Перегляд за Автор "Твердохліб, Т."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктивізація творчого мислення майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Чен, Чже; Манкаускайте, Ж.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто методи активізації творчого мислення студентів, які дозволять організувати та спрямувати на розвиток творчих здібностей процес підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти, сприятиме розвитку творчого мислення та креативності майбутніх педагогів дошкільних освітніх установ. The article considers methods of activation of creative thinking of students, which will allow to organize and direct the development of creative abilities of the process training of future specialists in the field of preschool education, will contribute to development of creative thinking and creativity of future teachers of preschool educational institutions.
- ДокументВПЛИВ ОЦІНЮВАННЯ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ (ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Твердохліб, Т.; Гнітій, А.У тезах розкрито взяємов’язок між оцінюванням та дотриманням академічної доброчесності у закладах вищої освіти. Для цього проаналізовано досвід Великої Британії та виділено основні способи стимулювання студентів дотримуватися принципів академічної доброчесності. Зроблено висновок, що застосування схожих методик в Україні дозволить підвищити рівень вищої освіти. The theses identifying the relationship between assessment and academic integrity compliance in higher education institutions. For this purpose, the experience of Great Britain was analyzed and the main methods of stimulating students to adhere to the principles of academic integrity were highlighted. It was concluded that the use of similar methods in Ukraine will allow to raise the level of higher education.
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО УЧНІВ З ООП В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Мажуга, А.; Твердохліб, Т.У даній статті порушено проблему толерантного ставлення до дітей з ООП, створення комфортного мікроклімату в дитячому колективі. Розглянуто роль педагога у забезпеченні взаємодії в колективі учнів на засадах толерантності. This article presents the issues of tolerant attitude to children with special educational needs and the creation of comfortable microclimate in the children’s group. The role of a teacher in ensuring tolerance in the students’ group is revealed.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Твердохліб, Т.; Пишинська, В.У тезах розглянуто питання формування емоційної стійкості учнів. Розкрито сутність використання деяких прийомів саморегуляції, які варто застосовувати вчителям на уроках. Обґрунтовано необхідність уваги до емоційної сфери на кожному етапі навчання і як наслідок – підвищення якості навчання та розвиток гармонійної особистості. The theses consider the issue of the formation of students' emotional stability. The study reveals the essence of the use of some self-regulation techniques, which should be used by teachers in lessons. Grounded the necessity of paying attention to the emotional sphere at every stage of education and, as a result, improving the quality of education and developing a harmonious personality.
- ДокументПитання естетичного виховання в спадщині А. Макаренка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Карнаух, С.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто естетичне виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. У програму естетичного виховання педагог включав красу одягу, мови, рухів, побуту, праці, відпочинку. Він високо цінував художню простоту, природність, почуття міри, не міг терпіти грубості, нетактовності, розхлябаності, хвастощів в роботі, рухах, розмові, вчинках. Він постійно намагався забезпечити єдність внутрішньої і зовнішньої краси людини, єдність етики та естетики. The article deals with aesthetic education in the pedagogical heritage of A. S. Makarenko. In the program of aesthetic education the teacher included the beauty of clothing, speech, movements, life, work, rest. He highly appreciated artistic simplicity, naturalness, sense of proportion, could not tolerate rudeness, tactlessness, laxity, boasting in work, movements, conversation, actions. He constantly tried to ensure the unity of the inner and outer beauty of man, unity of ethics and aesthetics.
- ДокументПогляди Карла Орфа на методику музичного виховання дошкільників і молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Май, Вень; Мороз, А.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто методику К. Орфа музичного виховання дошкільнят і молодших школярів. Концепція музичного виховання К. Орфа, будується на інтеграції руху, співу та гри на спеціально створених музичних інструментах. Ця інтеграція разом з імпровізацією та драматизацією, що лежать в основі методики виховання, зарекомендували себе як ефективний засіб розвитку особистості вихованця та його природної музичності. The article considers the method of C. Orff's musical education of preschoolers and junior schoolchildren. The concept of music education of C. Orff is based on integration of movement, singing and playing on specially created musical instruments. This integration together with improvisation and dramatization, which are the basis of methods of education, have proven to be an effective means of developing the child's personality and natural musicality.
- ДокументПоєднання народності й естетичного виховання у науковому доробку К. Ушинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Мурзіна, Д.; Твердохліб, Т.В статті розглянуто естетичне виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського. На його думку це класична література та народний фольклор. Фольклорний матеріал для педагога є провідним та визначальним на перших етапах навчання. Він звертав увагу на те, що народні образи як підґрунтя стимулюють процес засвоєння раціональних знань, надаючи їм яскраво вираженого національного забарвлення. Усна народна творчість, на його думку, має бути представлена в усьому різноманітті. Прислів'я, приказки, жарти, загадки, пісні, казки це те, що обов’язково має бути в дошкільній освіті. На наступному етапі освіти фольклорні твори поступаються місцем класичним шедеврам. Живопис та музика, поезія та скульптура як найважливіші засоби естетичного розвитку людини надихають її. The article deals with aesthetic education in the pedagogical heritage of K. Ushynsky. In his opinion it is classical literature and folklore. Folklore material for the teacher is the leading and decisive in the early stages of learning. He drew attention to the fact that folk images as a basis stimulate the process of assimilation of rational knowledge, giving them a clearly pronounced national coloring. Oral folk art, in his his opinion, should be presented in all its diversity. Proverbs, sayings, jokes, riddles, songs, fairy tales - this is what must be in preschool education. At the next stage of education, folklore works give way to to classical masterpieces. Painting and music, poetry and sculpture as the most important means of aesthetic development of a person inspire him.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Пустовалова, І.; Твердохліб, Т.У статті розглянуто важливість емоційного благополуччя здобувачів початкової освіти, а також фактори, які негативно впливають на нього. Висвітлено питання становлення емоційного благополуччя на уроках образотворчого мистецтва. This article reveals the importance of emotional well-being for primary schoolchildren, as well as factors that negatively impact it. The formation of emotional well-being is highlighted in the context of art lessons.