Перегляд за Автор "Несен, О."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДІАГНОСТИКА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Несен, О.; Миронюк, О.Складним питанням для багатьох вчителів фізичної культури на сьогодні залишається питання діагностики змін фізичної підготовленості учнів під час дистанційної форми навчання. Мета дослідження - запропонувати варіанти заміни тестових вправ для визначення показників фізичної підготовленості учні, що вказані в програмі фізичної культури для ЗЗСО на ті, які можна виконати вдома. Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводилося на базі Великоскнитського ліцею Ганнопільської сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, під час офлайн уроків фізичної культури на початку навчального 2023-2024 року. У досліджені взяли участь учні середніх та старших класів. Тестування фізичної підготовленості відбувалося за тестами, що запропоновані програмами з фізичної культури для ЗЗСО та іншими тестами: виконання 5 «берпі», с; перестрибування руками через лінію вперед/назад в положенні упор лежачи за 5 секунд, р; перестрибування руками через лінію вперед/назад в положенні упор лежачи, с; стрибок вгору з місця, см; проба Яроцького, с; стрибки на місці з підтягуванням колін до грудей за 5 секунд, р; три стрибки на місці з підтягуванням колін до грудей, с; біг на місці впродовж 5 секунд, кількість кроків. Для аналізу та обробки отриманих даних використовувались кореляційний аналіз. Результати. Встановлені наявні достовірні кореляційні зв’язки між результатами виконання певних тестів. Висновки: можлива заміна тестів на визначення окремих проявів фізичної підготовленості учнів на такі, що можна виконати вдома під час дистанційного навчання. A difficult issue for many physical education teachers today is the question of diagnosing changes in the physical fitness of students during distance education. The purpose of the study is to propose options for replacing the test exercises for determining the indicators of physical fitness of students, which are specified in the physical culture program, with those that can be performed at home. Research materials and methods. The research was conducted on the basis of the Velikosknytskyi Lyceum of the Hannopil Village Council of the Shepetivsky District of the Khmelnytskyi Region, during off-line physical education lessons at the beginning of the 2023-2024 academic year. Students of middle and senior classes took part in the study. Testing of physical fitness took place according to the tests proposed by the physical culture programs for ZZSO and other tests: performance of 5 "burpees", c; jumping with hands across the line forward/backward in the position of lying down for 5 seconds, p; jumping with hands across the line forward/backward in the prone position, c; jump up from a place, cm; trial of Yarotskyi, p.; jumping on the spot with the knees pulled up to the chest in 5 seconds, p; three jumps in place with the knees pulled up to the chest, c; running in place for 5 seconds, number of steps. Correlation analysis was used to analyze and process the obtained data. The results. Reliable correlations between the results of certain tests have been established. Conclusions: it is possible to replace the tests for determining individual manifestations of physical fitness of students with those that can be performed at home during distance learning.
- ДокументЗМІНИ РІВНЯ РОЗВИТКУ ШВИДКІСНО-СИЛОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 6-7 КЛАСІВ ЗА ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАННОГО НАВЧАННЯ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Кривуца, І.; Несен, О.Стаття розкриває проблему проведення уроків фізичної культури школярів під час дистанційної та змішаної форми організації навчального процесу. Встановлені тенденції до зменшення рівня розвитку швидкісно-силових здібностей школярів за 2020-2021 навчальний рік внаслідок значного зменшення фізичної активності дітей. Статья раскрывает проблему проведения уроков физической культуры школьников во время дистанционной и смешанной формы организации учебного процесса. Установленные тенденции к уменьшению уровня развития скоростно-силовых способностей школьников за 2020-2021 учебный год в результате значительного уменьшения физической активности детей. The article reveals the problem of conducting physical lessons culture of schoolchildren during remote and mixed forms of organization educational process. The tendencies to decrease the level of development are established speed and strength abilities of schoolchildren for the 2020-2021 school year as a result significant reduction in physical activity of children.
- ДокументПОКАЗНИКИ ШВИДКІСНО-СИЛОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЮНИХ ФЕХТУВАЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Клименченко, В.; Несен, О.; Никиткин, М.У дослідженні наведені результати тестування швидкісно-силових здібностей шпажистів 12-13 років, показаний взаємозв’язок окремих швидкісно-силових здібностей м’язів поясу верхніх та нижніх кінцівок спортсменів. В исследовании приведены результаты тестирования скоростно-силовых способностей шпажистов 12-13 лет, показана взаимосвязь отдельных скоростно-силовых способностей мышц пояса верхних и нижних конечностей спортсменов. The study presents the results of testing the speed and strength abilities of swordsmen 12-13 years, shows the relationship of individual speed and strength abilities of the muscles of the girdle of the upper and lower extremities athletes.
