Перегляд за Автор "Сотніков, Д. В."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ДОСТУП ВСТУПНИКІВ ДО ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ І ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ(Publishing House of University of Technology, 2021) Боярська-Хоменко, А. В.; Сотніков, Д. В.; Шматько, К. В.Одним із напрямів забезпечення якості вищої освіти у Харківському національному педагогічному університеті є забезпечення доступу вступників до освітньо-наукової програми (відкритість та доступність інформації, визначеність критеріїв вступу, наявність переліку питань та їх змістове обґрунтування, проведення іспитів і співбесіди за фаховим спрямуванням тощо), а також визначення процедури визнання результатів навчання (визнання результатів здобутих в інших ЗВО, результатів неформального навчання і дистанційного онлайн-навчання). Разом з тим професорсько-викладацький склад університету здійснює активну підтримку здобувачів вищої освіти, пропагує принципи навчання впродовж усього життя та активно залучає здобувачів до наукової спільноти. Одним из направлений обеспечения качества высшего образования в Харьковском национальном педагогическом университете является предоставление доступа поступающих к образовательно-научной программе (открытость и доступность информации, определенность критериев вступления, наличие перечня вопросов и их содержательное обоснование, проведение экзаменов и собеседования по специальностям и т. д.), а также определения процедуры признания результатов обучения (признание результатов, полученных в других вузах, результатов неформального обучения и дистанционного онлайн-обучения). Вместе с тем профессорско-преподавательский состав университета осуществляет активную поддержку студентов, пропагандирует принципы обучения в течение всей жизни и активно привлекает их к научному сообществу. One of the areas of quality assurance in higher education at Kharkiv National Pedagogical University is to ensure access of entrants to the educational and scientific program (openness and availability of information, definition of admission criteria, availability of a list of questions and their content, examinations and interviews, etc.), and also definition of the procedure for recognition of learning outcomes (recognition of results obtained in other free educational institutions, results of non-formal learning and distance online learning). At the same time, the teaching staff of the university actively supports applicants for higher education, promotes the principles of lifelong learning and actively involves applicants in the scientific community.
- ДокументЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ США(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Сотніков, Д. В.У статті розкрито засоби організації освітнього процесу, які активно застосовуються закладами вищої освіти США. Обґрунтовано необхідність імплементування у навчальний процес інтерактивних засобів та інформаційно-комунікаційних технологій. Досліджено практичну підготовку студентів, яка передбачає проєктну та грантову діяльність, стажування, а також науково-дослідну діяльність. The article reveals the means of organizing the educational process, which are actively used by higher education institutions in the United States. The necessity of implementation of interactive means and information and communication technologies in the educational process is substantiated. The practical training of students, which includes project and grant activities, internships, as well as research activities, has been studied.
- ДокументЗначення масових відкритих онлайн-курсів при вивченні економічних дисциплін у системі неформальної освіти дорослих(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Сотніков, Д. В.Істотні соціально-економічні перетворення та дисбаланс на ринку праці (пропозиція праці перевищує її попит) актуалізувавали в Україні проблеми формування та структуризації знань, що повністю задовольняють потреби держави та прагнення суспільства до безперервного інтелектуального і професійного розвитку через реалізацію індивідуальних здібностей. Существенные социально-экономические преобразования и дисбаланс на рынке труда (предложение труда превышает ее спрос) актуализувавалы в Украине проблемы формирования и структурирования знаний, полностью удовлетворяющих потребности государства и стремление общества к непрерывному интеллектуального и профессионального развития через реализацию индивидуальных способностей. Significant socio-economic transformations and imbalances in the labor market (labor supply exceeds demand) have highlighted in Ukraine the problems of formation and structuring of knowledge that fully meet the needs of the state and society's desire for continuous intellectual and professional development through the realization of individual abilities.
