Перегляд за Автор "Сергієнко, В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОБОТА НАД ПОРТРЕТОМ ОБРАЗУ-ПЕРСОНАЖА НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Сергієнко, В.У публікації досліджено роботу над портретом образу-персонажа на уроках літературного читання в початковій школі. Художній образ – це форма існування мистецтва, це особлива форма естетичного освоєння світу, за якої зберігається його предметно-чуттєвий характер, його цілісність, життєвість, конкретність, на відміну від наукового пізнання, що подається у формі абстрактних понять. Сприймання – це процес цілісного відображення елементів навколишнього світу під безпосереднім впливом фізичних подразників на рецептори органів чуття; має суб'єктивний характер, бо залежить від попереднього досвіду. Зазначено, що робота над портретом героя передбачає вибіркове читання та подальшу бесіду, яка допоможе учням початкової школи краще його уявити і зрозуміти вчинки. The publication examines the work on the portrait of the image-character in the lessons of literary reading in primary school An artistic image is a form of the existence of art, it is a special form of aesthetic mastering of the world, which preserves its object-sensual character, its integrity, vitality, concreteness, in contrast to scientific knowledge, which is presented in the form of abstract concepts. Perception is a process of holistic reflection of the elements of the surrounding world under the direct influence of physical stimuli on the receptors of sense organs; has a subjective character, because it depends on previous experience. It is noted that the work on the portrait of the hero involves selective reading and subsequent conversation, which will help elementary school students to better imagine him and understand his actions.
- ДокументШляхи формування мотивації пізнавальної діяльності на уроках математики у початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Сергієнко, В.В статті розглянуто мотивацію до навчання на уроках математики. Мотивація – це найважливіший компонент структури навчання, процес керуючий поведінкою людини, який визначає її організованість. Для формування мотивації пізнавальної діяльності потрібні середовище, що стимулює, і цілеспрямований вплив через систему педагогічних прийомів. В статье рассмотрена мотивация к обучению на уроках математики. Мотивация – это важнейший компонент структуры обучения, процесс управляющий поведением человека, определяющий ее организованность. Для формирования мотивации познавательной деятельности нужны среда, стимулирующая и целенаправленное воздействие через систему педагогических приемов. This article deals with motivation to learn in mathematics lessons. Motivation is the most important component of the structure of learning, the process controlling human behaviour, determining its orderliness. For the formation of motivation of cognitive activity we need a stimulating environment and purposeful impact through a system of pedagogical methods.
- ДокументЯК STEM-ОСВІТА ДІТЕЙ СТИМУЛЮЄ ЇХ БАТЬКІВ ДО САМОРОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Сергієнко, В.У публікації розглянуто стимуляцію батьків до саморозвитку через STEM-освіту. Батьки є найбільш потужним і значущим для дітей джерелом мотивації та підтримки, зокрема коли мова заходить і про STEM-навчання. Вони не тільки надають емоційну та фінансову підтримку своїм дітям, але й мають можливість навчатися разом з ними. Для батьків STEM-освіта важлива, оскільки вона може допомогти їм краще зрозуміти виклики, з якими зіткнуться їх діти у майбутньому, і мати можливість створити середовище, яке допоможе їм зростати та навчатися. Зазначено, що приймаючи участь у STEM-освіті своїх дітей, батьки одержують стимул до саморозвитку та мають змогу долучитися до науково-технічних здобутків сучасності. The publication examines the stimulation of parents to self-development through STEM education. Parents are the most powerful and meaningful source of motivation and support for children, especially when it comes to STEM education. They not only provide emotional and financial support to their children, but also have the opportunity to study with them. For parents, STEM education is important because it can help them better understand the challenges their children will face in the future and be able to create an environment that will help them grow and learn. It is noted that by participating in the STEM education of their children, parents receive an incentive for self-development and have the opportunity to participate in scientific and technical achievements of modernity.