Перегляд за Автор "Резван, О. О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКар’єрні домагання молодого фахівця: роль університетів у формуванні їхньої адекватності(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Приватна фірма «Колегіум», 2018) Гриньова, В. М.; Резван, О. О.Здійснено аналіз чинників, що призводять до неадекватного професійного самооцінювання майбутнього фахівця; визначено роль університетів у формуванні реальних професійних домагань студентів. Доведено, що підґрунтям неадекватно завищених професійних домагань молоді є стрімка заміна звичайних форм організації взаємодії між працедавцем та працівником на нові форми трудових відносин (фріланс, віддалену роботу, лізинг працівників); суспільні (нігілістична поведінка молоді внаслідок ано- мії; ейджизм у межах ринку праці) та освітні (раннє працевлаштування у процесі навчання у вищій школі; культивування принципу обов’язкової обдарованості дитини у середній школі) явища. Зроблено висновок про позитивну роль університетів у формуванні реальних професійних домагань студентів як інституцій просвітництва у процесах кар’єрного зростання молоді та платформи реклами працедавців. The article analyzes the factors that lead to inadequate professional self-evaluation of the future professional; the role of universities in shaping the real professional demands of students is determined. It is proved that the basis of this problem is the rapid replacement of the usual forms of organization of interaction between the employer and the employee in new forms of labor relations: freelance, distant work, leasing of employees. It is stressed that the result of the rather free work organization of the emploee is actualization of rather non-moral qualities: lack of responsibility, high degree of riskiness, subjectivity in the self-assessment of results. The social causes of inadequately inflated professional demands of a young specialist are determined by an early employment in the process of studying at the university; cultivating the principle of obligatory giftedness of a child at secondary school; nihilistic behavior of young people as a result of the social phenomenon of anomie; the phenomenon of ageism at the labor market. The conclusion is made about the positive role of universities as educational institutions in the processes of career development of young people and the platform of employers’ advertising in shaping the real professional demands of the students.
- ДокументПРЕДСТАВЛЕННЯ АКТУАЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДОМ ФОРСАЙТ(Czech Republic, 2016-04-27) Резван, О. О.Суть технології форсайт визначається довгостроковим прогнозуванням розвитку майбутнього у його альтернативах згідно експертного аналізу. Форсайт застосовують у якості методу прогнозування більш як 30 років, перш за все, у галузях економіки, науки та технологій. Сучасні фахівці розглядають форсайт як метод та технологію, що здатна спрогнозувати майбутнє, але й дозволити «бачити» його альтернативні форми, із яких можна обрати найбільш прийнятну для себе модель. Метод форсайт є активним прогнозом майбутнього, оскільки інструменти його реалізації дозволяють не передбачати проблеми майбутнього, а ставити мету у вигляді бажаного результату та визначати необхідні справжні стани, активізація яких наближує цей результат. Діяльність форсайту виявляє зворотні процеси: визначення точки майбутнього, її характеристики, а потім зворотного шляху до сьогодення. Таким чином, йдеться про планування із майбутнього до сьогодення. Суть технологии форсайт определяется долгосрочным прогнозированием развития будущего в его альтернативах согласно экспертного анализа. Форсайт применяют в качестве метода прогнозирования более 30 лет, прежде всего, в отраслях экономики, науки и технологий. Современные специалисты рассматривают форсайт как метод и технологию, которая способна спрогнозировать будущее, но и позволить «видеть» его альтернативные формы, из которых можно выбрать наиболее приемлемую для себя модель. Метод форсайт является активным прогнозом будущего, так как инструменты его реализации позволяют предвидеть проблемы будущего, а ставить цель в виде желаемого результата и определять необходимые настоящие состояния, активизация которых приближает этот результат. Деятельность форсайта обнаруживает обратные процессы : определение точки будущего, ее характеристики, а потом обратного пути к современности. Таким образом, речь идет о планирование из будущего в настоящее. The technology foresight is determined by the long-term prediction of the future development in the alternatives according to expert analysis. Foresight is used as a forecasting method for over 30 years, primarily in the fields of economy, science and technology. Modern experts consider foresight as a method and technology that is able to predict the future, but also allow to "see" its alternative forms from which to choose the most appropriate model for themselves. Method of foresight is active forecast of the future, as the implementation tools allow you to foresee possible future problems and to put the goal in the form of the desired result to identify the real condition, the activation of which brings this result. The activities of the foresight detects the reverse processes : the defining point of the future, its characteristics, and then the way back to the present. Thus, we are talking about planning from the future to the present.
