Перегляд за Автор "Пишинська, В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЕМОЦІЙНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Пишинська, В.У роботі розглянуто вплив дистанційного навчання на емоційне благополуччя здобувачів базової середньої освіти. Визначено основні недоліки дистанційного навчання та розкрито їх влив на емоційну сферу учнів. The article depicts the distance learning impact on the emotional well-being of students of basic secondary education. The main disadvantages of distance learning are identified, and their impact on the students’ emotional sphere is revealed.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Твердохліб, Т.; Пишинська, В.У тезах розглянуто питання формування емоційної стійкості учнів. Розкрито сутність використання деяких прийомів саморегуляції, які варто застосовувати вчителям на уроках. Обґрунтовано необхідність уваги до емоційної сфери на кожному етапі навчання і як наслідок – підвищення якості навчання та розвиток гармонійної особистості. The theses consider the issue of the formation of students' emotional stability. The study reveals the essence of the use of some self-regulation techniques, which should be used by teachers in lessons. Grounded the necessity of paying attention to the emotional sphere at every stage of education and, as a result, improving the quality of education and developing a harmonious personality.
- ДокументРедагування тексту як засіб формування мовної та мовленнєвої компетентності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Пишинська, В.У публікації досліджено редагування тексту як засіб формування мовної та мовленнєвої компетентності на уроках української мови. Зазначено, що завдяки редагуванню учні стають більш самостійними й свідомими, відбувається накопичення досвіду спостереження за закономірностями різних мовних рівнів, що допомагає удосконалювати мовлення покоління, що зростає. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що зміст роботи може бути використаний вчителями на уроках української мови та факультативах, а також студентами під час підготовки до занять з методики навчання української мови. The publication examines text editing as a means of forming language and speech competence in Ukrainian language classes. It is noted that thanks to editing, students become more independent and self-aware, experience in observing the patterns of different language levels is accumulated, which helps to improve the speech of the growing generation. The practical significance of the obtained results is that the content of the work can be used by teachers in Ukrainian language lessons and electives, as well as by students during preparation for classes on the methodology of teaching the Ukrainian language.