Перегляд за Автор "Простакова, Ю."
Зараз показано 1 - 14 з 14
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументDEVELOPING OF MATH EDUCATION IN UKRAINE (HISTORICAL PERSPECTIVE)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.The thesis considers main steps in teaching math in Ukraine from post-soviet union period till last time. Some of principles of reforming teaching technology in secondary school are considered. В статі розглянуто основні етапи розвитку системи викладання математики в українських школах за період незалежності. Проаналізовано основні історичні етапи розвитку викладання математики в школах та сучасний стан реформування шкільної освіти в Україні.
- ДокументАНАЛІЗ ДИДАКТИЧНИХ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В БАЗОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Рой, О.; Простакова, Ю.У статті проаналізовано онлайн-ресурси для вивчення математики в базовій школі, використання яких підвищує пізнавальний інтерес учнів, та стимулює їх до навчання. Схарактеризовано такі ресурси: Learning Apps, Kahoot, WordWall та Canva. Зазначено, що для підвищення ефективності навчання математики, вчитель може використати відповідний інструмент – дидактичний онлайн-ресурс, який буде якомога повніше відповідати методичним цілям та дозволить досягти навчальної мети: забезпечити формування у учнів ключових компетентностей. The article analyzes online resources for learning mathematics in elementary school, the use of which increases students' cognitive interest and stimulates them to study. The following resources are characterized: Learning Apps, Kahoot, WordWall and Canva. It is noted that in order to increase the effectiveness of teaching mathematics, the teacher can use the appropriate tool - a didactic online resource that will meet the methodological goals as fully as possible and will allow the achievement of the educational goal: to ensure the formation of key competencies in students.
- ДокументАНАЛІЗ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ STEM-НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Простакова, Ю.; Попова, В.; Юрченко, П.У статті проаналізовано онлайн-ресурси, які можуть бути використані для організації STEM навчання. Перевагами розглянутих ресурсів є доступність, безкоштовний доступ до матеріалів, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та багата бібліотека готових відеоматеріалів та майданчиків для моделювання, а також можливість створювати та додавати власні розробки. Використання вказаних ресурсів дозволить як зробити звичайні уроки фізики, хімії, математики, інформатики більш живими та цікавими, так і може бути використане для організації інтегрованих уроків чи для проведення STEM-тижнів. The article analyzes online resources that can be used to organize STEM education. The advantages of the considered resources are accessibility, free access to materials, an intuitive interface and a rich library of ready-made video materials and modeling sites, as well as the ability to create and add your own developments. The use of these resources will make ordinary physics, chemistry, mathematics, and informatics lessons more lively and interesting, and can be used to organize integrated lessons or conduct STEM weeks.
- ДокументВикористання цифрових засобів навчання при вивченні дробових чисел в базовій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Юнашева, Д.; Простакова, Ю.В статті розглянуто використання різних цифрових засобів навчання, у тому числі інтерактивних малюнків або схем, що дозволяє зробити вивчення дробових чисел більш зрозумілим та доступним для учнів, та сприяє підвищенню ефективності навчання. The article considers the use of various digital learning tools, including including interactive drawings or diagrams, which allows to make the study of fractional numbers more understandable and accessible to students, and helps to increase the effectiveness of learning.
- ДокументВикористання ІКТ для підвищення мотивації учнів при вивченні теми "Тригонометричні функції"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Вітковська, О.; Добрик, Д.; Простакова, Ю.В статті розглянуто процес використання ІКТ в навчальному процесі при вивченні теми "Тригонометричні функції" зокрема, яке має бути системним і превалювати над однотипним поданням матеріалу при викладанні усього курсу шкільної математики, адже забезпечення внутрішньої мотивації для учнів не може бути досягнутим при одноразовому його використанні. The article considers the process of using ICT in the educational process in the study of the topic "Trigonometric functions" in particular, which should be systematic and prevail over the same type of presentation of material in teaching the whole course of school mathematics, because providing intrinsic motivation for students cannot be achieved with its single use.
- ДокументМЕТОДИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Меліхов, Є.В статті розглянуто важливість формування навичок математичного моделювання для сучасних школярів. Проаналізовано ефективні методи формування навичок математичного моделювання у учнів базової школи. The article discusses the importance of developing mathematical modeling skills for modern schoolchildren. Effective methods for the formation of mathematical modeling skills in elementary school students are analyzed.
