Перегляд за Автор "Плахтєєва, В. І."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015) Плахтєєва, В. І.Автор розглядає умови підвищення рівня правової культури учнів загальноосвітніх шкіл у процесі навчання. У статті доведено, що правова культура учнів є основним показником результативності правової освіти і правового виховання, які виступають в якості основного механізму формування правової культури особистості. Автор рассматривает условия повышения уровня правовой культуры учащихся общеобразовательных школ в процессе обучения. В статье доказано, что правовая культура учащихся является основным показателем результативности правового образования и правового воспитания, которые выступают в качестве основного механизма формирования правовой культуры личности. The author examines the conditions of increase of level of legal culture of pupils of comprehensive schools in the learning process. The article shows that the legal culture of students is a key indicator of the effectiveness of legal education and legal education, which act as the main mechanism of formation of legal culture of personality.
- ДокументПольсько-українська культурна спадщина на Слобожанщині у фондах державних архівів Харківської, Полтавської і Сумської областей(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-11) Бережна, С. В.; Плахтєєва, В. І.Слобідська Україна - це єдиний регіон, який є прикладом толерантного столітнього міжнаціонального співіснування українського місцевого та іноземного населення. Тісні двосторонні українсько-польські контакти в галузі освіти, культури та науки мають глибокі історичні корені і свідчать про активну участь представників українського та польського народів у формуванні об'єднаного європейського історичного та освітньо-культурного простору. У статті подано аналіз документів, що зберігаються у державних архівних справах у Харківській, Сумській та Полтавській областях, польсько - українські відносини в освіті, культурі, мистецтві. Зроблено висновок про необхідність більш глибокого вивчення архівних матеріалів. Слобода Украина - уникальный регион, который является примером толерантного столетнего межэтнического сосуществования украинского местного и иностранного населения. Тесные двусторонние украинско-польские контакты в области образования, культуры и науки имеют глубокие исторические корни и свидетельствуют об активном участии представителей украинского и польского народов в формировании единого европейского историко-образовательного и культурного пространства. В статье дается анализ документов, хранящихся в государственных архивах Харьковской, Сумской и Полтавской областей. Польско-украинские отношения в сфере образования, культуры, искусства. Был сделан вывод о необходимости более глубокого изучения архивных материалов. Sloboda Ukraine is a unigue region, which is an example of a tolerant hundred-year interethnic coexistence of the Ukrainian local and foreign population. Close bilateral Ukrainian-Polish contacts in the field of education, culture and science have deep historical roots fnd testify to the active participation of representatives of the Ukrainian and Polish peoples in the formation of a u7nified European historical and educational-cultural space. The article provides an analysis of the documents stored sn the state arhives in Kharkiv, Sumy and Poltava regions Polish - Ukrainian relations in the fled of education, culture, art ets. The conclusion was made about the need for a deeper study of archival materials.
- ДокументПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ – ДОЛЯ ДЕРЖАВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Плахтєєва, В. І.У публікації розглянуто студентський конкурс «Професія вчителя – доля держави», який щорічно проводиться в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, що започаткував І. Ф. Прокопенко (ректор ХНПУ імені Г. С. Сковороди 1980–2020 рр.) із метою залучення студентської молоді до висвітлення ролі вчителя в сучасній Україні, його ролі у вихованні та формуванні підростаючого покоління. Зазначено, що професія вчителя, безумовно, є долею держави і має велике значення для її розвитку, оскільки саме вчитель формує цінності й готує молоде покоління до майбутнього, саме вчитель рухає Україну вперед. Вчителі впливають на освіту, культуру, соціальний розвиток та майбутнє країни. Забезпечення соціального визнання, підтримки, розвитку, стимулювання вчителів в інвестування в освіту є важливими стратегічними завданнями для кожної держави, оскільки вони визначають її потенціал та конкурентоспроможність у глобальному світі. Тільки шляхом підтримки та вдосконалення професії вчителя ми зможемо забезпечити якісну освіту, стабільний розвиток та процвітання країни. The publication examines the student competition "The teaching profession is the fate of the state", which is held annually at the H. S. Skovorody Kharkiv National Pedagogical University, which was started by I. F. Prokopenko (rector of H. S. Skovorody KhNPU from 1980 to 2020) with the aim of involving student youth in highlighting the role of the teacher in modern Ukraine, his role in the education and formation of the younger generation. It is noted that the teaching profession is definitely the destiny of the state and is of great importance for its development, since it is the teacher who forms values and prepares the young generation for the future, it is the teacher who moves Ukraine forward. Teachers influence education, culture, social development and the future of the country. Ensuring social recognition, support, development, encouraging teachers to invest in education are important strategic tasks for every state, as they determine its potential and competitiveness in the global world. Only by supporting and improving the teaching profession will we be able to ensure quality education, stable development and prosperity of the country.
- Документ"СРОДНА ПРАЦЯ" ТА СЕНС ЖИТТЯ ІВАНА ПРОКОПЕНКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Плахтєєва, В. І.В статті розглянуто життєвий шлях І. Ф. Прокопенка, ректора Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сковородинівський університет завжди був для Івана Федоровича не тільки його роботою, його «сродною працею», а й родиною і сенсом його життя. Прокопенківський дух у сковородинівському університеті й сьогодні об’єднує всіх: від студентів першокурсників до видатних професорів, які працюють і навчаються за його гаслами: «Освіта збереже Україну!» та «Мій університет – моя гордість!». А цитата Г. С. Сковороди, яку Іван Федорович обрав для того, щоб її бачив кожний, хто заходить у наш педагогічний, «Ми сотворим світ получшій, созиждем день веселейший» буде ще багато років зустрічати нових студентів – майбутніх учителів, які на прикладі життя таких видатних українців, педагогів із великої літери будуть виховувати ще багато поколінь поспіль. The article deals with the life path of I. F. Prokopenko, Rector of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Skovoroda University has always been for Ivan Fedorovich not only his work, his "kindred work", but also his family and the meaning of his life. Prokopenko spirit in today unites everyone: from first-year students to outstanding professors who work and study under his slogans: "Education will save Ukraine!" and "My university is my pride!". А The quote of H. S. Skovoroda, which Ivan Fedorovych chose to be seen by everyone who enters our pedagogical university, "We will create a better world, We will create a better world, we will create a more cheerful day" will meet new students for many years - future teachers who will be inspired by the lives of such outstanding Ukrainians, teachers with a capital letter will educate many generations in a row.
- ДокументУдосконалення управління системою забезпечення якості освіти й освітньої діяльності в закладі вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Плахтєєва, В. І.У роботі уточнено суть понять «якість освіти», «якість освітньої діяльності закладу вищої освіти (ЗВО)». Визначено особливості внутрішньої системи забезпечення якості освіти й управління нею в базовому ЗВО. На діагностичній основі розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення управління системою забезпечення якості освіти й освітньої діяльності та визначено результативність її впровадження. The work clarifies the essence of the concepts ‘quality of education’, ‘quality of educational activities of higher education establishment’. The peculiarities of internal system of education quality assurance and management in underlying higher education establishment are defined. Developed on a diagnostic basis a comprehensive and targeted program to improve the management system of quality assurance of education and educational activities.