Перегляд за Автор "Хомініч, О. Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування зв’язного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Хомініч, О. Г.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз стану та особливостей мовленнєвої діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями. Визначені форми, методи та прийоми формування фонетико-фонематичної сторони мовлення, лексико-граматичних навичок, діалогічного та монологічного мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально апробовано корекційну програму, яка спрямована на розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з легким ступенем інтелектуальних порушень засобами казок К. Чуковського, які мають казкотерапевтичне значення. In the scientitic work, the theoretical analysis of the features of the modernized performance of children with intellectual derailments has been shown. The forms, methods and ways of the phonetic-phonemic aspects, lexical-grammatical tips, the dialogue and monologue skill of the children of preschool age with intellectual disabilities were. The program was worked out and experimentally tested, and it was adapted to the development of speech skill of the senior preschool age children with light intellectual disabilities by means of K.Chukovsky’s fairy-tales wich have fairy therapeutic meaning.
- ДокументФОРМУВАННЯ КОМУНИКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Хомініч, О. Г.У публікації досліджено формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії. Інтелектуальні порушення – досить складна особливість перебігу розвитку дитини. Це системне порушення пізнавальної діяльності, що має воротну затримку психічного розвитку та незворотній характер. Рекомендовано як можна частіше використовувати казкотерапію для формування комунікативних навичок у дітей що мають інтелектуальні порушення. Зазначено, що казкотерапія – універсальний метод роботи педагога, практичного психолога, батьків. Як метод практичної психології вона має мало обмежень в порівнянні з іншими напрямками. Казкотерапію можна використовувати як в роботі з «нормально розвинутими» дітьми, так і з дітьми з особливостями інтелектуального і психофізичного розвитку. The publication examines the formation of communication skills in preschool children with intellectual disabilities by means of fairy-tale therapy. Intellectual disabilities are a rather complex feature of a child's development. This is a systemic disorder of cognitive activity, which has a reversible delay in mental development and is irreversible. It is recommended to use fairy-tale therapy as often as possible for the formation of communication skills in children with intellectual disabilities. It is noted that fairy-tale therapy is a universal method of work of a teacher, a practical one psychologist, parents. As a method of practical psychology, it has few limitations compared to other directions. Fairytale therapy can be used both in work with "normally developed" children and children with special features intellectual and psychophysical development.
- ДокументІГРОВІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗПР НАВИЧОК МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Хомініч, О. Г.У публікації досліджено ігрові форми навчання дітей старшого дошкільного віку із затримкою психофізичного розвитку (ЗПР) навичок монологічного мовлення. Зв’язне мовлення посідає головне місце в роботі з розвитку мовлення в закладі дошкільної освіти. Воно має велике значення для розвитку інтелекту та самосвідомості дитини. Зазначено, що монологічне мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗПР носить ситуативний характер. В ігровій формі навчання мовленнєвого розвитку дитини із ЗПР відбувається більш ефективніше, продуктивніше, з гарними показниками набутих навичок монологічного мовлення. Перехід від ситуативного до монологічного висловлювання в іграх, означає не тільки новий етап у мовленнєвому розвитку, але й досягнення дитиною певного рівня пізнавальних процесів. The publication examines game forms of teaching monologic speech skills to older preschool children with psychophysical developmental delay (PSD). Coherent speech occupies the main place in the work on the development of speech in an institution of preschool education. It is of great importance for the development of a child's intelligence and self-awareness. It is noted that the monologic speech of older preschool children with LD is situational nature. In the game form, learning the speech development of a child with SEN takes place more effectively, more productively, with good indicators of acquired monologic speech skills. The transition from situational to monologue speech in games means not only new stage in speech development, but also the child's achievement of a certain level of cognitive processes.