Перегляд за Автор "Рибалко, Л."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКМЕОЛОГІЧНІ ЦІННОСТІ ВИКЛАДАЧА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Дін, Жуцзє; Рибалко, Л.У публікації розкрито засоби формування акмеологічних цінностей викладача закладу вищої освіти, до яких відноситься його прагнення постійно вдосконалювати особистісно-професійний потенціал з метою підвищення рівня кваліфікації, отриманої в закладах вищої освіти. У дослідженні нові педагогічні технології розглянуто як стимулювальний формат до змін і перебудов в освітньому процесі, знаходження і розкриття потенційних можливостей майбутніх фахівців. Такі технології змінюють ставлення викладача до організації освітнього процесу, відбору методів і форм навчання, оновлення змісту вищої освіти, здійснення контрольно-оцінювальної діяльності на альтернативних засадах. The publication reveals the means of forming the acmeological values of a teacher of a higher education institution, which includes his desire to constantly improve his personal and professional potential in order to improve the level of qualifications obtained in higher education institutions. In the study, new pedagogical technologies are considered as stimulating format for changes and restructuring in the educational process, finding and revealing potential opportunities of future specialists. Such technologies change the teacher's attitude to the organization of the educational process, the selection of methods and forms of education, the updating of the content of higher education, the implementation of control and evaluation activities on alternative bases.
- ДокументВиховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Рибалко, Л.; Мінь, Чжоу; Юаньвень, Ло; Овсюк, Д.Методичні рекомендації складено до вибіркової дисципліни «Виховання естетичного смаку в майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти», що інтегрує знання й уміння з теорії виховання і музичного мистецтва та розширює уяву про роль і місце засобів вокальної майстерності в саморозвитку естетичних смаків здобувачів вищої освіти мистецького напряму професійної підготовки. Під час самостійної роботи рекомендовано ознайомитися з тематичним планом, структурою дисципліни, змістом, запропоновано виконати завдання, що містять елементи порівняльного характеру освітніх систем КНР та України. Наведено критерії оцінювання, посилання на рекомендовані джерела. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти мистецького напряму, науково-викладацьких працівників, вихователів, музичних керівників. The methodological recommendations are compiled for the elective discipline "Education of aesthetic taste in future music teachers in higher education institutions", which integrates knowledge and skills in the theory of education and musical art and expands the idea of the role and place of vocal skills in the self-development of aesthetic tastes of higher education students of the artistic direction of professional training. During independent work it is recommended to get acquainted with the thematic plan, structure of the discipline, content, it is proposed to perform tasks that contain elements of comparative nature of the educational systems of China and Ukraine. Evaluation criteria and links to recommended sources are provided. Recommended for applicants for higher education in the field of art, research and teaching staff, educators, music directors.
- ДокументМайстерка з написання наукових праць : методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти у галузі знань 01 Освіта/Педагогіка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Рибалко, Л.; Овсюк, Д.; Ісюань, ХоуМетодичні рекомендації складено до вибіркової дисципліни «Майстерка з написання наукових праць», яка розширює уявлення здобувачів вищої освіти щодо шляхів, напрямів, засобів удосконалення умінь та навичок створювати, аналізувати та оформлювати різні види наукових текстів. Зміст дисципліни розкриває всі етапи генерації творчої думки та презентації публікацій різних видів, встановлення авторського права на них. Під час самостійної роботи рекомендовано ознайомитися з тематичним планом, структурою дисципліни, змістом, запропоновано виконати завдання. Наведено критерії оцінювання, посилання на рекомендовані джерела. The methodological recommendations have been drawn up for the elective discipline "Master of Scientific Writing", which expands the understanding of higher education students about the ways, directions, and means of improving their skills and abilities to create, analyse, and design various types of scientific texts. The content of the discipline reveals all stages of generating creative thought and presentation of publications of various types, establishing copyright for them. During independent work, it is recommended to get acquainted with the thematic plan, the structure of the discipline, the content, and to complete the tasks. Assessment criteria and links to recommended sources are provided.
