Перегляд за Автор "Левченко, К. Б."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАгресія. Анексія. Конфлікт. Соціально-педагогічна та психологічна відповідь на виклики для дітей : методичні рекомендації для педагогів дошкільних навчальних закладів(Агентство “Україна”, 2016) Бойцова, Н. А.; Гелюх, О. М.; Григораш, Т. М.; Дембінська, І. В.; Кам’янська, Н. О.; Левченко, К. Б.; Лисенко, І. П.; Лисенко, С. М.; Малєєва, О. В.; Малєєв, Д. В.; Мікель, М. Ю.; Мороз, Р. А.; Панок, В. Г.; Пелих, М. С.; Поуль, В. С.; Разводова, Т. О.; Тимошенко, Т. А.; Трубавіна, І. М.; Тютюнник, Г. А.Видання містить опис актуальних викликів для розвитку дітей дошкільних навчальних закладів, які пов’язані з адаптацією до нових умов, переживанням стресових ситуацій та травматичним досвідом. У книзі висвітлено рекомендації для педагогів з формування готовності до роботи в екстремальних умовах, організації сприятливого психологічного мікроклімату підтримки, наведено основні питання просвіти для батьків (зокрема з числа внутрішньо переміщених осіб) щодо допомоги дитині в подоланні психотравматичних подій, стану надмірного психічного напруження і втрати, прийоми ефективного впливу на поведінку дитини та її адаптації до нового місця проживання. Подано програми занять і тренінгів, вправи з окресленої тематики. Издание содержит описание актуальных вызовов для развития детей дошкольных учебных заведений, которые связаны с адаптацией к новым условиям, переживанием стрессовых ситуаций и травматическим опытом. В книге освещены рекомендации для педагогов по формированию готовности к работе в экстремальных условиях, организации благоприятного психологического микроклимата поддержки, приведены основные вопросы просвещения для родителей (в том числе из числа внутренне перемещенных лиц) в отношении помощи ребенку в преодолении психотравматических событий, состояния чрезмерного психического напряжения и потери, приемы эффективного воздействия на поведение ребенка и его адаптации к новому месту жительства. Представлены программы занятий и тренингов, упражнения по обозначенной тематике.
- ДокументЗапобігання торгівлі людьми в системі професійно-технічної освіти(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна», друкарня ТОВ “Агентство “Україна”, 2008-11-11) Гриньова, В. М.; Дорошок, Т. О.; Звєрєва, І. Д.; Зеленський, Р. М.; Калашник, Н. С.; Калашнікова, Л. М.; Ковальчук, Л. Г.; Кулешова, В. В.; Левченко, К. Б.; Павлик, Н. П.; Петрюк, І. М.; Рудюк, Н. Г.; Трубавіна, І. М.; Удалова, О. А.; Удалова, О. Ю.; Шваб, І. А.; Швед, О. В.; Черножукова, Н. Л.Навчально-методичний посібник присвячено питаням організації та здійснення діяльності із запобігання торгівлі людьми в системі професійно-технічної освіти. Представлено основні результати дослідження вразливості учнів ПТНЗ до потрапляння в ситуації торгівлі людьми та дані про стан профілактичної діяльності у цьому напрямі. Подано загальний огляд ситуації з торгівлею людьми та трудовою міграцією в Україні; аналіз зв’язку торгівлі людьми з такими порушеннями прав людини, як насильство та жорстоке поводження, експлуатація дитячої праці, сексуальна експлуатація; описано чинне нормативно-правове забезпечення роботи із запобігання торгівлі людьми в системі ПТНЗ, наведено приклади та шляхи посилення протидії торгівлі людьми. Окремий розділ вміщує методичні рекомендації і практичні розробки організації та проведення заходів із профілактики торгівлі людьми. Для педагогічних працівників системи професійно-технічної освіти, студентів вищих педагогічних навчальних закладів І–ІV рівнів акредитації, соціальних працівників, представників громадських організацій, широкого кола громадськості. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам организации и осуществления деятельности по предотвращению торговли людьми в системе профессионально-технического образования. Представлены основные результаты исследования уязвимости учащихся ПТУ до попадания в ситуации торговли людьми и данные о состоянии профилактической деятельности в этом направлении. Представлен общий обзор ситуации с торговлей людьми и трудовой миграцией в Украине; анализ связи торговли людьми с такими нарушениями прав человека, как насилие и жестокое обращение, эксплуатация детского труда, сексуальная эксплуатация; описано действующее нормативно-правовое обеспечение работы по предупреждению