Перегляд за Автор "Черненко, А. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання соціальних мереж для навчання студентів у закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Черненко, А. В.Сьогодні, зі стрімким розвитком мережі Інтернет, вже не можливо уявити сучасну людину, яка б не користувалась он-лайн комунікаціями. Одним із пріоритетних напрямів розвитку освіти України є впровадження сучасних технологій, які забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві, що визначає актуальність дослідження. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті допомагають викладачам реалізувати ефективне викладання матеріалу, використовуючи новітні засоби, які сприяють досягненню позитивних результатів. Технології змінюються, що в свою чергу потребує від студентів та викладачів вдосконалення своїх вмінь і постійного розвитку. З розвитком соціальних мереж також виникає нагальна потреба використовувати їх у процесі навчання. Стаття присвячена проблемі застосування соціальних мереж у навчальному процесі закладів вищої освіти. Метою статті є дослідження та виявлення можливостей використання навчальних додатків соціальних мереж та пошук зручних засобів для навчання студентів у закладах вищої освіти. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи теоретичного рівня: аналіз, синтез і систематизація праць авторів із проблеми дослідження соціальних мереж; логіко-системний, проблемно-цільовий, порівняльний аналіз з метою теоретичного обґрунтування особливостей навчальних додатків соціальних мереж. Результати дослідження полягають у низці напрацювань. У роботі зроблений аналіз історії виникнення соціальних мереж та розглянуті етапи їх розвитку. Представлена світова статистика використання соціальних мереж. Описані основні характеристики та потенційні можливості найбільшої соціальної мережі Facebook. Завдяки зазначеній мережі та навчальним додаткам шлях до навчального матеріалу стає більш доступним, а сама надана інформація стає більш цікавою та різноманітною. Особлива увага у роботі приділена організації навчання студентів у соціальних мережах, що осучаснює комунікацію між викладачем і студентом. Розглянуті та описані найбільш затребувані соціальні мережі та додатки для навчання. Визначені переваги та недоліки використання соціальних мереж в освітньому процесі. Виділені основні характеристики функціонування віртуальних соціальних мереж для навчання студентів. Nowadays, as for Internet development, it is not possible to imagine a modern person who does not use online communications. One of the priority directions of the education development in Ukraine is the use of up-to-date technologies, which provide education improvement, accessibility and efficiency, training young generation for life in the digital society. It reflects the research topicality. Information and communication technologies in education help teachers to teach the content effectively using the latest means that contribute to the achievement of positive results. Technologies are changed, in turn it requires from students and teachers to improve their skills and to focus on the development. With the development of social networks, there is an urgent need to use them in learning. The article is devoted to the problem of using social networks in universities in learning students. The purpose of the article is to explore and identify opportunities for using social networks and to find convenient tools for students’ learning in universities. To achieve the purpose the general theoretical scientific methods are used such as analysis, synthesis and systematization of researchers’ works as for social networks; logical-systemic, problem-targeted, comparative analyses as for theoretical basics of social networks. There are some research results. The analysis of coming out history of social networks is made, and the stages of their development are considered. The world statistics of social networks usage are considered. The main characteristics and potential features of the largest social network Facebook are described. Due to Facebook and apps, the access to learning content is getting better, and the information becomes much more interesting. The particular attention is paid to organizing students’ learning in social networks that provides better communication between a teacher and a student. The most popular social networks and apps for learning are described. The advantages and disadvantages of using social networks in education are determined. The basic characteristics of virtual social networks functioning are highlighted.
- ДокументДиджиталізація викладання англійської мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-19) Костікова, І. І.; Черненко, А. В.В представлених методичних рекомендаціях детально розглянуті різноманітні цифрові освітні ресурси для викладання англійської мови. Видання містить низку методичних порад для роботи з цифровими освітніми серіалами, цифровими застосунками, сайтами, програмами, платформами. Пропонується використовувати проаналізовані цифрові освітні ресурси у дистанційному викладанні англійської мови бакалаврам і магістрам для формування їх інформаційно-цифрової компетентності. In the presented methodological recommendations various digital educational resources for teaching English are considered. The publication contains a number of methodological tips for working with digital educational series, digital applications, sites, programs, platforms. It is proposed to use the analyzed digital educational resources in the distance teaching of English to bachelors and masters for the formation of their information and digital competence.
- ДокументФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Черненко, А. В.У статті розглянуто формування інформаційно-цифрової компетентності в умовах дистанційного навчання. Використання цифрових продуктів в діяльності педагогів вимагає: системного вивчення досвіду; оцінки ефективності застосування цих продуктів; розробки критеріїв і показників ефективного застосування різних цифрових продуктів. В статье рассмотрено формирование информационно-цифровой компетентности в условиях дистанционного обучения. Использование цифровых продуктов в деятельности педагогов требует: системного изучения опыта; оценки эффективности применения этих продуктов; разработки критериев и показателей эффективного применения различных цифровых продуктов. The article deals with the formation of information and digital competence in the conditions of distance learning. The use of digital products in the activities of teachers requires: systematic study of experience; evaluation of the effectiveness of the use of these products; development of criteria and indicators for the effective use of various digital products.
- ДокументІнформаційно-цифрова компетентність майбутніх учителів іноземних мов(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-04-09) Черненко, А. В.У статті проаналізовано інформаційно-цифрова компетентність майбутніх учителів іноземних мов. В статье проанализирована информационно-цифровая компетентность будущих учителей иностранных языков. The article analyzes the information and digital competence of future teachers of foreign languages.
- ДокументІнформаційно-цифрова компетентність майбутніх учителів іноземної мови як ключова вимога "Нової української школи"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Черненко, А. В.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі сьогодні є одним із головних інструментів забезпечення успіху Нової української школи. Важливість запровадження сучасних ІКТ в освітній процес обумовлена необхідністю формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів іноземної мови, яка визнана однією з ключових компетентностей, що визначає актуальність дослідження. Стаття присвячена проблемі формування однієї із важливих компетентностей вчителів іноземної мови – інформаційно-цифрової. Метою статті є аналіз використання вчителем іноземної мови інформаційно-комунікаційних технологій та вивчення їх впливу на формування інформаційно-цифрової компетентності. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи теоретичного рівня: аналіз, синтез і систематизація праць авторів із проблеми дослідження інформаційно-цифрової компетентності; логіко-системний, проблемно-цільовий, порівняльний аналіз із метою теоретичного обґрунтування особливостей використання ІКТ технологій. Результати дослідження полягають у низці напрацювань. Розкрита концепція компетентнісного підходу в навчальному процесі на сучасному етапі реформування освітньої галузі. Виділено основні функції використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Також запропонована класифікація засобів ІКТ відповідно до їх застосування у діяльності вчителів. Особлива увага в роботі приділена формуванню інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів іноземних мов як основної складовою навчального процесу. Описані характеристики навичок, необхідних для успішного формування інформаційно-цифрової компетентності та комплекс заходів щодо вивчення іноземних мов за допомогою ІКТ. Особлива увага у роботі приділена використанню ІКТ на уроках іноземних мов, що дає нові можливості учням, а також підтримує вчителів у вирішенні окремих дидактичних завдань. Розглянуто переваги та труднощі використання ІКТ на уроках іноземної мови. The use of information and communication technologies in the educational process today is one of the main tools for ensuring the success of New Ukrainian School. The importance of introducing modern ICT into the educational process is due to the need to the formation of the information and digital competence of foreign language teachers, which is recognized as one of the key competencies. It reflects the research topicality. The article is devoted to the problem of forming one of the important competences of foreign language teachers - information and digital. The purpose of the article is an analysis of the use of information and communication technologies by foreign language teacher and their influence on the formation of information and digital competence. To achieve the purpose the general theoretical scientific methods are used such as analysis, synthesis and systematization of researchers’ works where the problem of the information and digital competence is described; logical-systemic, problem-targeted, comparative analyses as for theoretical basics of the peculiarities of ICT using. There are some research results. The competence approach concept in the educational process at a current stage of educational sphere reformation was revealed. The main functions of information and communication technology using in the educational process and possibilities of its successful using were mentioned. The ICT tools classification according to their application in teachers’ activity was proposed. The formation of information and digital competence in foreign languages future teachers, as a core component in current educational process was indicated. The article contains the characteristics of skills necessary for the successful formation of information-digital competence and a set of activities for teaching foreign languages with the help of ICT. The particular attention was paid to the ICT using at foreign languages classes that gives new opportunities to pupils, as well as supports teachers to solve some didactic tasks. The ways of ICT using according to the need of the specific lesson were presented. Also the advantages and disadvantages of ICT using at foreign language lessons were discussed.