- ДокументОсобливості діяльності економічного факультету Массачусетського технологічного інституту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Сотніков, Д. В.У статті здійснено аналіз особливостей діяльності економічного факультету Массачусетського технологічного інституту. Акцентовано увагу на тому, що університет відіграє ключову роль у розвитку багатьох галузей сучасної науки і практики. Установлено, що значний внесок у розвиток економічного факультету на базі Школи гуманітарних, художніх і соціальних наук зробив Ф. Уокер – заслужений економіст, член Національної академії наук США, третій президент Массачусетського технологічного інституту. У ході дослідження простежено навчальні завдання, що висуваються перед викладачами під час підготовки бакалаврів, магістрів та докторів філософії з економіки, окреслено фахові дисципліни (обов’язкові та вибіркові), визначено методи навчання, зокрема інтерактивні, наприклад, «case study», ділові ігри, господарські ситуації, робота над реальними проєктами державних службовців чи приватних корпорацій, що використовуються як під час аудиторної, так і самостійної роботи. З’ясовано, що інститут впроваджує новітні методи викладання не лише в межах США, а й шляхом дистанційного навчання, виходить на міжнародний рівень, зокрема за допомогою проєктів MIT OpenCourseWare, MITx та MicroMasters. На підставі аналізу навчальних програм, що пропонуються на економічному факультеті, узагальнено компетенції випускників-економістів Массачусетського технологічного інституту. Досвід МТІ показує, що сучасна економічна освіта США передбачає оволодіння освітніми ступенями бакалавра (Undergraduate level), магістра (Graduate level) та доктора філософії (PhD). Підготовка фахівців економічного профілю полягає у вивченні таких дисциплін, як: політична економія, мікро- та макроекономіка, теорія ймовірності, статистика, економіко-математичне моделювання, економічне застосування теорії ігор, фінансові ринки, маркетинг, економічний розвиток, міжнародна економіка та багато інших. Серед провідних методів навчання визначено інтерактивні методи («case study», ділові ігри, господарські ситуації, робота над бізнес-проєктами, ланч-семінари, польові обіди тощо). The article discusses the features of the activities of the Department of Economics of the Massachusetts Institute of Technology. The attention is focused on the fact that the university is the key in the development of many branches of modern science and technology. It was established that the discoverer of the Department of Economics at the School of Humanities, Arts and Social Sciences was Francis Amasa Walker – honored economist, member of the National Academy of Sciences, third president of the Massachusetts Institute of Technology. The study traces the educational problems facing teachers in the preparation of undergraduates, graduates and Doctor of Philosophy in economics, identifies professional disciplines (majors and electives). During the teaching of economic disciplines, such approaches are applied: Chalk and Talk; Proficiency Approach; Peakonomics; Writing Intensive; Attention, Relevance, Confidence, and Satisfaction. Noted interactive teaching methods such as case study, business games, business situations, work on real projects of public servants or private corporations used both in classroom and independent work. It turned out that the university implements the latest teaching methods not only on campus, but also in other countries with the help of the MIT OpenCourseWare – a project of the Massachusetts Institute of Technology to publish freely available materials from all university courses; MITx – a program allowing you to publish a videos on the platforms of massive open online courses; MicroMasters – a series of online courses whose purpose is to study in depth the basic disciplines: Microeconomics, Data Analysis for Social Scientists, and Designing and Running Randomized Evaluations, Economic Development etc., which allows you to successfully pass the exam and to apply to MIT’s new Master’s program in Data, Economics, and Development Policy. Based on the analysis of the curricula offered at the Department of Economics, the competencies of graduates-economists at the Massachusetts Institute of Technology are summarized.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ЛІТЕРАТУРНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Сотніков, Д. В.Стаття висвітлює шляхи формування економічної обізнаності школярів, базуючись на педагогічних ідеях В. О. Сухомлинського, що висвітлюються у його творах, оповіданнях та статтях. Зазначено, що шлях до формування економічної компетентності у дітей шкільного віку лежить через трудове виховання та розвиток у них ощадливого ставлення до суспільних благ і цінностей. The article highlights the ways of forming economic awareness of schoolchildren based on the pedagogical ideas of V. О. Sukhomlinsky, which are covered in his works, stories and articles. It is noted that the path to the formation of economic competence of schoolchildren lies through labor education and the development of their careful attitude to public goods and values.
- ДокументШерингова економіка як механізм зміни поглядів на споживання(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет, 2018-04-26) Сотніков, Д. В.Таким чином, основною ідеєю шерингової економіки є бажання більш раціонально та ефективно використовувати наявні ресурси, та отримати доступ до таких товарів та послуг, індивідуально отримати які неможливо, або дуже дорого. Я наголошую, що спільна участь є стимулом раціонального свідомого споживання, дозволяє заощадити час, гроші та інші ресурси, генерувати додатковий дохід для власника і зменшити вплив на навколишнє середовище. Таким образом, основной идеей шеринговой экономики есть желание более рационально и эффективно использовать имеющиеся ресурсы, и получить доступ к таким товарам и услугам, индивидуально получить которые невозможно или очень дорого. Я подчеркиваю, что совместное участие является стимулом рационального сознательного потребления, позволяет сэкономить время, деньги и другие ресурсы, генерировать дополнительный доход для владельца и уменьшить воздействие на окружающую среду. Thus, the main idea of a sharing economy is the desire to make more rational and efficient use of available resources, and to gain access to such goods and services that are impossible or very expensive to obtain individually. I emphasize that joint participation is an incentive for rational conscious consumption, it saves time, money and other resources, generate additional income for the owner and reduce the environmental impact.