торговли людьми в системе ПТУ, приведены примеры и пути усиления противодействия торговле людьми. Отдельный раздел включает методические рекомендации и практические разработки организации и проведения мероприятий по профилактике торговли людьми. Для педагогических работников системы профессионально-технического образования, студентов высших педагогических учебных заведений I-IV уровней аккредитации, социальных работников, представителей общественных организаций, широкого круга общественности. The training manual is devoted to the organization and implementation of activities to prevent trafficking in persons in the system of vocational education. Presents the main results of the study of the vulnerability of vocational school students to getting into a situation of trafficking in persons and data on the status of preventive activities in this direction. A general overview of the situation with human trafficking and labor migration in Ukraine is presented; analysis of the connection of trafficking in persons with such human rights violations as violence and abuse, exploitation of child labor, sexual exploitation; describes the current legal framework for the prevention of trafficking in persons in the system of vocational schools, provides examples and ways to strengthen countering trafficking in persons. A separate section includes guidelines and practical development of the organization and conduct of activities for the prevention of trafficking in persons. For teachers of the system of vocational education, students of higher pedagogical educational institutions of I-IV accreditation levels, social workers, representatives of public organizations, the general public.
- ДокументРОЗБУДОВА МИРУ. ПРОФІЛАКТИКА І ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТУ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕДІАЦІЇ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ(ФОП Стеценко В. В., 2016) Андрєєнкова, В. Л.; Войцях, Т. В.; Дацко, О. В.; Демчук, С. В.; Сандоле, Д.; Діброва, Л. В.; Дунай, О. М.; Зубченко, О. А.; Зьома, Н. О.; Казарінова, Ю. В.; Кайоткiна, Т. А.; Ковальчук, Л. Г.; Козунова, Ю. Є.; Лебідь, Н. К.; Левченко, К. Б.; Лунченко, Н. В.; Макаров, В. А.; Малєєв, Д. В.; Мараховська, Т. А.; Матвійчук, М. М.; Мостовий, А. В.; Олексенко, С. О.; Панок, В. Г.; Полозюк, Ю. М.; Соловйова, Т. О.; Трубавіна, І. М.; Черепаха, К. В.; Юденкова, О. П.Видання містить опис актуальних викликів профілактики росту насильства та конфліктів у суспільстві та шкільному середовищі в умовах анексії частини території України та збройного конфлікту на Сході України. Методичний посібник містить багато теоретичної, практичної інформації та методичних порад з профілактики та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження медіації та відновних практик у навчальному закладі. Застосування запропонованих технік, методичного інструментарію на практиці дозволить ефективно запобігти проявам насильства серед дітей та підлітків та мінімізувати вказані прояви. Велику практичну спрямованість має програма освітньої діяльності та спецкурс «Базові навички медіатора в навчальному закладі. Забезпечення участі жінок і дітей у вирішенні конфліктів та миробудуванні» для курсів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників. Подано програми занять і тренінгів, вправи з окресленої тематики. Издание содержит описание актуальных вызовов профилактики роста насилия и конфликтов в обществе и школьной среде в условиях аннексии части территории Украины и вооруженного конфликта на Востоке Украины. Методическое пособие содержит много теоретической, практической информации и методических советов по профилактике и решению конфликтов мирным путем и введение медиации и восстановительных практик в учебном заведении. Применение предложенных техник, методического инструментария на практике позволит эффективно предотвратить проявления насилия среди детей и подростков и минимизировать указанные проявления. Большую практическую направленность имеет программа образовательной деятельности и спецкурс «Базовые навыки медиатора в учебном заведении. Обеспечение участия женщин и детей в решении конфликтов и строительстве мира» для курсов повышения профессиональной квалификации педагогических работников. Представлены программы занятий и тренингов, упражнения по обозначенной тематике.