- ДокументПорадник для професійного педагогічного та наукового зростання освітян(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2023) Борисова, Л.; Волкова, Н.; Грабовський, О.; Дунебабіна, О.; Жуковська, Г.; Калашник, Л.; Каліна, К.; Каплун, С.; Клімова, С.; Кікінежді, О.; Кізь, О.; Левченко, К.; Лупаренко, С.; Мірошніченко, В.; Недря, К.; Непіпенко, Л.; Олійник, Н.; Парфанович, І.; Перетяга, Л.; Петровський, О.; Рибалко, Л.; Савелюк, Н.; Семенова, А.; Собина, В.; Трубавіна, І.; Чередниченко, О.Науково-методичний посібник «Порадник для професійного наукового зростання освітян» розроблено на допомогу молодим освітянам всіх рівнів освіти у професійному науковому зростанні. Він відповідає на актуальні питання сьогоднішньої науки: як її здійснювати, якими методами, на якій теоретичниій основі, що є етичним і патріотичним в науці сьогодні, де і як шукати гроші на дослідження, як зберегти здоров’я в умовах навантаження і війни тощо. Посібник розкриває теоретичні і методичні основи сучасних науково-педагогічних досліджень, має практичне значення для аспірантів, молодих викладачів, вчителів, які підвищують кваліфікацію, здійснюють професійне наукове зростання, готують учнів до участі в МАН. Він відбиває зміст І Міжнародної наукової школи молодих науковців сектору безпеки та оборони 3-4 лютого 2022 в НАНГУ та побажання і потреби молодих науковців цивільних ЗВО, ЗЗСО тощо. The scientific and methodological manual "Advisor for professional pedagogical and scientific growth of educators" was developed to help young educators of all levels of education in their professional scientific growth. It answers topical questions of today's science: how to carry out it, by what methods, on what theoretical basis, what is ethical and patriotic in science today, where and how to find money for research, how to maintain health under conditions of stress and war, etc. The manual reveals the theoretical and methodological foundations of modern scientific and pedagogical research, and is of practical importance for graduate students, young teachers, teachers who are improving their skills, carrying out professional scientific growth, and preparing students for participation in the Junior Academy of Sciences. It reflects the content of the First International Scientific School of Young Security and Defence Scientists on 3-4 February 2022 at the National Academy of Sciences of Ukraine and the wishes and needs of young scientists from civilian universities, military schools, etc.
- ДокументФормування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей з позиції акмеологічного підходу(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2022) Лі, Янь; Рибалко, Л.Розкрито акмеологічні принципи формування готовності до творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Наведено результати аналізу освітньої програми «Образотворче мистецтво», її потенційні можливості для творчої самореалізації студентів. Визначено поняття «готовність до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей» як особистісно-професійне новоутворення, що містить мотиви й потреби виявлення й розкриття творчого потенціалу в освітньому процесі, інтегровані знання й уміння художньо-педагогічної діяльності, адекватну самооцінку на основі рефлексії та зовнішнього оцінювання. Акмеологічними засадами формування готовності до творчої самореалізації майбутніх учителів визначено ідея досягнення акме, роль образотворчого мистецтва для розкриття творчого потенціалу. Авторами розроблено спецкурс «Творча самореалізація майбутніх педагогів-художників у процесі навчання олійного живопису» для студентів, майстерку «Акмеологічні технології в освітньому процесі» для викладачів. This article reveals the contradiction between the urgent need for training highly qualified and creative teachers who can identify creative potential in working with students, and insufficiently developed procedures for readiness formation for creative self-realization of future fine arts teachers. The acmeological principles of readiness formation for creative self-realization by future fine arts teachers are revealed. The main acmeological requirement for the formation of creative self-realization of the future fine arts teacher is the activation of his desire for self-development and self-improvement throughout life. The results of the analysis of the educational program «Fine Arts», its potential opportunities for creative self-realization of students are given. The concept of «readiness for creative self-realization of art and pedagogical specialty students» as a personal and professional innovation, containing motives and needs for identifying and disclosing creative potential in the educational process, integrated knowledge and skills of artistic and pedagogical activities, adequate self-esteem based on reflection and external evaluation. Acmeological principles of readiness formation for creative self-realization by future teachers determine the idea of achieving acme, the role of fine arts for the disclosure of creative potential. The combination of artistic and pedagogical activities has a positive effect on the disclosure of the creative potential of the individual who has spiritual needs for its development. Additionally, such a person can convey to others the beautiful and unique means of fine art, which enriches the inner world of man, harmonizes his vital forces. The authors have developed a special course «Creative self-realization of future teachers-artists in the process of teaching oil painting» for students, a workshop «Acmeological technologies in the educational process» for teachers.