Перегляд за Автор "Міщенко, Р. Г."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРИНЦИПИ, УМОВИ, ФОРМИ, МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСІВ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Нелін, Є. П.; Міщенко, Р. Г.У тезах розглянуто питання формування математичної компетентності учнів 5 класів Нової української школи. Визначено суть поняття «математична компетентність», як ключової, так і предметної. Схарактеризовано принципи, умови, форми, методи та засоби формування математичної компетентності учнів 5 класів середньої загальноосвітньої школи в умовах НУШ. The theses considers the issue of the formation of mathematical competence of 5th-grade students of the New Ukrainian School. The essence of the concept of «mathematical competence», both key and subject, is defined. The principles, conditions, forms, methods and means of forming the mathematical competence of students of the 5th grade of the secondary general education school in the conditions of the NUS are characterized.
- ДокументФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Міщенко, Р. Г.У кваліфікаційній роботі досліджено методику формування математичної компетентності дітей дошкільного віку. Визначено і теоретично обґрунтовано методику формування математичної компетентності дітей дошкільного віку (підвищення мотивації шляхом урізноманітнення методів, форм, прийомів і засобів навчання логіки і математики; активізації творчого підходу у процесі навчання; формування готовності застосовувати сучасні інформаційні технології з метою розвитку математичної компетентності); конкретизовано показники сформованості математичної компетентності дітей за кожним критерієм; з’ясовано рівні (низький, достатній, високий, творчий) сформованості математичної компетентності дітей дошкільного віку; розроблено та експериментально апробовано методику формування математичної компетентності дітей дошкільного віку з урахуванням сучасних вітчизняних і закордонних напрацювань щодо формування математичної компетентності дітей. The qualification work investigates the methodology of forming the mathematical competence of preschool children. The methodology for the formation of mathematical competence of preschool children is defined and theoretically substantiated (increasing motivation by diversifying the methods, forms, techniques and means of teaching logic and mathematics; activation of creativity in the learning process; formation of readiness to use modern information technologies to develop mathematical competence); indicators of the formation of of children's mathematical competence according to each criterion; the levels (low, sufficient, high, creative) of the formation of mathematical competence of preschool children are determined; the methodology for the formation of mathematical competence of preschool children is developed and experimentally tested, taking into account modern domestic and foreign developments in the formation of children's mathematical competence.
- ДокументФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСУ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Міщенко, Р. Г.Роботу присвячено проблемі формування математичної компетентності учнів 5 класів середньої загальноосвітньої школи в умовах НУШ. Проведено аналіз науково-методичної бази дослідження. Розглянуто основні підходи до визначення суті понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «ключова компетентність», «предметна компетентність», «математична компетентність», проведено їх уточнення в контексті теми дослідження. Розглянуто складові математичної компетентності. Розглянуто основні психолого-педагогічні проблеми, дидактичні принципи та умови формування математичної компетентності учнів 5 класів. Розроблено методику формування в учнів 5 класів математичної компетентності. Для чого схарактеризовано засоби і методи формування математичної компетентності учнів 5 класів в умовах НУШ із застосуванням компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. Наведено основні результати експериментальної перевірки розробленої методики. Схарактеризовано систему задач практичного спрямування для формування математичної компетентності учнів 5 класів в умовах НУШ. На прикладах компетентнісно-орієнтованих задач наведено рекомендації щодо застосування методики в педагогічній практиці. The work is devoted to the problem of forming mathematical competence of pupils of the 5th grade of secondary school in the conditions of NUS. The scientific and methodological basis of the study is analysed. The following are considered the main approaches to defining the essence of the concepts of "competence", "competence approach", "key competence", "subject competence", "mathematical competence", and their clarification in the in the context of the research topic. The components of mathematical competence are considered. The main psychological and pedagogical problems, didactic principles and conditions for the formation of mathematical competence of pupils in grades 5 are considered. The following have been developed a methodology for the formation of mathematical competence in grade 5 pupils. For what to characterise the means and methods of forming mathematical competence of grade 5 pupils in the conditions of the NUS with the use of competence-based, activity-based and personality-oriented approaches. The main results of of the experimental verification of the developed methodology. The system of of practical tasks for the formation of mathematical competence of pupils of the 5th grade in the conditions of NUS. On the examples of competence-oriented tasks, recommendations for the application of the methodology in pedagogical practice.
- ДокументФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСІВ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Нелін, Є. П.; Міщенко, Р. Г.Математична компетентність є однією з ключових компетентностей концепції Нової української школи. В роботі виділено умови та засоби підвищення ефективності формування математичної компетентності учнів п’ятих класів. Mathematical competence is one of the key competences of the concept of the New Ukrainian School. The paper identifies the conditions and means to increase the effectiveness of the formation of mathematical competence of fifth graders.