, which consist of seven topics: the process of creative creation of advertising; formation of ideas, creation of breakthroughs; creative tools; the process of implementing creative ideas; creative thinking and poster design, creative thinking and logo design, creative thinking and packaging design. Students consider the concept of divergent, convergent thinking, study the features of the process of argumentation and confirmation of opinion. Future designers master the ability to solve creative problems, improvise, reinterpret and review projects. Assessment of learning outcomes is carried out through project practice, combined with productivity, assessment of performance at the end of the course. Teaching the course "Creative Thinking" is based on practical training, supplemented by theoretical classes. Theoretical training is supported by various means of visualization, performance of independent tasks both during classroom work of students and during performance of homework. Practical training is implemented by organizing the work of applicants with multimedia technologies.
- ДокументФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ДОРОСЛИХ ЗАСОБАМИ НАРОДНИХ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У КИТАЇ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) Чжао, Цянь; Шен, ЦяньУ статті розкрито важливість використання народних музичних інструментів для формування креативності серед дорослих у Китаї. Акцентовано увагу на багатогранності китайської музичної традиції та потенціалі її впливу на особистісний і культурний розвиток. Автори визначають основні переваги використання народних інструментів для стимулювання креативності та надають огляд існуючих курсів та програм навчання у цій області. The article reveals the importance of using folk musical instruments to foster creativity among adults in China. Attention is focused on the versatility of the Chinese musical tradition and the potential of its impact on personal and cultural development. The authors identify the main advantages of using folk instruments to stimulate creativity and provide an overview of existing courses and training programmes in this area.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕТНОДИЗАЙНУ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Чжао, ЦяньУ статті проаналізовано інноваційні підходи до використання етнодизайну для розвитку креативності студентів ЗВО, які включають розробку навчальних програм, створення цифрових навчальних матеріалів, організацію проєктної діяльності, практичні заняття, впровадження сучасних технологій. The article analyzes innovative approaches to the use of ethnodesign to develop the creativity of university students. They include the development of curricula, the creation of digital learning materials, the organization of project activities, practical classes, and the introduction of modern technologies.