- ДокументСоціальна і корекційна робота з особами, які вчинили насильство в сім’ї(Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда - Україна», 2013) Бандурка, О. М.; Бандурка, І. О.; Брижик, В. О.; Бондаровська, В. М.; Бугаєць, Т. І.; Гуцан, Т. Г.; Головкін, Б. М.; Гудов, С. І.; Деримедвідь, Л. В.; Заварова, Н. В.; Завгородній, О. О.; Зівзах, М. В.; Євсюкова, М. В.; Калашник, Н. С.; Климова, С. М.; Ковальчук, Л. Г.; Красій, В. С.; Куриленко, О. Я.; Лазаренко, О. О.; Левченко, К. Б.; Омельянчик, С. В.; Пляка, Л. В.; Скоморовський, І. М.; Соляр, В. В.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.; Удалова, О. А.; Федькович, Г. В.; Черепаха, К. В.; Чумало, М. С.; Швед, О. В.Навчально-методичний посібник присвячено питанням соціальної та корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї, організації та здіснення такої роботи. Подано загальну соціально-кримінологічну характеристику насильства в сім’ї; викладено теоретичні питання соціальної та психологічної роботи; представлено корекційні програми з особами, які вчинили насильство в сім’ї, та методики їх реалізації ; наведено приклади закордонного досвіду проведення корекційної роботи з особам, які вчинили насильство в сім’ї. Призначений для підвищення кваліфікації соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів, працівників кримінальної міліції у справах дітей, дільничних інспекторів міліції, представників громадських організацій, а також для педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів відповідних профілів. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам социальной и коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье, организации и осуществлению такой работы. Представлена общая социально-криминологическая характеристика насилия в семье; изложены теоретические вопросы социальной и психологической работы; представлены коррекционные программы с лицами, совершившими насилие в семье, и методики их реализации; приведены примеры зарубежного опыта проведения коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье. Предназначен для повышения квалификации социальных работников, социальных педагогов, психологов, работников криминальной милиции по делам детей, участковых инспекторов милиции, представителей общественных организаций, а также для педагогов, студентов высших учебных заведений соответствующих профилей. The educational-methodical manual is devoted to issues of social and correctional work with persons who have committed domestic violence, the organization and implementation of such work. A general socio-criminological characteristic of domestic violence is presented; outlines the theoretical issues of social and psychological work; presented correctional programs with perpetrators of domestic violence, and methods of their implementation; examples of foreign experience in carrying out remedial work with perpetrators of domestic violence are given. Designed to improve the skills of social workers, social teachers, psychologists, criminal police officers for children, local police inspectors, representatives of public organizations, as well as for teachers, students of higher educational institutions of relevant profiles.
