Перегляд за Автор "Козачек, Н. О."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВХІДНИЙ КОНТРОЛЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО ОПАНУВАННЯ ОСВІТНІМ КОМПОНЕНТОМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Міщенко, О. А.; Козачек, Н. О.У публікаціїї висвітлено особливості проведення вхідного контролю знань та навичок здобувачів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» з вибраних освітніх компонентів як передумови успішного подальшого опанування здобувачами матеріалом дисциплін «Голосова культура логопеда» та «Вербальні та невербальні засоби навчання дітей з ООП». Доведено, що вхідний контроль є важливою та малодослідженою формою здійснення аналізу знань та навичок здобувачів, які передують вивченню кожного нового освітнього компоненту, крім того, він дозволяє проаналізувати здобутки студентів у галузі неформальної освіти та здійснити моніторинг самооцінювання здобувачів. На основі одержаних результатів вхідного контролю на кафедрі спеціальної педагогіки розробляються заходи індивідуальної та групової роботи зі здобувачами (індивідуальні консультації, фахові додаткові вебінари, рекомендація здобувачів до наукових гуртків, запрошення стейкхолдерів, перегляд освітніх компонентів та інше), що перетворює освітній процес на лабільний та студентоцентрований. The publication highlights the peculiarities of the entry control of the knowledge and skills of applicants for the specialty 016 "Special Education" from selected educational components as prerequisites for the applicants' successful further mastery of the material of the disciplines "Voice Culture of the Speech Therapist" and "Verbal and Non-Verbal Teaching Aids for Children with ASD". It has been proven that input control is an important and little-studied form of analyzing the knowledge and skills of learners, which precede the study of each new educational component, in addition, it allows analyzing the achievements of students in the field of informal education and monitoring the self-assessment of learners. On the basis of the results of the entrance control, the department of special pedagogy develops measures for individual and group work with applicants (individual consultations, additional professional webinars, recommendation of applicants to scientific circles, invitation of stakeholders, review of educational components, etc.), which turns the educational process into a labile and student-centered one.
- ДокументМАЙСТЕР-КЛАС ЯК ФОРМА ОБМІНУ ПЕРЕДОВИМ ПЕДАГОГІЧНИМ ДОСВІДОМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Міщенко, О. А.; Купіна, І. О.; Козачек, Н. О.У публікації проаналізовано проведений майстер-клас «Розробка та виконання жестовою мовою пісні за поетичним твором Т. Г. Шевченка «Думи мої, думи мої» як форму обміну передовим педагогічним досвідом у дистанційному форматі. Майстер-клас, як показує педагогічна практика, є ефективною формою навчання та розвитку сучасних педагогів, незалежно від освітньої системи, у якій здійснюється їхня педагогічна діяльність в умовах безперервної освіти та воєнного стану, удосконалення професійної компетентності. Зазначено, що проведений майстер-клас «Розробка та виконання жестовою мовою пісні за поетичним твором Т. Г. Шевченка «Думи мої, думи мої»» може вважатись доречною формою обміну передовим педагогічним досвідом у дистанційному форматі із подальшим удосконаленням практичного блоку. Серед перспектив заплановано проведення майстер-класу «Розробка та виконання жестовою мовою пісні (Х. Соловій, саундтрек до м/ф «Мавка») за мотивами драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». The publication analyzes the master class "Development and performance of a song in sign language based on T. G. Shevchenko's poetic work "My thoughts, my thoughts" as a form of sharing advanced pedagogical experience in a distance format. The master class, as pedagogical practice shows, is an effective form of training and development of modern teachers, regardless of the educational system in which their pedagogical activity is carried out in the conditions of continuous education and martial law, improvement of professional competence. It is noted that the conducted master class "Development and performance of a song in sign language based on T. G. Shevchenko's poetic work "My thoughts, my thoughts"" can be considered an appropriate form of exchange of advanced pedagogical experience in a distance format with further improvement of the practical unit. Among the prospects is the planned master class "Development and performance of a song in sign language (H. Solovyi, soundtrack to the musical theater "Mavka") based on Lesya Ukrainka's extravaganza drama "Forest Song".
