Перегляд за Автор "Попова, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРоль ігрової діяльності у процесі виховання молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Попова, В.В статті розглянуто ігрову діяльність у процесі виховання молодших школярів. Ігрова діяльність є природним процесом, у якому дитина розвивається як особистість та засвоює досвід суспільної поведінки, морально-етичних норм, правил і загальноприйнятих приписів. У процесі ігрової діяльності формуються системні уявлення про добрі справи, хороші вчинки, порядність, засуджується підступність, обман, усвідомлюється причетність до звичаїв і традицій свого народу. The article deals with the game activity in the process of education of junior schoolchildren. Game activity is a natural process in which the child develops as a personality and learns the experience of social behavior, moral and ethical norms, rules and generally accepted prescriptions. In the process of game systematic ideas about good deeds, good deeds, decency, and decency, cunning, deception are condemned, involvement in customs and traditions of their people.
- ДокументФормування культури поведінки молодших школярів у процесі дозвіллєвої діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Попова, В.В статті розглянуто дозвіллєву діяльність у початковій школі, яка має на меті забезпечення всебічного розвитку особистості з урахуванням її здібностей та уподобань. Вкрай важливо, щоб дорослі відстежували процеси перебування та діяльності дітей молодшого шкільного віку у творчих колективах, креативних групах, клубах за інтересами, гуртках. Необхідно, щоб така діяльність проходила в атмосфері творчої співпраці, здорової змагальності, привчала дітей до дружнього й позитивного ставлення до оточуючих, навчала формувального оцінювання власних досягнень і формувала адекватну самооцінку. The article deals with leisure activities in primary school, which aims to ensure comprehensive development of the individual, taking into account his abilities and preferences. It is extremely important that adults to monitor the processes of stay and activities of primary school children age in creative teams, creative groups, hobby clubs, circles. It is necessary that such activities take place in an atmosphere of creative cooperation, healthy competition, accustomed children to a friendly and positive attitude to others, taught formative assessment of their own achievements and formed adequate self-esteem.