- ДокументСоціальна і корекційна робота з особами, які вчинили насильство в сім’ї(Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда - Україна», 2013) Бандурка, О. М.; Бандурка, І. О.; Брижик, В. О.; Бондаровська, В. М.; Бугаєць, Т. І.; Гуцан, Т. Г.; Головкін, Б. М.; Гудов, С. І.; Деримедвідь, Л. В.; Заварова, Н. В.; Завгородній, О. О.; Зівзах, М. В.; Євсюкова, М. В.; Калашник, Н. С.; Климова, С. М.; Ковальчук, Л. Г.; Красій, В. С.; Куриленко, О. Я.; Лазаренко, О. О.; Левченко, К. Б.; Омельянчик, С. В.; Пляка, Л. В.; Скоморовський, І. М.; Соляр, В. В.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.; Удалова, О. А.; Федькович, Г. В.; Черепаха, К. В.; Чумало, М. С.; Швед, О. В.Навчально-методичний посібник присвячено питанням соціальної та корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї, організації та здіснення такої роботи. Подано загальну соціально-кримінологічну характеристику насильства в сім’ї; викладено теоретичні питання соціальної та психологічної роботи; представлено корекційні програми з особами, які вчинили насильство в сім’ї, та методики їх реалізації ; наведено приклади закордонного досвіду проведення корекційної роботи з особам, які вчинили насильство в сім’ї. Призначений для підвищення кваліфікації соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів, працівників кримінальної міліції у справах дітей, дільничних інспекторів міліції, представників громадських організацій, а також для педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів відповідних профілів. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам социальной и коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье, организации и осуществлению такой работы. Представлена общая социально-криминологическая характеристика насилия в семье; изложены теоретические вопросы социальной и психологической работы; представлены коррекционные программы с лицами, совершившими насилие в семье, и методики их реализации; приведены примеры зарубежного опыта проведения коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье. Предназначен для повышения квалификации социальных работников, социальных педагогов, психологов, работников криминальной милиции по делам детей, участковых инспекторов милиции, представителей общественных организаций, а также для педагогов, студентов высших учебных заведений соответствующих профилей. The educational-methodical manual is devoted to issues of social and correctional work with persons who have committed domestic violence, the organization and implementation of such work. A general socio-criminological characteristic of domestic violence is presented; outlines the theoretical issues of social and psychological work; presented correctional programs with perpetrators of domestic violence, and methods of their implementation; examples of foreign experience in carrying out remedial work with perpetrators of domestic violence are given. Designed to improve the skills of social workers, social teachers, psychologists, criminal police officers for children, local police inspectors, representatives of public organizations, as well as for teachers, students of higher educational institutions of relevant profiles.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ(Агентство “Україна”, 2015) Андрєєнкова, В. Л.; Бандурка, І. О.; Бочкор, Н. П.; Виходцева, О. А.; Войцях, Т.В.; Волошин, П. В.; Гніда, Т. Б.; Журомська, Л. М.; Зеленько, О. А.; Калашник, О. А.; Кирилюк, І. М.; Кліменко, О. Д.; Ковальчук, Л. Г.; Кукуруза, Г. В.; Ларіна, Ю. А.; Левченко, К. Б.; Лунченко, Н. В.; Луценко, Ю. А.; Марута, Н. О.; Никонова, І. Ю.; Панок, В. Г.; Проскуріна, Т. Ю.; Разводова, Т. О.; Руденко, І. М.; Сосновенко, Н. В.; Тінякова, А. І.; Третиннікова, Л. А.; Трубавіна, І. М.; Швед, О. В.; Шевченко, Л. О.; Шестопалова, Л. Ф.Видання містить аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також методичні рекомендації та розробки для педаго- гічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту. Для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості. Издание содержит анализ положения семей с детьми в Украине в условиях военного конфликта; описание международного и отечественного опыта социально-педагогической и психологической работы в такой ситуации; теоретические и методические материалы по оказанию психологической помощи пострадавшим в результате массовых столкновений и боевых действий, вынужденным переселенцам, особенно детям; анализ содержания, концепций и стратегий социально-педагогической работы в период конфликта, а также методические рекомендации и разработки для педагогических работников, психологов, других специалистов, работающих с семьями, которые пострадали в результате конфликта. Для классных руководителей, социальных педагогов, практических психологов, педагогических и социальных работников, студентов высших учебных заведений педагогического и социального профиля, специалистов общественных организаций, широкого