- ДокументПроблеми стратегічного менеджменту сучасного університету в аспекті кадрової політики(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-06-29) Резван, О. О.У статті представлено проблему стратегії кадрової політики сучасного університету. Визначено фактори, які обумовлюють загальну стратегію розвитку університету. Визначено, що основною концепцією кадрової стратегії університету є залучення та збереження найбільш професійних кадрів. Виокремлено фактори, що впливають на кадрову політику ВНЗ: близькість подібних за профілем ВНЗ; чисельність професорсько-викладацького складу відповідно до кількості студентів; відсоток викладачів-пенсійного віку; корпоративна політика університету; мобільність абітурієнтів (їхня орієнтованість на навчання у закордонних ВНЗ); демографічна ситуація у регіоні. Визначено, що за умови перспективи обʼєднання університету із спорідненим вишем у кадровій політиці слід орієнтуватись на зменшення чисельності адміністративного та викладацького складу шляхом об’єктивної санації згідно із проведенням попереднього аудиту кадрів, основою якого може стати аналіз професійної активності викладачів. В статье представлена проблема стратегии кадровой политики современного университета. Определены факторы, обуславливающие общую стратегию развития университета. Определена основная концепция кадровой стратегии университета–привлечение и сохранение наиболее профессиональных кадров. Выделены факторы, влияющие на кадровую политику вузов: близость подобных по профилю вузов; численность профессорско-преподавательского состава соответственно численности студентов, процент преподавателей пенсионного возраста; корпоративная политика университета; мобильность абитуриентов (их ориентированность на обучение заграницей); демографическая ситуация в регионе. Определено, что при объединении университета с близким по профилю вузом в кадровой политике следует ориентироваться на уменьшение. численности административно-преподавательского состава путем объективной санации соответственно проведению предварительного аудита кадров, основой которого может стать анализ профессиональной активности преподавателей. The article presents the problem of the strategy of personnel policy of the modern university. The factors determining the general one are determined university development strategy. The basic concept of the personnel strategy of the university is defined - attraction and preservation of the most professional personnel. The factors influencing the personnel policy of higher educational institutions are identified: the proximity of similar to the profile of high schools; the number of professors and teaching staff corresponding to the number of students, the percentage of teachers of retirement age; corporate policy of the university; mobility of entrants (their orientation towards studying abroad); demographic situation in the region. It is determined that when a university is united with relatives in the profile, the higher education institution should focus on the reduction in staffing policy, the number of administrative-teaching staff through an objective sanation, respectively, the conduct of a preliminary audit of personnel, the basis of which can be analysis of the professional activity of teachers.
- ДокументШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ВЧИТЕЛІВ ПРОЕКТНИХ КЛАСІВ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ»(«Фенікс», 2016-04) Резван, О. О.У статті висвітлено проблему професійної рефлексії; представлено особливості професійної рефлексії вчителів проектних класів «Інтелект України», що відбувається внаслідок усвідомлення професійних обов’язків, аналізу процесу навчання та результатів учнів, а також корекції професійної діяльності; проаналізовано шляхи вдосконалення рефлексії професійної діяльності вчителів початкових класів, які працюють у проектних класах за програмою «Інтелект України». В статье освещается проблема профессиональной рефлексии; представлены особенности профессиональной рефлекси учителей проектних классов «Интеллект Украины», которая осуществляется посредством осознания профессиональных обязательств, анализа процесса обучения и результатов учеников, а также коррекции профессиональной деятельности; проанализированы пути совершенствования рефлексии профессиональной деятельности учителей, работающих в проектных класах по программе «Интеллект Украины». The problem of professional reflection is illuminated in the article; features are presented by professional reflection teachers of project classes "Intellect of Ukraine", that comes true by means of realization of professional obligations, analysis of process of educating and results of students, and also correction of professional activity; the ways of perfection of reflection of professional activity of teachers working in project classes on the program "Intellect of Ukraine" are analysed.