Перегляд за Автор "Рудічєва, Н."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АРТТЕРАПІЇ У РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Коширова, К.; Рудічєва, Н.У публікації розглянуто використання елементів арттерапії у розвитку емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що учителю початкових класів необхідно давати приклад прояву власних емоцій. Словесне вираження емоцій має стати обов’язковим моментом у спілкуванні з учнями у освітньому процесі. Інформацію про емоції, які охопили, доносити учням зрозумілою мовою, враховуючи вікові та індивідуальні особливості школярів. The publication deals with the use of art therapy elements in the development of emotional intelligence of primary school pupils. It is noted that primary school teachers need to give an example of their own emotions. The verbal expression of emotions should become an obligatory moment in communication with in the educational process. Information about the emotions experienced should be conveyed to students in an understandable language, taking into account the age and individual characteristics of students.
- ДокументДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Рудічєва, Н.Представлено сутність поняття «аксіологічна компететність». Розкрито поняття «дидактичні умови», висвітлено дидактичні умови формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку, основною функцією яких є оптимальне забезпечення організаційнопедагогічного супроводу освітнього процесу в початковій школі. The essence of the concept of «axiological competence» is presented. The concept of «didactic conditions» is revealed, didactic conditions for the formation of axiological competence of primary school pupils the main function of which is optimal provision of organizational and pedagogical support of the educational process in primary school.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Рудічєва, Н.У публікації проаналізовано формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що основними чинниками, які найбільшою мірою впливають на формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку є: родина, коло спілкування, заклад освіти, ЗМІ. Основними чинниками формування життєвих цінностей у початковій школі є особистісне зорієнтоване освітнє середовище, зміст і організація освітнього процесу, спрямованого на актуалізацію системи життєвих цінностей. The publication analyzes the formation of axiological competence of primary school students. It is noted that the main factors that have the greatest influence on formation of axiological competence of primary school students is: family, social circle, educational institution, mass media. The main factors in the formation of life values in elementary school has a personal oriented educational environment, the content and organization of the educational process aimed at actualizing the system of life values.
- ДокументРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Бурова, К.; Рудічєва, Н.Представлено сутність поняття «емоційний інтелект». Розкрито основний момент в навчанні хореографії: сприймання музики та емоційна реакція на неї, яке свідчить про загальну емоційність особистості дитини. Зазначено, що після опанування метроритмічної складової музики і доведення виконанні рухів до технічної досконалості, необхідно переходити до розкриття емоції вихованців у русі тіла під час виконання танцю. Висвітлено важливість залучення учнів молодшого шкільного віку до занять хореографією у закладах позашкільної освіти, які сприяють прояву емоцій, їх розумінню, а також допоможуть розкрити емоційний потенціал дитини. The essence of the concept of «emotional intelligence» is presented. The main point in teaching choreography is revealed: perception of music and emotional reaction to it, which indicates the general emotionality of the child's personality. It is noted that after mastering the metrorhythmic component of music and bringing the performance of movements to technical perfection, it is necessary to move on to revealing the emotions of students in the movement of the body during the performance of the dance. The importance of involving primary school students in choreography classes in extracurricular education institutions, which promote the manifestation of emotions, their understanding, and also help reveal the child's emotional potential, is highlighted.
- ДокументСАМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧНЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Майборода, А.; Рудічєва, Н.Представлено сутність поняття «самореалізація». Зазначено, що одним із видів творчої діяльності для самореалізації учня молодшого шкільного віку є хореографічне мистецтво, яке об’єднує різні види мистецтва і є має вагомий комплексний вплив на особистість вихованця. The essence of the concept of «self-realization» is presented. It is noted that one of the types of creative activity for the self-realization of a primary school student is choreographic art, which combines various types of art and has a significant complex impact on the student's personality.