Перегляд за Автор "Холтобіна, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗРАЗКІВ ТРАДИЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІД ЧАС ВІЙНИ(Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва; ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022-06-17) Доценко, С.; Холтобіна, О.У публікації розглянуто збереження зразків традиційної культури засобами цифрових технологій. Пріоритетними завданнями цифровізації у сфері культури є розвиток матеріально-технічної бази та підвищення рівня інформатизації закладів культури (театрів, бібліотек, музеїв, культурних центрів тощо). Це впровадження інформаційних систем щодо обліку відвідувачів закладів культури та продаж квитків, цифрування культурної спадщини, формування баз даних, створення інформаційних порталів, віртуальних музеїв, впровадження технологій доповненої та віртуальної реальності, формування єдиного інформаційного простору у сфері культури. The publication discusses the preservation of traditional culture through digital technologies. The priority tasks of digitalization in the field of culture are the development of the material and technical base and the increase in the level of informatization of cultural institutions (theaters, libraries, museums, cultural centers, etc.). This includes the introduction of information systems for registration of visitors to cultural institutions and ticket sales, digitalization of of cultural heritage, the formation of databases, the creation of information portals, virtual museums, the introduction of augmented and virtual reality technologies, and the formation of a single information and the formation of a single information space in the field of culture.
- ДокументЦифровізація дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Доценко, С.; Холтобіна, О.В статті розглянуто упровадження цифрових технологій у галузь дошкільної освіти, яке є однією з актуальних проблем в Україні. Але низький рівень цифрових компетентностей викладачів та керівників дошкільних закладів гальмує впровадження цифрових технологій в освітній процес. Тому необхідно організовувати освітні хаби, майстер-класи, тренінги, курси підвищення кваліфікацій та стажування з розвитку цифрових компетентностей усіх учасників освітнього процесу. The article considers the introduction of digital technologies in the field of preschool education, which is one of the urgent problems in Ukraine. But the low level of digital competencies of teachers and heads of preschool institutions hinders the introduction of digital technologies in the educational process. Therefore, it is necessary to organize educational hubs, workshops, trainings, advanced training courses and internships for development of digital competencies of all participants in the educational process.