Перегляд за Автор "Фесенко, Л. П."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ МОДЕЛЮВАННЯ МОВНОЇ СИТУАЦІЇ ПРИ РОБОТІ НАД ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКАННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Фесенко, Л. П.У публікації розглянуто формування самостійного мовлення у дітей із заїканням. Самостійне мовлення дитини із заїканням – мовлення без безпосередньої опори на готовий зразок у вигляді слів чи фраз, що вимовляються дитиною. На логопедичних заняттях для кожної окремої дитини із заїканням необхідно створювати мовні ситуації з використанням ігрових методів, найбільш сприятливих для дитини, з кожним разом більш ускладнюючи завдання, обираючи різні умови, різні життєві ситуації, створювати конфліктні ситуації: у присутності знайомих і незнайомих людей, проведення дитиною екскурсії, виступаючи перед мікрофоном в ролі ведучого та ін. The publication deals with the formation of independent speech in children with stuttering. The independent speech of a child with stuttering is speech without direct reliance on a ready-made pattern in the form of words or phrases uttered by the child. In speech therapy sessions, for each individual child with stuttering, it is necessary to create speech situations using game methods that are most favourable for the child, each time making the task more difficult, choosing different conditions, different life situations, creating conflict situations: in the presence of familiar and unfamiliar people, a child conducting an excursion, speaking in front of a microphone as a presenter, etc.
- ДокументСУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Фесенко, Л. П.У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад формування самостійного мовлення у дітей із заїканням засобом моделювання мовних ситуацій. Визначено види, форми, типи мозкові механізми при заїканні та перебіг цього недуга. Розроблено корекційну методику, яка спрямована на формування самостійного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. In the article, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical foundations of the formation of independent speech in children with stuttering is carried out by means of modeling language situations. Types, forms, types of brain mechanisms in stuttering and the course of this disease are determined. A corrective technique has been developed, which is aimed at the formation of independent speech in older preschool children with stuttering.
- ДокументФормування самостійного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобом моделювання мовних ситуацій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Фесенко, Л. П.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад формування самостійного мовлення у дітей із заїканням засобом моделювання мовних ситуацій. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: „заїкання”, „клаттерінг”, „невротичне заїкання”, „неврозоподібне заїкання”. Визначено види, форми, типи мозкові механізми при заїканні та перебіг цього недуга. Розроблено корекційну методику, яка спрямована на формування самостійного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. The qualification work provides a theoretical analysis of psychological and pedagogical principles for the formation of independent speech in children with stuttering through the method of modeling language situations. A definitive characterization of key research concepts such as "stuttering," "cluttering," "neurotic stuttering," and "neurosis-like stuttering" is conducted. Types, forms, and brain mechanisms during stuttering, as well as the course of this disorder, are determined. A correctional methodology has been developed, aimed at fostering independent speech in preschool children with stuttering.