Перегляд за Автор "Кохан, Д. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА НА ФОРМУВАННЯ ШЛЯХЕТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖІНКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Кохан, Д. М.У тезах описано ролі жінки в сучасному суспільстві. Проаналізовано групи гендерних стереотипів (уявлення про психологічні риси та якості особистості чоловіків і жінок; соціальні начала; відмінності в змісті праці). Розкрито типи сімей відповідно до панування гендерних стереотипів (традиційна, елітарна, змішана) та розглянуто їх вплив на ставлення до жінки. The article author has described the role of women in modern society. The groups of gender stereotypes have been analyzed. They are ideas about psychological traits and personality traits of men and women, social principles; differences in the content of work). The types of families according to the dominance of gender stereotypes have been revealed. They are traditional, elitist and mixed families. Their influence on attitude to womanhood has been determined.
- ДокументДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ШЛЯХЕТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖІНКИ У ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Кохан, Д. М.У публікації розглянуто шляхетне ставлення до жінки у підлітків. Суть діяльнісного підходу полягає в дослідженні процесу взаємодії особистості з іншими людьми, із самою собою, з навколишнім світом, її здатності до самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації. Зазначено, що процес формування шляхетного ставлення до жінок розглядаємо як вид діяльності, у ході якого основна роль належить активності суб'єкта, внаслідок якої змінюються зовнішній світ і формується специфічний внутрішній; відбувається переосмислення цінностей шляхом раціонального обговорення різних поглядів на питання, що розглядається; здійснюється вплив на свідомість підлітка, його мотиви та потреби, результатом якого є оцінення власних вчинків, коригування власної поведінки та стимулювання до самовиховання певних моральних якостей і звичок. The publication examines the noble attitude towards women among teenagers. The essence of the activity approach is to study the process of interaction of the individual with other people, with himself, with the surrounding world, his ability to self-improvement, self-development, self-realization. It is noted that we consider the process of forming a noble attitude towards women as a type of activity, during which the main role belongs to the activity of the subject, as a result of which the external world changes and a specific internal one is formed; there is a rethinking of values through a rational discussion of different views on the issue under consideration; influence is exerted on the adolescent's consciousness, his motives and needs, the result of which is the assessment of his own actions, the correction of his own behavior and the stimulation of self-education of certain moral qualities and habits.
- ДокументСУТНІСТЬ ШЛЯХЕТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЖІНКИ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Кохан, Д. М.Розкрито сутність поняття «шляхетне ставлення до жінки»; на підставі вивчення психолого-педагогічної літератури виділено основні підходи науковців до визначення шляхетності та шляхетного ставлення; охарактеризовано ставлення до жінок, їхній статус, соціальні ролі та функції на різних етапах історії, а також висвітлено українські народні звичаї та родинні традиції відношення до жіночого роду. The essence of the notion of noble attitude to women has been reveled in the paper. Based on the study of psychological and pedagogical literature, the main approaches of scientists to definition of nobility and noble attitude have been clarified. The attitude to women, their status, social roles and functions at different stages of history, as well as the Ukrainian national customs and family traditions of attitude to the feminine have been characterized.
- ДокументФормування шляхетного ставлення до жінки у підлітків засобами української народної педагогіки в позакласній виховній роботі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Кохан, Д. М.У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми та запропоноване вирішення наукового завдання, яке полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов та експериментальній перевірці їх впливу на рівень сформованості шляхетного ставлення до жінки у підлітків засобами української народної педагогіки. Формування в підлітків шляхетного ставлення до жінки розглядаємо як важливу складову духовно-морального, статевого і ґендерного виховання, що вимагає цілеспрямованої позакласної виховної роботи, яка сконцентрована на забезпеченні умов для оволодіння школярами сукупністю знань щодо шляхетності, чеснот шляхетної людини, стимулювання їх до прояву потреб, прагнення застосовувати ці знання у своїх повсякденних діях та вчинках, опанування підлітками вміннями моральної поведінки, розвитку і виявлення особистісних якостей, які характеризують шляхетне ставлення до представниць жіночої статі, а також для морального самовдосконалення учнів. The thesis presents a theoretical analysis of the problem and the proposed solution of the scientific problem, which is the theoretical substantiation of pedagogical conditions and experimental verification of their impact on the formation of noble attitude toward women among adolescents by means of Ukrainian folk pedagogy. We consider the formation of a noble attitude to women among adolescents as an important component of spiritual, moral, sexual and gender education, which requires purposeful extracurricular educational work, focused on providing conditions for students to acquire a set of knowledge about nobility, virtues, stimulating them to reveal their needs, the desire to apply this knowledge in their daily actions and deeds, the acquisition of skills of moral behaviour by adolescents, development and demonstration of personal qualities that characterize the noble attitude towards women, as well as for the moral self-improvement of students.