- ДокументМАЙСТЕР-КЛАС ІЗ РОЗРОБКИ ТА ВИКОНАННЯ ПІСНІ ЖЕСТОВОЮ МОВОЮ ЯК СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ІНІЦІАТИВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Міщенко, О. А.; Купіна, І. О.; Козачек, Н. О.У статті проаналізовано проведені майстер-класи «Розробка та виконання жестовою мовою пісень за поетичним твором Т. Г. Шевченка «Думи мої, думи мої»» та «Розробка та виконання жестовою мовою саундтреку до м/ф «Мавка. Лісова пісня» за мотивами драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня» як сучасної педагогічної ініціативи у дистанційному форматі. Розробка майстер-класів була здійснена в межах засідання студентського наукового гуртка «Спеціальна дидактична майстерня: новітні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами», що успішно функціонує при кафедрі спеціальної педагогіки, на факультеті природничої, спеціальної і здоров’язбережувальної освіти. Враховуючи, що розробка пісні жестовою мовою передбачає ґрунтовну роботу над розумінням тексту поетичного твору, тим більше, коли йдеться про канонічну класику української літератури, до засідання дидактичної майстерні було залучено фахівців кафедри теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті та здобувачів факультету початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди. The article analyzes the master classes "Development and performance in sign language of songs based on T. G. Shevchenko's poetic work "My thoughts, my thoughts"" and "Development and performance in sign language of the soundtrack to the musical theater "Mavka. Forest Song" based on Lesya Ukrainka's drama extravaganza "Forest Song" as a modern pedagogical initiative in a distance format. The development of the master classes was carried out within the framework of the meeting of the student scientific group "Special didactic workshop: the latest technologies in working with children with special educational needs", which is successfully functioning at the department of special pedagogy, at the faculty of natural, special and health education. Taking into account that the development of a song in sign language involves thorough work on understanding the text of a poetic work, especially when it comes to the canonical classics of Ukrainian literature, experts from the Department of Theory and Methods of Teaching Philological Disciplines in Preschool, Primary and Special Education and students were involved in the meeting of the didactic workshop Faculty of Primary Education of H. S. Skovoroda KhnPU.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ПП «Євромедія», 2009-06-11) Васильєва, К. І.; Козачек, Н. О.«Методичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху» призначені для проведення практичних занять зі студентами за спеціалізацією «сурдопедагогіка». Методичні рекомендації можуть використовуватися сурдопедагогами спеціальних дошкільних закладів; вчителями початкових класів шкіл для дітей з вадами слуху; батьками, які мають дітей з порушеним слухом, працівниками сурдологічних центрів. «Методические рекомендации по использованию лицевых, артикуляционных, дыхательных упражнений и развития мелкой моторики у детей с нарушениями слуха» предназначены для проведения практических занятий со студентами по специальности «сурдопедагогика». Методические рекомендации могут использоваться сурдопедагоги специальных дошкольных учреждений; учителями начальных классов школ для детей с недостатками слуха родителями, имеющих детей с нарушенным слухом, работниками сурдологических центров. "Methodical recommendations on the use of facial, articulatory, respiratory exercises and the development of fine motor skills in children with hearing impairments" are designed for practical classes with students in the specialty of "surdopedagogics". Methodical recommendations may be used by the faculty of the special preschool institutions; teachers of primary school classes for children with hearing impairments by parents with children with hearing impairment, and workers in the auditory centers.
- ДокументОсобливості проведення пропедевтичної педагогічної практики для студентів 2 курсу ХНПУ імені Г. С. Сковороди в умовах військового стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Козачек, Н. О.; Павлова, А. О.В статті розглятуто особливості проведення пропедевтичної педагогічної практики в умовах військового стану. В процесі проходження практики здобувачі навчаються самостійно відбирати і систематизувати інформацію в рамках поставлених перед ними завдань; вчаться застосовувати отримані знання на практиці; розвивають навички колективної роботи, ознайомлюються з кабінетами та обладнанням фахівців. The article deals with the features of conducting propaedeutic pedagogical practice in martial law. In the process of practice, students learn to independently select and systematize information within the framework of their tasks; learn to to apply the acquired knowledge in practice; develop teamwork skills, get acquainted with the work, get acquainted with the offices and equipment of specialists.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ХНПУ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ В ЗАКЛАДАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Міщенко, О. А.; Козачек, Н. О.У публікації розглянуто особливості пропедевтичної педагогічної практики здобувачів у закладах спеціальної освіти в умовах дистанційного навчання та в період воєнного стану. Метою розробки є репрезентація досвіду проведення пропедевтичної педагогічної практики здобувачів за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» ХНПУ імені Г. С. Сковороди в реаліях сьогодення. Це дослідження проводилось в умовах дистанційного навчання в період воєнного стану у 2022 році на основі спостереження, перевірки звітної документації та аналізу звітів практикантів, що проходили практику в спеціальних закладах освіти. The publication deals with the peculiarities of the propedeutic pedagogical practice of applicants in special education institutions in the conditions of distance learning and during martial law. The purpose of the development is to present the experience of conducting propaedeutic pedagogical practice of applicants in the speciality 016 "Special Education" of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University in the realities of today. This study was conducted in the conditions of distance learning during the period of martial law in 2022 on the basis of observation, verification of reporting documentation and analysis of trainees' reports, who were practising in special educational institutions.
- ДокументПричини порушень слуху у дітей та сучасні технічні засоби реабілітації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Козачек, Н. О.; Райчук, М. І.Досліджуються причини порушень слуху у дітей та сучасні технічні засоби реабілітації. Исследуются причины нарушений слуха у детей и современные технические средства реабилитации. The causes of hearing impairment in children and modern technical means of rehabilitation are investigated.
- ДокументРухливі ігри як засіб фізичного розвитку глухих дошкільників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Козачек, Н. О.У статті розглянуто використання рухливих ігор, які є засобом фізичного розвитку глухих дошкільників. Основними завданнями в роботі з дітьми, які мають вади слуху по застосуванню ігор з елементами спорту є загальний розвиток дитини, оздоровлення її організму, розвиток руху, рухових можливостей і фізичних якостей, виховання любові та інтересу до різних видів фізичних вправ. В статье рассмотрено использование подвижных игр, являющихся средством физического развития глухих дошкольников. Основными задачами в работе с детьми, имеющими недостатки слуха относительно применения игр с элементами спорта, является общее развитие ребенка, оздоровление его организма, развитие движения, двигательных возможностей и физических качеств, воспитание любви и интереса к разным видам физических упражнений. In his article the use of movement games as a means of physical development of deaf preschool children is considered. The tasks in work with hearing-impaired children regarding the use of games with elements of sport are the general development of the child, health improvement of their organism, development of movement, motor capabilities and physical qualities, fostering love and interest in various types of physical exercises.
- ДокументІсторичні аспекти розвитку тифлопедагогіки як науки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Райчук, М. І.; Козачек, Н. О.У статті розглядається історія тифлопедагогіки як науки в Україні. В статье рассматривается история тифлопедагогики как науки в Украине. In the article considered the history of tiflopedagogics as a science in Ukraine.