Перегляд за Автор "Костикова, О. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументК проблеме психотерапии неврозов(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-26) Костикова, О. В.В статье освещается проблема психотерапии неврозов. Психотерапия в сочетании с медикаментозным лечением позволяет ослабить или нивелировать болезненные симптомы, характерные для неврозов и невротических состояний, ускоряет процесс выздоровления, способствует реконструкции психического здоровья личности. У статті висвітлюється проблема психотерапії неврозів. Психотерапія в поєднанні з медикаментозним лікуванням дозволяє послабити або нівелірувати хворобливі симптоми, характерні для неврозів і невротичних станів, прискорює процес одужання, сприяє реконструкції психічного здоров'я особистості. The article highlights the problem of psychotherapy of neuroses. Psychotherapy combined with medication can alleviate or level out the painful symptoms characteristic of neuroses and neurotic conditions, speed up the healing process, and contribute to the reconstruction of personal mental health.
- ДокументПрофессиональный имидж личности: морально-этические и эстетические аспекты(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Костикова, О. В.; Корсун, С. Н.; Шапошникова, И. И.Профессионализм и успешная карьера предполагают заинтересованность человека в конструктивной самопрезентации, наилучшем информировании социума о личностных способностях, таланте, компетентности, что во многом и структурирует общий имидж. Автор рассматривает морально-этические и эстетические аспекты профессионального имиджа личности. Професіоналізм і успішна кар'єра припускають зацікавленість людини в конструктивній самопрезентації, найкращому інформуванні соціуму про особистісні здібності, талант, компетентності, що багато в чому і структурує загальний імідж. Автор розглядає морально-етичні та естетичні аспекти професійного іміджу особистості. Professionalism and a successful career presuppose a person's interest in constructive self-presentation, in the best informing society about personal abilities, talent, and competence, which in many ways structures the overall image. Аuthor examines the moral, ethical and aesthetic aspects of the professional image of the individual.
- ДокументПрофессиональный имидж: аспекты конструктивной критики(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Костикова, О. В.В статье затронута тема профессионального имиджа и его аспектов конструктивной критики. При создании личностного имиджа эффективна актуализация психокоррекционного потенциала психотренингов. Перед проведением психотренингов целесообразно прокомментировать участникам вопросы конструктивной критики. Важно осознавать необходимость обратной связи в социуме для усовершенствования собственного имиджа. У статті порушено тему професійного іміджу та його аспектів конструктивної критики. Під час створення особистісного іміджу ефективна актуалізація психокорекційного потенціалу психотренінгів. Перед проведенням психотренінгів доцільно прокоментувати учасникам питання конструктивної критики. Важливо усвідомлювати необхідність зворотний зв'язок у соціумі удосконалення власного іміджу. The article touches on the topic of professional image and its aspects of constructive criticism. In creating a personal image, it is effective to actualise the psycho-corrective potential of psycho-training. Before conducting psycho-training, it is useful to comment on constructive criticism to the participants. It is important to realise the necessity of feedback in society to improve one's own image.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩЕЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ У СТУДЕНТОВ(Харківська державна академія фізичної культури, ФОП Панов А. М., 2016-06-08) Костикова, О. В.; Корсун, С. Н.; Шапошникова, И. И.; Суворова, Я. В.В статье рассмотрены психолого-педагогические аспекты теоретико-практических рекомендаций прогрессивных научных исследований по проблеме формирования здоровьесберегающей ответственности у студенческой молодежи. Проанализированы: понятие здоровьесберегающей ответственности, показатели-критерии ответственного отношения к собственному здоровью в студенческом возрасте и возможности физического воспитания при создании конструктивных психолого-педагогических условий в вузе для стимулирования здорового образа жизни в студенчестве. Представлены варианты педагогических стратегий и технологий в контексте физической культуры, которые способствуют становлению ответственного отношения к личному здоровью у студентов в сфере высшего образования. У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти теоретико-практичних рекомендацій прогресивних наукових досліджень з проблеми формування здоров'язбережувальної відповідальності у студентської молоді. Проаналізовано: поняття здоров'язбережувальної відповідальності, показники-критерії відповідального ставлення до власного здоров'я в студентському віці і можливості фізичного виховання при створенні конструктивних психолого-педагогічних умов у вузі для стимулювання здорового способу життя в студентства. Представлені варіанти педагогічних стратегій і технологій в контексті фізичної культури, які сприяють становленню відповідального ставлення до особистого здоров'я у студентів в сфері вищої освіти. The article considers psychological and pedagogical aspects of theoretical and practical recommendations advanced scientific researches on the problem of formation of health-promoting responsibility in students. Analyzed: the concept of health-responsibility, performance criteria responsible attitude to their own health in student age and ability of physical education when you create a constructive psychological-pedagogical conditions in high school to encourage healthy lifestyles in students. The options presented pedagogical strategies and technologies in the context of physical culture, which contribute to the formation of a responsible attitude towards personal health among students in higher education.