Перегляд за Автор "Сергієнко, К. Є."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАЙМЕННИК ЯК ЗАСІБ ІНТИМІЗАЦІЇ В ЗБІРЦІ «САД НЕТАНУЧИХ СКУЛЬПТУР» ЛІНИ КОСТЕНКО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Сергієнко, К. Є.; Лебеденко, Ю. М.У публікації досліджено займенникові форми мовних засобів інтимізації на матеріалі збірки «Сад нетанучих скульптур» Ліни Костенко. Зазначено, що у системі мови займенникам відводиться місце периферійної частини мови, оскільки вони виконують не номінативну, а дейктичну функцію, мають інтимізуюче, підсилювальне, оцінювальне значення. Їхня роль у поетичному тексті спрямована на формування довірливої, інтимної атмосфери «прямої бесіди через текст». The publication examines pronominal forms of linguistic means of intimation based on the material of the collection "Garden of Non-melting Sculptures" Lina Kostenko. It is noted that in the language system, pronouns are assigned the place of the peripheral part of the language, since they perform not a nominative, but a deictic function, have intimate, reinforcing, evaluative value. Their role in the poetic text is aimed at forming a trusting, intimate atmosphere of "direct conversation through the text."
- ДокументПроблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-05-21) Сергієнко, К. Є.В доповіді розкрито роль прямих іноземних інвестицій в умовах важкої економічної ситуації в Україні. The report reveals the role of direct foreign investment in the difficult economic situation in Ukraine.
- ДокументРеалізація соціокультурної змістової лінії на інтегрованому уроці (види робіт з розвитку усного мовлення)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сергієнко, К. Є.У магістерському дослідженні на тему: «Реалізація соціокультурної змістової лінії на інтегрованому уроці з української мови та літератури (види робіт з розвитку усного мовлення» досліджено та проаналізовано ефективність впровадження інтегрованого навчання або його елементів, зокрема на прикладі мовно-літературної галузі; розроблено конспекти мовно-літературних уроків із акцентом на розвиток соціокультурної лінії для середньої школи; зібрано теоретичні положення інтегрованого навчання, становлення та розвиток концепцій цілісного навчання на сучасному етапі освітнього процесу. У дослідженні розкрито поняття «інтеграції», «інтегрований урок», «інтеграція у мовно-літературній галузі» у педагогічному та юридичному аспектах, концепції НУШ. Аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових публікацій, документів української та європейської систем освіти продемонстрував, що актуальність проведеного дослідження зумовлена необхідністю врахування тенденцій розвитку суспільства, потребою у модернізації існуючої освітньої системи задля виховання компетентностей та гармонійного розвитку учня. In the master's study on the topic: "Implementation of the socio-cultural content line in an integrated lesson on the Ukrainian language and literature (types of works on the development of oral speech)" the effectiveness of the implementation of integrated education or its elements, in particular on the example of the linguistic and literary field, was developed. literary lessons with an emphasis on the development of the socio-cultural line for secondary school, collected theoretical provisions of integrated education, the formation and development of concepts of holistic education at the modern stage of the educational process. The study revealed the concepts of "integration", "integrated lesson", "integration in the linguistic and literary field" in pedagogical and legal aspects, concepts of the National Academy of Sciences. The analysis of domestic and foreign scientific publications, documents of the Ukrainian and European education systems demonstrated that the relevance of the conducted research is determined by the need to take into account the trends in the development of society, the need to modernize the existing educational system for the education of competencies and harmonious development of the student.
- ДокументРозвиток усного мовлення в учнів 5 класу на інтегрованому уроці української мови та літератури(Харківське історико-філологічне товариство, 2022-05-18) Сергієнко, К. Є.У статті здійснено аналіз модельних навчальних програм «Інтегрований мов- но-літературний курс (українська мова, українська та зарубіжні літератури). 5-6 класи». Автор зауважує, що форма проведення інтегрованих уроків має відмінності порівняно з традиційними уроками. Учитель мусить організувати такі навчальні ситуації, у яких учень постійно експериментує, діє, перевіряє, оцінює й таким чином набуває знання через особистий досвід, безпосередній контакт і роздуми. Учитель намагається бути партнером, порадником і наставником, який допомагає учням долати труднощі, збагачує їх почуття гідності й цінності. The article analyzes model educational programs "Integrated language non-literary course (Ukrainian language, Ukrainian and foreign literature). 5-6 grades". The author notes that the form of conducting integrated lessons has differences compared to traditional lessons. The teacher must organize such educational situations in which the student is constantly experiments, acts, checks, evaluates and thus acquires knowledge through personal experience, direct contact and reflection. The teacher tries to be a partner, adviser and mentor, which helps students overcome difficulties, enriches their sense of dignity and value.
- ДокументСинтаксичні засоби інтимізації та експресивності в поетичній збірці «Сад нетанучих скульптур »Ліни Костенко(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-04-29) Сергієнко, К. Є.У статті проаналізовано емоційну особливість синтаксичних одиниць, фігур синтаксичного рівня, визначено їхню функціональну доцільність у текстовому просторі поетичного твору. Аналіз здійснено на матеріалі збірки «Сад нетанучих скульптур» Ліни Костенко. В статье проанализировано эмоциональную особенность синтаксических единиц, фигур синтаксического уровня, определены их функциональную целесообразность в текстовом пространстве поэтического произведения. Анализ осуществлен на материале сборника «Сад нетающих скульптур» Лины Костенко. The article analyzes the emotional feature of syntactic units, figures of syntactic level, determines their functional expediency in the text space of a poetic work. The analysis is based on the material of the collection "Garden of Unfading Sculptures" by Lina Kostenko.