Перегляд за Автор "Колесник, Л. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕЛЕКТРОННИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ БАЗ ДАНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Колесник, Л. В.; Олефіренко, Н. В.Модуль «Бази даних» у профільній середній школі одним з найцікавіших, але й найскладніших. Визначено труднощі, якими супроводжується вивчення цього модуля. Розглянуто функціональні можливості електронних тренажерів w3schools, Sqlbolt, BYTESCOUT.COM для навчання школярів умінням створювати запити. The «Databases» module in a specialized high school is one of the most interesting, but also the most difficult. The difficulties associated with studying this module have been identified. The functional capabilities of electronic simulators w3schools, Sqlbolt, BYTESCOUT.COM for learning students the ability to create queries are considered.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Колесник, Л. В.Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що розроблено методичні поради застосування інформаційно-комунікаційних технологій у закладах загальної середньої освіти при вивченні молекулярної фізики. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні поради з використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні фізиці сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає в тому, що опрацьовано та систематизовано відомості щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики при підготовці здобувачів у закладах загальної середньої освіти. The scientific novelty of the master’s thesis lies in the fact that methodological recommendations for the use of information and communication technologies in institutions of general secondary education in the study of molecular physics have been developed. The practical significance of the study is determined by the fact that the developed methodological tips on the use of information and communication technologies in teaching physics contribute to improving the effectiveness of the educational process in institutions of general secondary education. The theoretical significance of the research is that information on the use of information and communication technologies in physics lessons in the preparation of applicants in general secondary education institutions has been processed and systematized.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Масич, В. В.; Колесник, Л. В.Важливим досягненням у сучасній педагогічній практиці є можливість застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні. Зокрема зазначені технології дають можливість більш широко розглянути проблему індивідуалізації навчання оскільки використання комп'ютера дозволяє ставити і вирішувати нові дидактичні завдання, які не вирішуються традиційним шляхом. An important achievement in modern Pedagogical practice is the possibility of using Information and Communication Technologies in Education. In particular, these Technologies make it Possible to more broadly consider the problem of individualization of learning, since the use of a computer allows you to set and solve new didactic tasks that are not solved in the traditional way.
- ДокументРозробка дидктичних матеріалів для навчання вибіркового модуля "Бази даних"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Колесник, Л. В.У кваліфікаційній роботі узагальнено досвід навчання баз даних у закладах освіти, уточнено особливості використання дидактичних матеріалів для навчання вибіркового модуля «Бази даних» для учнів профільної школи, здійснено аналіз дидактичного і методичного забезпечення викладання модуля за вибором «Бази даних». Розроблено набір практичних завдань для навчання школярів проектувати бази даних і створювати запити до даних бази даних. Запропоновано готові бази даних, з даними яких можна проводити маніпулювання для опанування навичок формулювання запитів. Для перевірки знань школярів з вибіркового модуля розроблено 24 завдання у тестовій формі. The qualification work summarizes the experience of teaching databases in educational institutions, specifies the specifics of the use of didactic materials for teaching the optional module "Databases" for students of a specialized school, and analyzes the didactic and methodical support for teaching the module by selecting "Databases". A set of practical tasks has been developed to teach students to design databases and create queries to database data. Ready-made databases are offered, the data of which can be manipulated to master the skills of formulating queries. 24 tasks in test form have been developed to test students' knowledge of the sample module.