- ДокументМодельні програми з математики як чинники підвищення рівня математичної освіти п’ятикласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Потапова, Т.; Простакова, Ю.В статті розглянуто вивчення математики п‘ятикласників за допомогою модельної програми "Математика. 5–6 класи" (Василишин М. С., Миляник А. І., Працьовитий М. В., Простакова Ю. С., Школьний О. В.), яка є унікальною в деяких аспектах змістового компонента, спрямована на формування математичної компетентності учнів і містить відповіді на сучасні виклики освіти. The article deals with the study of mathematics of fifth-graders using the model program "Mathematics. 5–6 grades" (Vasylyshyn M. S., Mylyanyk A. I., Pratsovyty M. V., Prostakova Yu. S., Shkolny O. V.), which is unique in some aspects of the content component, aimed at forming the mathematical competence of students and contains answers to modern challenges of education.
- ДокументМІСЦЕ І РОЛЬ ЗАДАЧ ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Жданова, Д.Найважливішим методом навчання математики є розв’язування задач. Задачі практичної спрямованості формують вміння застосовувати накопичені знання у практичній діяльності та повсякденному житті. В статті досліджується класифікація задач практичної спрямованості, їх зв’язок з навколишньою дійсністю. The most important way of learning mathematics is solving tasks. Practical tasks form the ability to use gathered knowledge in the practical scope and day-to-day life. The aim of the article is to explore the classification of math tasks of practical orientation and understand their bond to our life.
- ДокументПЛАНУВАННЯ СПЕЦКУРСУ З ВИВЧЕННЯ ДРОБОВО-РАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ В 9 КЛАСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Юнашева, Д.У статті розглянуто важливість вивчення теми дробово-раціональних рівнянь та нерівностей. Запропоновано тематичне планування спецкурсу для школярів, призначеного для поглиблення знань учнів з теми, що розглядається. The article discusses the importance of studying fractional-rational equations and inequalities. The topics of a special course for improving schoolchildren`s knowledge of the topic under consideration, is proposed.
- ДокументПРАКТИКА ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В 5 КЛАСІ ЗА НОВИМ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ БАЗОВОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Злоткіна, А.У статті розглянуто особливості навчання математики учнів 5 класу за підручником Дж. Е. Біоса «Математика. 5 клас». Проаналізовано переваги та недоліки запропонованого підручника для учнів. The article discusses the features of teaching mathematics to students of the 5th grade according to the textbook by J. E. Bios "Mathematics. Grade 5". The advantages and disadvantages of the proposed textbook for students are analyzed.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Жданова, Д.У тезах розглянуто психолого-педагогічні умови, необхідні для формування математичної компетентності школярів та методи та технології формування математичної компетентності. The thesis considers the psychological and pedagogical conditions, which are necessary for the formation of mathematical competence of schoolchildren and methods and technologies for the formation of this mathematical competence.
- ДокументТестовий контроль засвоєння учнями теми "Квадратні рівняння"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Сусліченко, К.; Простакова, Ю.В статті розглянуто метод тестування, один із методів перевірки засвоєння учнями певного матеріалу, який передбачає, що інструментом вимірювання є тест, складений із тестових завдань, процедурою вимірювання є тестування, методом оцінювання є шкалювання. У випадку педагогічного вимірювання, тестування – це метод вимірювання певного рівня знань екзаменованого. Тест складається із сукупності тестових завдань, підібраних за певними правилами. Кількість тестових завдань (довжина тесту) розраховується за допомогою статистичних методів для забезпечення достовірності висновків. The article considers the method of testing, one of the methods of checking students' mastering of certain material, which assumes that the measurement tool is a test composed of test tasks, the measurement procedure is testing, the evaluation method is scaling. In the case of pedagogical measurement, testing is a method of of measuring a certain level of knowledge of the examinee. A test consists of a set of test items selected according to certain rules. The number of test items (test length) is calculated using statistical methods to ensure the reliability of the conclusions.
- ДокументФОРМУВАННЯ НАВИЧОК МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ВИМОГ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Меліхов, Є.У статті розглянуто важливість формування у учнів базової школи вмінь використовувати математичне моделювання для розв’язування математичних задач, в тому числі задач практичної спрямованості. The article discusses the importance of forming students' basic school skills to use mathematical modeling to solve mathematical problems, including practical problems.
- ДокументФОРМУВАННЯ НАВИЧОК РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КВАДРАТНИХ РІВНЯНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ LEARNINGAPPS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Рой, О.У тезах розглянуто дидактичні можливості інтернет-ресурсу LearningApps та способи його використання під час створення завдань для формування вмінь учнів розв’язувати квадратні рівняння. The thesis considers the didactic Internet resource LearningApps and its use during the creation of tasks for the formation of students ability to solve quadratic equations.