Перегляд за Автор "Крокун-Баранова, А. П."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИТОКИ ІДЕЇ ВІЙСЬКОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЖІНОК В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Крокун-Баранова, А. П.Сьогодні важливим є реформування і модернізація системи військової підготовки жінок. Зважаючи на це доцільним є вивчення історії становлення і розвитку такої підготовки. Україна має свій історичний досвід участі жінок у військовій справі. Першою жінкою-українкою, яка приймала участь війнах була княгиня Ольга, яка у 946 році вирушила в похід проти древлян, керувала облогою і штурмом міста Іскоростень. Відкриття перших жіночих шкіл в Україні-Русі також стало одним із факторів зародження політичної освіти жінок та підґрунтям підготовки жінок до можливого управління державою. Основою для військової підготовки жінок стали і традиції патріотичного виховання, які відображалися у збереженні української культури, духовності, культу роду і Батьківщини. Жінки в українській культурі стали берегинями української ментальності, відданості рідній землі, виховательками патріотизму і ретрансляторами національної ідентичності. Такі підходи стали основою козацької педагогіки, що є основою для виховання у багатьох поколіннях українського жіноцтва почуття обов’язку перед Батьківщиною, почуття відданості українському народові. Однією із передумов військової підготовки жінок стала військово-медична підготовка. Опосередкований вплив на становлення ідеї військової підготовки жінок в Україні мав досвід інших європейських країн (Франції, Італії, Великої Британії та інших). У часи Першої і Другої світових воєн суспільство вперше сформувало запит, що жінка має приймати участь у громадському житті і долучатися до безпосереднього служіння у збройних силах. Жінки почали проходили спеціальну підготовку у військових навчальних центрах. Друга світова війна посилила мобілізацію жінок і змусила керівництво держави створити міцну правову основу, яка б дозволила жінкам стати солдатами нарівні з чоловіками. Були створені особливі жіночі військові формування, у яких жінок знайомили з навичками влучної стрільби, проводити необхідне навчання у запасних та навчальних частинах, на короткострокових курсах та у розташуваннях частин на фронті. В Україні у повоєнний період почала реалізовуватися військово підготовка жінок у військових закладах освіти за багатьма спеціальностями. Today it is important to reform and modernize the system of military training of women. In view of this, it is expedient to study the history of the formation and development of such training. Ukraine has its own historical experience of women's participation in military affairs. The first Ukrainian woman to take part in the wars was Princess Olga, who in 946 went on a campaign against the Drevlians, led the siege and assault on the city of Iskorosten. The opening of the first women's schools in Ukraine was also one of the factors in the emergence of women's political education and the basis for preparing women for possible governance. The traditions of patriotic upbringing became the basis for women's military training, which were reflected in the preservation of Ukrainian culture, spirituality, the cult of the family and the Motherland. Women in Ukrainian culture have become the guardians of the Ukrainian mentality, devotion to their homeland, educators of patriotism and repeaters of national identity. Such approaches became the basis of Cossack pedagogy, which is the basis for instilling in many generations of Ukrainian women a sense of duty to the Motherland, a sense of devotion to the Ukrainian people. One of the prerequisites for military training of women was military medical training. The experience of other European countries (France, Italy, Great Britain and others) had an indirect influence on the formation of the idea of military training of women in Ukraine. During the First and Second World Wars, society for the first time demanded that women take part in public life and participate in direct service in the armed forces. Women began to undergo special training in military training centers. World War II intensified the mobilization of women and forced the government to create a solid legal framework that would allow women to become soldiers on an equal footing with men. Special women's military formations were created, in which women were introduced to the skills of accurate shooting, to conduct the necessary training in reserve and training units, on short-term courses and in the location of units at the front. In Ukraine in the postwar period, military training of women in military educational institutions in many specialties began to be implemented.
- ДокументНЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЖІНОК-ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВИЦЬ У ВОЄННИЙ ЧАС(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Крокун-Баранова, А. П.У статті на основі аналізу інформації з відкритих і джерел, спостережень та власного досвіду авторки, узагальнено досвід України в організації неформальної освіти жінок-військовослужбовиць у воєнний час. Неформальна освіта для жінок-військовослужбовців під час війни в Україні реалізовується через:мережі наставництва та підтримки, польові навчання та тактичну підготовку, навчання психологічної стійкості, неформальний обмін знаннями, можливості професійного розвитку, культурну та мовну підготовку, неформальні системи підтримки, діяльність громадських організацій. The article, based on the analysis of information from open sources, observations and the author's own experience, summarizes Ukraine's experience in the organization of informal education of emale military service women during wartime. Informal education for women – military personnel during the war in Ukraine is implemented through: mentoring and support networks, field training and tactical training, psychological resilience training, informal knowledge exchange, professional development opportunities, cultural and language training, informal support systems, activities of public organizations.
- ДокументПринципи організації військової освіти жінок(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Крокун-Баранова, А. П.В Україні триває процес удосконалення організаційно-правових засад діяльності ЗСУ, що докорінно вплинуло на статус жінок-військових. Разом з тим відбулись зміни і у системі військової освіти жінок. Зважаючи на це, політика українського суспільства і держави у питаннях військової освіти жінок ґрунтується на принципах інтеграції, інклюзивності та цілісності. In Ukraine, the process of improving the organizational and legal framework of the Armed Forces is underway, which has radically affected the status of women soldiers. At the same time, there were changes in the system of military education of women. In view of this, the policy of Ukrainian society and the state in matters of women’s military education is based on the principles of integration, inclusiveness and integrity.
- ДокументСИСТЕМА ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Крокун-Баранова, А. П.; Магілін, О. В.У публікації досліджено виховання старших підлітків у закладах освіти з посиленою військово-фізичною підготовкою. Система виховання старших підлітків у навчальних закладах із посиленою військово-фізичною підготовкою спрямована на розвиток дисципліни, відповідальності, командності, поваги до авторитету. Заклади поєднують академічну освіту з військовим навчанням, наголошуючи на фізичній підготовці та стимулюванні лідерства. Зосередження уваги на фізичній підготовці та розвитку лідерства допомагає учням сформувати важливі життєві навички, стати всебічно розвиненими особистостями. The publication examines the education of older adolescents in educational institutions with enhanced military and physical training. The system of education of older adolescents in educational institutions with enhanced military and physical training is aimed at developing discipline, responsibility, teamwork, and respect for authority. The institutions combine academic education with military training, emphasising physical fitness and leadership development. Focusing on physical fitness and leadership development helps students develop important life skills and become well-rounded individuals.