Перегляд за Автор "Холтобіна, О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ ДО НОВИХ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ У ПРОЦЕСІ ПЕРЕБУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Макобрей, Є.; Лебедєва, В.; Холтобіна, О.У тезах досліджено адаптацію дитини до нових соціальних умов, що є складним процесом, який може викликати стрес та тривогу у дитини та батьків. Важливо, щоб працівники закладу та сім’я працювали разом. Вивчення форм і методів взаємодії дозволяє краще розуміти психологічні, соціальні аспекти адаптації дитини, що є важливим для створення комфортного перебування в нових умовах. Під час адаптації важливо тимчасово зберігати звичні для дитини методи виховання, навіть якщо вони не збігаються з правилами закладу дошкільної освіти. The theses examine the adaptation of a child to new social conditions, which is a complex process that can cause stress and anxiety in the child and parents. It is important that the institution's employees and the family work together. Studying the forms and methods of interaction allows us to better understand the psychological and social aspects of the child's adaptation, which is important for creating a comfortable stay in new conditions. During adaptation, it is important to temporarily maintain the child's usual methods of upbringing, even if they do not coincide with the rules of the preschool educational institution.
- ДокументУПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Лобанова, В.; Холтобіна, О.; Алієв, Х.У статті проаналізовано формування сенсорно-пізнавальної активності малюків, що є важливим елементом їх здоров’я та розвитку. Відповідно до наукових досліджень діти, які мають можливість отримувати різноманітні сенсорні враження та розвивати когнітивні процеси, надалі мають більшу відповідальність у процесі навчання, здатність до саморегулювання. Одним з ефективних методів сенсорного виховання є музична терапія. Музика має великий вплив на розвиток дитини, сприяє розвитку її емоцій, чуттєвого сприйняття моторики. Музичні заняття можуть бути корисними для дітей з порушеннями розвитку, а також попередити дислексію та дисграфію. Констатовано, що Марія Монтессорі створила унікальні навчальні матеріали, спрямовані на розвиток сенсорних навичок, які представлені для стимуляції різних аналізаторів: зоровий, слуховий, дотиковий, вправи на відчуття різних текстур, форм і розмірів. The article analyzes the formation of sensory-cognitive activity of toddlers, which is an important element of their health and development. According to scientific research, children who have the opportunity to receive various sensory impressions and develop cognitive processes, in the future have greater responsibility in the learning process, the ability to self-regulate. One of the effective methods of sensory education is music therapy. Music has a great influence on the development of a child, contributes to the development of his emotions, sensory perception of motor skills. Music classes can be useful for children with developmental disorders, as well as prevent dyslexia and dysgraphia. It is stated that Maria Montessori created unique educational materials aimed at the development of sensory skills, which are presented to stimulate various analyzers: visual, auditory, tactile, exercises for sensing different textures, shapes and sizes.
- ДокументФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Іванова, М.; Доценко, С.; Холтобіна, О.У статті проаналізовано розвиток художньо-творчих здібностей старших дошкільників, які визначаються не тільки вродженими властивостями, але й можуть бути активно розвинуті за допомогою систематичної та науково обґрунтованої роботи педагогів. Стимулювання художньо-творчих здібностей передбачає надання можливостей для вираження, розвитку творчого потенціалу дитини в різноманітних формах мистецтва: малювання, ліплення, музики, танцю тощо. Це може включати організацію проведення тематичних проєктів, а також створення сприятливого художнього середовища в закладі дошкільної освіти. The article analyzes the development of artistic and creative abilities of senior preschoolers, which are determined not only by innate properties, but can also be actively developed through systematic and scientifically based work of teachers. Stimulation of artistic and creative abilities involves providing opportunities for expression, development of the child's creative potential in various forms of art: drawing, modeling, music, dance, etc. This may include organizing thematic projects, as well as creating a favorable artistic environment in a preschool educational institution.
- ДокументЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗРАЗКІВ ТРАДИЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІД ЧАС ВІЙНИ(Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва; ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022-06-17) Доценко, С.; Холтобіна, О.У публікації розглянуто збереження зразків традиційної культури засобами цифрових технологій. Пріоритетними завданнями цифровізації у сфері культури є розвиток матеріально-технічної бази та підвищення рівня інформатизації закладів культури (театрів, бібліотек, музеїв, культурних центрів тощо). Це впровадження інформаційних систем щодо обліку відвідувачів закладів культури та продаж квитків, цифрування культурної спадщини, формування баз даних, створення інформаційних порталів, віртуальних музеїв, впровадження технологій доповненої та віртуальної реальності, формування єдиного інформаційного простору у сфері культури. The publication discusses the preservation of traditional culture through digital technologies. The priority tasks of digitalization in the field of culture are the development of the material and technical base and the increase in the level of informatization of cultural institutions (theaters, libraries, museums, cultural centers, etc.). This includes the introduction of information systems for registration of visitors to cultural institutions and ticket sales, digitalization of of cultural heritage, the formation of databases, the creation of information portals, virtual museums, the introduction of augmented and virtual reality technologies, and the formation of a single information and the formation of a single information space in the field of culture.
- ДокументЦифровізація дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Доценко, С.; Холтобіна, О.В статті розглянуто упровадження цифрових технологій у галузь дошкільної освіти, яке є однією з актуальних проблем в Україні. Але низький рівень цифрових компетентностей викладачів та керівників дошкільних закладів гальмує впровадження цифрових технологій в освітній процес. Тому необхідно організовувати освітні хаби, майстер-класи, тренінги, курси підвищення кваліфікацій та стажування з розвитку цифрових компетентностей усіх учасників освітнього процесу. The article considers the introduction of digital technologies in the field of preschool education, which is one of the urgent problems in Ukraine. But the low level of digital competencies of teachers and heads of preschool institutions hinders the introduction of digital technologies in the educational process. Therefore, it is necessary to organize educational hubs, workshops, trainings, advanced training courses and internships for development of digital competencies of all participants in the educational process.