Перегляд за Автор "Перлова, В. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Бондаренко, Я. В.; Перлова, В. В.У публікації проаналізовано впровадження електроних посібників в навчальний процес вищої школи. Зазначено, що дидактичні можливості сучасних електронних посібників мають низку переваг. До них можна віднести можливість дистанціювати, диференціювати та індивідуалізувати процес навчання; контролювати навчальні досягнення студентів із діагностичною системою з подальшим знаходженням оптимальних шляхів подолання помилок; забезпечити самоконтроль навчальної діяльності за допомогою тестів з використанням он-лайн форм. Використання засобів мультимедіа в електронному посібнику дозволяє збагатити процес навчання наочним високоякісним ілюстративним матеріалом – двовимірними, об’ємними, статичними та динамічними зображеннями, звуковим супроводом відображеного на екрані матеріалу, що в свою чергу сприятиме підвищенню мотивації навчання та сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів та учнів. The publication analyzes the implementation of electronic manuals in the educational process of a higher school. It is noted that the didactic capabilities of modern electronic manuals have a number of advantages. These include the ability to distance, differentiate and individualize the learning process; to control the educational achievements of students with a diagnostic system with subsequent finding optimal ways to overcome errors; to ensure self-monitoring of educational activities with the help of tests using online forms. The use of multimedia tools in the electronic manual allows you to enrich the learning process with visual, high-quality illustrative material - two-dimensional, three-dimensional, static and dynamic images, sound accompaniment of the material displayed on the screen, which in turn will contribute to increasing the motivation of learning and contribute to the activation of educational and cognitive activities of students and pupils.
- ДокументМетодичні рекомендації та завдання з курсу методики навчання англійської мови для студентів 3-ого курсу факультету іноземної філології(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Перлова, В. В.; Тучина, Н. В.; Чухно, О. А.У методичних рекомендаціях розглянуто низку підходів до викладання, включаючи навчання на основі завдань, використання тематичних досліджень, симуляцій, групових проектів та вирішення проблем. Всі ці підходи покликані сприяти високому рівню взаємодії та залучення студентів до процесу навчання. В методических рекомендациях рассмотрен ряд подходов к преподаванию, включая обучение на основе задач, использование тематических исследований, симуляций, групповых проектов и решение проблем. Все эти подходы призваны способствовать высокому уровню взаимодействия и вовлечения студентов в процесс обучения. The guidelines consider a range of teaching approaches, including task-based learning, the use of case studies, simulations, group projects, and problem solving. All of these approaches are designed to promote a high level of student interaction and engagement.
- ДокументПередумови та показники готовності дитини до вивчення рідної та іноземної мов у початковій школі(Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ, 2017) Голуб, Н. М.; Перлова, В. В.У статті розглядаються передумови та показники готовності дитини до опанування писемною формою української (рідної) мови та вивчення нею іноземної мови. Актуальність проблеми пов’язана із зростанням чисельності дітей, які мають стійкі труднощі в оволодінні зазначеними предметами шкільної програми. Авторами акцентується увага на тих уміннях і навичках, які у своєму комплексі мають свідчити про готовність дитини до оволодіння предметами мовного циклу. Така готовність включає повноцінний розвиток імпресивної та експресивної сторін рідного мовлення дитини, а також достатню сформованість у неї цілої низки невербальних функцій (моторики, гнозису, праксису, пам’яті, мислення) й відповідну мотивацію до навчання. В статье рассматриваются предпосылки и показатели готовности ребенка к овладению письменной формой украинского (родного) языка и изучения им иностранного языка. Актуальность проблемы связана с ростом численности детей, которые имеют стойкие трудности в овладении указанными предметами школьной программы. Авторами акцентируется внимание на тех умениях и навыках, которые в своем комплексе должны свидетельствовать о готовности ребенка к овладению предметами языкового цикла. Такая готовность включает полноценное развитие импрессивной и экспрессивной сторон родной речи ребенка, а также достаточную сформированность у него целого ряда невербальных функций (моторики, гнозиса, праксиса, памяти, мышления) и соответствующую мотивацию к учебной деятельности. The aim of the article is analysis of preconditions and indices of child’s readiness to master the written form of the Ukrainian language (the native language) and to learn the foreign language. The topicality of the problem can be explained by the increasing number of children who have stable difficulties in learning languages at school. The authors draw attention to those skills and subskills the formation of which can serve as evidence of child’s readiness to have a good command of the native and foreign languages. This readiness includes full-fledged development of impressive and expressive aspects of the child’s native speech. The article represents normative indices of the level of formation of phonetic, lexical and grammatical systems. A child is supposed to use phonetic, lexical and grammatical language generalizations formed in preschool period as basis for mastering reading and writing skills in the native language and learning the foreign language. An ability to acquire certain language generalizations forms learner’s language competence that is necessary for formation of mental structures of language units and regulations of their functioning both on the practical and theoretical.
- ДокументПідготовка майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Голуб, Н. М.; Перлова, В. В.У даній статті розглянуто підготовку майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Спроможність педагога бути толерантним, спроможним створювати позитивно-емоційну атмосферу для успішної роботи й взаємодії всіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, є показником як його вихованості, так і професійної відповідності. В данной статье рассмотрена подготовка будущих педагогов к работе с детьми с особыми образовательными потребностями. Способность педагога быть толерантным, способным создавать позитивно-эмоциональную атмосферу для успешной работы и взаимодействия всех детей, в том числе детей с особыми образовательными потребностями, является показателем как его воспитанности, так и профессионального соответствия. This article considers the preparation of future teachers to work with children with special educational needs. The teacher's ability to be tolerant, able to create a positive-emotional atmosphere for successful work and interaction of all children, including children with special educational needs, is an indicator of both his/her upbringing and professional compliance.