Перегляд за Автор "Максимова, О. Р."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив словникової роботи на сприйняття старшими дошкільниками змісту художніх творів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Максимова, О. Р.; Коваленко, О. М.Авторами досліджено вплив словникової роботи на сприйняття старшими дошкільниками змісту художніх творів. The authors investigated the influence of vocabulary work on the perception of the content of artistic works by older preschoolers.
- ДокументЗНАЧЕННЯ ІГРАШОК ДЛЯ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Максимова, О. Р.; Кордубан, М. В.У публікації розглянуто значення іграшок для всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Іграшка як невід’ємна складова ігри, має безпосередній вплив на всебічний розвиток особистості дитини дошкільного віку. Зазначено, що особливе місце посідає народна іграшка, яка є уособленням народної мудрості, моралі, естетичних уявлень. Доступність художніх образів дитячому сприйманню, генетичний код закладений в них, наділяє народні іграшки особливою привабливістю в розвитку дитини. Таким чином, іграшки є обов’язковими складниками освітнього процесу сучасного закладу дошкільної освіти, невід’ємною частиною дитинства та відіграють важливу роль у всебічному розвитку дітей дошкільного віку. The publication considers the importance of toys for the comprehensive development of preschool children. The toy, as an integral part of the game, has a direct impact on the comprehensive personality development of a preschool child. It is noted that a special place is occupied by a folk toy, which is the personification of folk wisdom, morality, and aesthetic ideas. The availability of artistic images for children's perception, the genetic code embedded in them, gives folk toys a special appeal in the development of a child. Thus, toys are mandatory components of the educational process of a modern preschool education institution, an integral part of childhood and play an important role in the comprehensive development of preschool children.
- ДокументШляхи збагачення словникового запасу старших дошкільників на заняттях з художньої літератури(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Максимова, О. Р.Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі розвитку словникового запасу дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. У Базовому компоненті дошкільної освіти розвиток мовлення визначається як один з основних освітніх напрямів. Ключове значення в цьому процесі відводиться оволодінню лексичним багатством, оскільки слово виступає основним елементом мови, а словниковий запас є важливим показником мовленнєвого розвитку. Засвоєння значення слів відбувається на основі збагачення чуттєвого досвіду внаслідок ознайомлення дітей з навколишнім середовищем, а також природної здатності дитини до наслідування. У роботі розглянуто та проаналізовано принципи, а також низку методів та прийомів словникової роботи. Художню літературу визначено як ефективний засіб збагачення й активізації словника дошкільників. Вона є важливим джерелом мовленнєвого розвитку, збагачує когнітивну, емоційну сфери, сприяє моральному вихованню підростаючого покоління. Розкрито особливості збагачення словника старших дошкільників на заняттях з художньої літератури. Розроблено й експериментально перевірено комплекс занять з художньої літератури, спрямованих на збагачення словника старших дошкільників. Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей на заняттях з художньої літератури, що передбачає використання як традиційних, так і новітніх методів словникової роботи. The qualification work is devoted to the actual problem of developing the vocabulary of senior preschool children by means of fiction. The Basic Component of Preschool Education defines speech development as one of the main educational areas. The key importance in this process is given to mastering lexical richness, since the word is the main element of language, and vocabulary is an important indicator of speech development. The acquisition of the meaning of words is based on the enrichment of sensory experience as a result of children's familiarization with the environment, as well as the child's natural ability to imitate. The principles, as well as a number of methods and techniques of vocabulary work are reviewed and analyzed in the paper. Fiction is defined as an effective means of enriching and activating preschoolers' vocabulary. It is an important source of speech development, enriches the cognitive and emotional spheres, and contributes to the moral education of the younger generation. The article reveals the peculiarities of enriching the vocabulary of senior preschoolers in fiction classes. A set of lessons on fiction aimed at enriching the vocabulary of senior preschoolers has been developed and experimentally tested. The pedagogical conditions for enriching children's vocabulary in fiction classes, which involves the use of both traditional and modern methods of vocabulary work, are determined.
- ДокументШЛЯХИ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Максимова, О. Р.У статті розлянуто шляхи збагачення словникового запасу старших дошкільників на заняттях з художньої літератури. Словниковий запас є ключовим елементом мовленнєвої компетентності дитини, що визначає рівень її здатності до ефективної комунікації та засвоєння знань. Тому одним з провідних завдань мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку є збагачення, активізація й уточнення лексичного запасу рідної мови. Зауважено, що художня література є ефективним засобом збагачення словника дітей старшого дошкільного віку. The article deals with the ways of enriching the vocabulary of senior preschoolers in fiction classes. Vocabulary is a key element of a child's speech competence, which determines the level of his/her ability to communicate effectively and acquire knowledge. Therefore, one of the leading tasks of preschool children's speech development is to enrich, activate and clarify the vocabulary of the native language. It has been noted that fiction is an effective means of enriching the vocabulary of senior preschool children.