Перегляд за Автор "Майборода, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМУ СТОРІТЕЛІНГУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Майборода, А.У публікації досліджено застосування прийому сторітелінгу (розповідання захоплюючих історій з метою зацікавлення інформацією) в початковій школі. З метою з’ясування розповсюдженості та особливості використання цього прийому в освітньому процесі було проведено опитування вчителів початкових класів та студентів факультету початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Зазначено, що найчастіше використання прийому сторітелінг саме на уроках літературного читання і рідше на уроках української мови та ЯДС. Найчастіше прийом застосовується для пояснення термінів та біографічної розповіді. The publication examines the use of storytelling (telling exciting stories to gain interest in information) in primary school. In order to find out the prevalence and peculiarities of the use of this technique in the educational process, a survey of primary school teachers and students of the Faculty of Primary Education of H. S. Skovoroda KhNPU was conducted. It is noted that the most frequent use of storytelling is in the lessons of literary reading and less often in the lessons of the Ukrainian language and UDS. Most often, the technique is used to explain terms and biographical narration.
- ДокументПроблеми формування читацького кругозору молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Майборода, А.У статті проаналізовано формування читацького кругозору молодших школярів. Зазначено, що середній показник широти читацького кругозору в сучасних четвертокласників є типово невеликим. Запропонована авторами підручників коротка інформація про життя і творчість письменників не достатньо фіксує увагу учнів на авторі. Тому вчителю необхідно застосовувати додаткові прийоми задля зацікавлення учнів. The article analyzes the formation of the reading outlook of younger schoolchildren. It is noted that the average indicator of the breadth of reading horizons of modern fourth-graders is typically small. The brief information about the life and work of the writers offered by the authors of the textbooks does not sufficiently fix the attention of the students on the author. Therefore, the teacher needs to use additional techniques to interest students.
- ДокументСАМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧНЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Майборода, А.; Рудічєва, Н.Представлено сутність поняття «самореалізація». Зазначено, що одним із видів творчої діяльності для самореалізації учня молодшого шкільного віку є хореографічне мистецтво, яке об’єднує різні види мистецтва і є має вагомий комплексний вплив на особистість вихованця. The essence of the concept of «self-realization» is presented. It is noted that one of the types of creative activity for the self-realization of a primary school student is choreographic art, which combines various types of art and has a significant complex impact on the student's personality.