Перегляд за Автор "Сиромятнікова, В. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ТИПУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ДИТИНИ(Вид-во "НАІР", 2016-05-26) Григоренко, В. Л.; Сиромятнікова, В. В.Автором висвітлено вплив музичної діяльності на формування творчого типу екологічної свідомості дитини , розкрито сутність поняття «екологічної свідомості»; здійснено оцінку педагогічного потенціалу засобів музичного мистецтва. Доведено, що творчий тип екологічної свідомості дитини формується саме на ґрунті культурних цінностей людства через збагачення особистості необхідними відомостями про естетичний зміст природних явищ, формування у дошкільника уявлень про потреби соціального та природного життя, готовності до екологічних дій. Автором рассмотрено влияние музыкальной деятельности на формирование творческого типа экологического сознания ребенка, раскрыта сущность понятия «экологического сознания»; осуществлена оценка педагогического потенциала средств музыкального искусства. Доказано, что творческий тип экологического сознания ребенка формируется именно на почве культурных ценностей человечества через обогащение личности необходимыми сведениями об эстетическом смысле природных явлений, формирование у дошкольника представлений о потребностях социальной и природной жизни, готовности к экологическим действий.
- ДокументРУХЛИВІ ІГРИ ЯК СКЛАДНИК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ДНЗ(2015-03-24) Сиромятнікова, В. В.В статті розкриваються питання впровадження рухливих ігор у практику ДНЗ. Схарактеризовано поняття «рухливі ігри», а також визначено переваги і проблеми, які виникають під час підготовки і проведення гри на заняттях у ДНЗ. . В статье раскрываются вопросы внедрения подвижных игр в практику ДОУ. Охарактеризован понятие «подвижные игры», а также определены преимущества и проблем, которые возникают во время подготовки и проведения игры на занятиях в ДОУ. The article reveals problems of introduction of outdoor games into the practice of children educational establishments (kindergartens). There is a characteristic of the idea of “outdoor games” and the article defines advantages and difficulties which appear during preparation and implementation of the game in kindergartens.
- ДокументСучасні родинні цінності та традиції української народної дошкільної етнопедагогіки: можливості конструктивного діалогу(Видавництво "Точка", 2016-05-20) Сиромятнікова, В. В.У статті проаналізовано родинні цінності та традиції української народної дошкільної етнопедагогіки. Надзвичайно актуальним для формування у дитини родинних цінностей є відродження властивої українському народу традиції формування у дітей уявлень про свій рід, родовід й народ. Зазначено, що традиції та засоби української народної етнопедагогіки є дієвим шляхом формування у дітей дошкільного віку родинних цінностей, тому важливо популяризувати їх у батьківському середовищі, активно залучаючи батьків до їх використання у процесі родинного виховання дошкільників. В статье проанализированы семейные ценности и традиции украинской народной дошкольной этнопедагогики. Чрезвычайно актуальным для формирования у ребенка семейных ценностей является возрождение присущей украинскому народу традиции формирования у детей представлений о своем роде, родословной и народе. Отмечено, что традиции и средства украинской народной этнопедагогики являются действенным путем формирования у детей дошкольного возраста семейных ценностей, поэтому важно популяризировать их в родительской среде, активно привлекая родителей к их использованию в процессе семейного воспитания дошкольников. The article analyses family values and traditions of Ukrainian folk preschool ethnopedagogy. It is extremely important for the formation of family values in children to revive the tradition of forming children's ideas about their family, lineage and nation, which is inherent in the Ukrainian people. It is noted that the traditions and means of Ukrainian folk ethnopedagogy are an effective way of forming family values in preschool children, so it is important to popularise them in the parental environment, actively involving parents in their use in the process of family education of preschool children.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2016-04-08) Сиромятнікова, В. В.Автором обґрунтовано можливості формування екологічної свідомості дошкільників засобами музичного мистецтва, розкрито сутність екологічної свідомості дітей дошкільного віку; здійснено оцінку педагогічного потенціалу засобів музичного мистецтва. Доведено, що підвищення ефективності процесу формування екологічної свідомості дітей дошкільного віку можливе через збагачення процесу екологічної освіти і виховання засобами мистецтва, що забезпечує формування емоційно-ціннісної складової екологічної свідомості дошкільників. Автором исследована возможность формирования экологического сознания дошкольников средствами музыкального искусства, раскрыта сущность экологического сознания детей дошкольного возраста; осуществлена оценка педагогического потенциала средств музыкального искусства. Исследователем обосновано, что повышение эффективности процесса формирования экологического сознания детей дошкольного возраста возможно через обогащение процесса экологического образования и воспитания средствами искусства, которое обеспечивает формирование эмоционально-ценностной составляющей экологического сознания дошкольников. The authors investigated the possibility of formation of ecological consciousness of preschool children by means of musical art, reveals the essence of ecological consciousness of preschool children; The estimation of the capacity of the teaching of music. Investigator proved that improving the efficiency of the process of formation of ecological consciousness of children of preschool age is possible through the enrichment process of environmental education through art, which ensures the formation of emotionally-valuable component of preschool environmental awareness.