- ДокументПОЄДНАННЯ ВАРІАТИВНИХ МОДУЛІВ В ОДНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ПЕРІОДІ ДЛЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ МОДЕЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ(Національний технічний університет «ХПІ», 2023-04-27) Волкова, І.; Несен, О.В статті розглянуто питання об’єднання різних варіативних модулів модельної навчальної програми 5-6 класів для реалізації під час уроків фізичної культури у закладах середньої освіти. Запропонована модель розподілу варіативних модулів на блоки, з урахуванням переважного характеру навантаження під час занять, структурою рухів та з огляду на розвиток фізичних якостей, що притаманний тим видам фізичної активності, що поєднанні в одному блоці. Використання запропонованою моделі під час вибору варіативних модулів та об’єднання їх у певних навчальних періодах спростить вчителям фізичної культури процес планування та проведення уроків. The article deals with the issue of combining different variable modules of the model curriculum for grades 5-6 for implementation during physical education lessons. physical education in secondary schools. The proposed model of distribution of of variable modules into blocks, taking into account the predominant nature of the load during classes, the structure of movements and the development of physical qualities that inherent in the types of physical activity that are combined in one block. Using the proposed model when selecting variable modules and and combining them in certain learning periods will simplify the process of planning and the process of planning and conducting lessons.
- ДокументРУХЛИВІ ІГРИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Кривуца, І.; Несен, О.В статті наведені варіанти вирішення питання реалізації ігрового методу навчання під час дистанційного навчання на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти. Запропонований варіант організації рухової діяльності змагальним методом. The article provides options for solving the issue of implementing the game method of learning during distance learning in physical education classes in general secondary education institutions. The proposed version of the organization of motor activity by competitive method.
- ДокументТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Несен, О.В статті запропонована форма організації теоретичної підготовки здобувачами вищої освіти на заняттях з фізичного виховання. Представлені результати перевірки теоретичних знань студентів-філологів стосовно міжнародних студентських змагань. В статье предложена форма организации теоретической подготовки соискателями высшего образования на занятиях по физическому воспитанию. Представлены результаты проверки теоретических знаний студентов-филологов по международным студенческим соревнованиям. The article proposes a form of organization of theoretical training by applicants for higher education in physical education classes. The results of testing the theoretical knowledge of students of philology in relation to international student competitions are presented.
- ДокументІНТЕГРОВАНІ УРОКИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Кривуца, І.; Несен, О.Стаття розкриває один з варіантів змісту інтегрованого уроку фізичної культури з географією для учнів 6 класів. Мета роботи - підібрати варіанти фізичної активності для учнів середніх класів з метою закріплення теоретичної інформації з інших дисциплін, яку вони отримали під час навчання. Матеріали та методи дослідження. Під час дослідження нами використовувались наступні методи: 1) аналіз наукової та методичної літератури для визначення актуальності роботи, підбору методів та різновидів фізичної активності учнів під час уроків; 2) контент аналіз використовувався для вивчення змісту занять різних теоретичних дисциплін для учнів середніх класів; 3) анкетування вчителів закладів середньої освіти стосовно методики навчання у русі. Результати дослідження. Встановлено, що більшість вчителів-предметників позитивно оцінює можливість використання рухової активності учнів під час своїх занять, однак вказують на нестачу часу для її реалізації. Вивчено зміст навчального матеріалу з географії для 6 класу та підібрані види рухової активності, виконання яких буде сприяти повторенню пройденого матеріалу на тлі оздоровлення учнів. Висновки. Застосування інтегрованого навчання, міжпредметних зав’язків фізичної культури з іншими шкільними предметами закладів вищої освіти буде сприяти підвищенню зацікавленості учнів в обох предметах, формуванню всесторонньо розвитої особистості та вирішенню одночасно оздоровчих, освітніх та виховних завдань уроку. The article reveals one of the options for the content of an integrated physical education lesson with geography for 6th grade students. The purpose of the work is to choose options for physical activity for middle school students in order to consolidate theoretical information from other disciplines that they received during their studies. Research materials and methods. During the research, we used the following methods: 1) analysis of scientific and methodical literature to determine the relevance of work, selection of methods and types of physical activity of students during lessons; 2) content analysis was used to study the content of classes in various theoretical disciplines for middle school students; 3) survey of teachers of secondary education institutions regarding the method of learning in motion. Research results. It was established that the majority of subject teachers positively evaluate the possibility of using students' motor activity during their classes, but point to a lack of time for its implementation. The content of the teaching material on geography for the 6th grade was studied and the selected types of motor activity, the implementation of which will contribute to the repetition of the material passed on the background of improving the health of the students. Conclusions. The use of integrated learning, interdisciplinary ties of physical culture with other school subjects of higher education institutions will contribute to increasing the interest of students in both subjects, the formation of a comprehensively developed personality and the solution of healthimproving, educational and educational tasks of the lesson at the same time.