круга общественности. The publication contains an analysis of the situation of families with children in Ukraine in conditions of military conflict; a description of international and domestic experience of socio-pedagogical and psychological work in such a situation; theoretical and methodological materials on the provision of psychological assistance to victims of mass clashes and hostilities, internally displaced persons, especially children; analysis of the content, concepts and strategies of socio-pedagogical work during the conflict period, as well as methodological recommendations and developments for teachers, psychologists, other professionals working with families who have suffered as a result of the conflict. For class teachers, social educators, practical psychologists, pedagogical and social workers, students of higher educational institutions of pedagogical and social profile, specialists of public organizations, a wide circle of the public.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ(Український науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи, Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна», 2007) Андрєєнкова, В. Л.; Дорошок, Т. О.; Євсюкова, М. В.; Золотухіна, С. Т.; Ковальчук, Л. Г.; Кочурка, Ж. М.; Левченко, К. Б.; Лозинська, Є. В.; Лунченко, Н. В.; Максимова, Н. Ю.; Нікольська, О. А.; Огороднійчук, І. І.; Павлик, Н. П.; Парфанович, І. І.; Пислар, О. В.; Рассказова, О. І.; Романовська, Д. Д.; Трубавіна, І. М.; Хмельницька, Т. В.; Черепаха, К. В.; Чурбанова, О. А.; Шваб, І. А.; Шпак, В. П.; Шпортій, Т. Г.; Шульга, В. В.Навчально-методичний посібник присвячено актуальній та маловивченій для України темі роботи з дітьми трудових мігрантів, кількість яких коливається від двох до чотирьох мільонів українських громадян. У ньому представлені основні результати дослідження проблем дітей трудових мігрантів, що проводилося у 2006 р. Посібник містить інформацію про нормативно-правову базу діяльності педагогічних працівників, принципи здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми трудових мігрантів, розкриває завдання, зміст форми і методи такої роботи. Автори пропонують словник та методичні рекомендації для здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи серед дітей, батьків, соціального оточення. Цікавим для аналізу та можливого поширення є вітчизняний досвід роботи з даною тематикою та зарубіжний досвід опіки над дітьми. Для соціальних педагогів, практичних психологів, класних керівників, студентів вищих педагогічних навчальних закладів I–IV рівнів акредитації, соціальних працівників, представників неурядових організацій, широкого кола громадськості. Учебно-методическое пособие посвящено актуальной и малоизученной для Украины теме работы с детьми трудовых мигрантов, количество которых колеблется от двух до четырех миллионов украинских граждан. В нем представлены основные результаты исследования проблем детей трудовых мигрантов, которое проводилось в 2006 г. Пособие содержит информацию о нормативно-правовой базе деятельности педагогических работников, принципы осуществления социально-педагогической и психологической работы с детьми трудовых мигрантов, раскрывает задачи, содержание формы и методы такой работы. Авторы предлагают словарь и методические рекомендации для осуществления социально-педагогической и психологической работы среди детей, родителей, социального окружения. Интересным для анализа и возможного распространения является отечественный опыт работы с данной тематикой и зарубежный опыт опеки над детьми. Для социальных педагогов, практических психологов, классных руководителей, студентов высших педагогических учебных заведений I-IV уровней аккредитации, социальных работников, представителей неправительственных организаций, широкого круга общественности. The educational-methodical manual is devoted to the urgent and little-studied topic for Ukraine on working with children of labor migrants, the number of which ranges from two to four million Ukrainian citizens. It presents the main results of the study of the problems of children of labor migrants, which was carried out in 2006. The manual contains information about the legal framework of the activities of teachers, the principles of socio-pedagogical and psychological work with children of migrant workers, reveals the tasks, the contents of the form and methods of such work. The authors offer a dictionary and guidelines for the implementation of socio-pedagogical and psychological work among children, parents, and the social environment. Interesting for analysis and possible dissemination is the domestic experience with this topic and the foreign experience of child custody. For social educators, practical psychologists, class teachers, students of higher pedagogical educational institutions of I-IV levels of accreditation, social workers, representatives of non-governmental organizations, a wide circle of the public.