Перегляд за Автор "Жозе да Коста, Г. О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДуховно-інтелектуальне виховання школярів Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Асоціація російськомовних вчених штату Масачусетс, м. Бостон, США, 2019) Жозе да Коста, Г. О.У статті порушено тему духовно-інтелектуального виховання школярів Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області. Нове освітнє середовище передбачає й новий зміст освіти, нові технології навчання і виховання, розвиток інтелектуальних здібностей дітей, щоб вивести кожного школяра на виховання культури творчого мислення. Сьогодні школа має готувати не лише носія знань, а й творчу особистість, яка здатна використовувати здобуті знання для конкурентоспроможної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, тобто формувати компетентну особистість. Розвиток у школяра самостійності, здатності до самоорганізації, саморозвитку, самовиховання, самоосвіти — це одне з першочергових завдань сучасної освіти. В статье поднята тема духовно-интеллектуального воспитания школьников Харьковского лицея № 89 Харьковского городского совета Харьковской области. Новая образовательная среда предполагает и новое содержание образования, новые технологии обучения и воспитания, развитие интеллектуальных способностей детей, чтобы вывести каждого школьника на воспитание культуры творческого мышления. Сегодня школа должна готовить не только носителя знаний, но и творческую личность, способную использовать полученные знания для конкурентоспособной деятельности в любой сфере общественной жизни, то есть формировать компетентную личность. Развитие у школьника самостоятельности, способности к самоорганизации, саморазвитию, самовоспитанию, самообразованию – это одна из первоочередных задач современного образования. The article raises the topic of spiritual and intellectual education of schoolchildren of the Kharkov Lyceum № 89 of the Kharkov City Council of the Kharkov Region. The new educational environment also implies new educational content, new teaching and learning technologies, and the development of children's intellectual abilities, in order to bring every schoolchild to foster a culture of creative thinking. Today, schools must prepare not only knowledge holders, but also creative individuals capable of using their knowledge to work competitively in any sphere of social life, i.e. to form a competent personality. The development of a pupil's independence, self-organisation, self-development, self-education and self-improvement is one of the priorities of modern education.
- ДокументЗастосування методу проектів у зарубіжних моделях навчання учнів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Жозе да Коста, Г. О.У зарубіжних країнах метод проектів наводиться освітянами як приклад особистісно-орієнтованих педагогічних технологій. Елементи методу проектів широко використовуються в різних моделях навчання для розвитку пошуково-пізнавальних навичок учнів. Застосування методу проектів у сучасній українській школі вважається одним із перспективних способів навчання, тому що за таких умов краще відбувається творча самореалізація суб’єктів навчального процесу, підвищується мотивація засвоєння нового матеріалу, розвиваються їхні інтелектуальні здібності. В зарубежных странах метод проектов приводится педагогами в качестве примера личностно-ориентированных педагогических технологий. Элементы метода проектов широко используются в различных моделях обучения для развития поисково-познавательных навыков учащихся. Применение метода проектов в современной украинской школе считается одним из перспективных способов обучения, так как при таких условиях лучше происходит творческая самореализация субъектов учебного процесса, повышается мотивация усвоения нового материала, развиваются их интеллектуальные способности. In foreign countries the method of projects is recognized by teachers as one of learner-centered pedagogical technologies. The elements of the method of projects are widely used in various models of learning for development of students’ search and cognitive skills. Application of the method of projects in modern Ukrainian school is considered to be one of the promising ways of learning, because it creates the facilities for creative self-realization of participants of educational process, increases motivation to gain knowledge and promotes the development of students’ intellectual abilities.
- ДокументПедагогічні умови творчої самореалізації учнів основної школи в навчальній проєктній діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Жозе да Коста, Г. О.Дослідження присвячене вивченню проблеми творчої самореалізації учнів основної школи в навчальній проєктній діяльності. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що автором розроблено та впроваджено в практику закладів загальної середньої освіти навчально-методичне забезпечення (різнорівневі навчальні проєктні завдання, тренувальні вправи, рольові ігри, навчальні проєкти, нестандартні уроки, навчальні проєкти на освітній платформі eTwinning); програму факультативу «Відкриваємо Європу разом» з навчальним посібником «Відкриваємо Європу разом» для учнів 5-9-х класів. Для цілеспрямованої підготовки вчителів основної школи до навчальної проєктної діяльності реалізовано проєкт «Я це вмію і радо поділюся», проведено майстер-клас «Використання навчальної проєктної діяльності на уроках в закладах загальної середньої світи», відкритий професійний клуб «Майстер своєї справи». Для реалізації педагогіки партнерства в навчальній проєктній діяльності розроблено і впроваджено: методичний фестиваль «Нова українська школа: разом до успіху»; методичні посиденьки «Інтернет залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу»; педагогічна студія «Формування освітнього середовища для розвитку здібностей та навчання обдарованих учнів»; семінар «НУШ: вектори цінностей та орієнтирів. Формула успіху». Теоретичними положеннями та практичними напрацюваннями можуть послуговуватися вчителі під час освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти, а також у закладах вищої педагогічної освіти в процесі розробки навчальних програм, робочих навчальних програм, силабусів із загальної педагогіки, педагогіки Нової української школи. Матеріали дослідження доцільно використовувати в процесі підвищення кваліфікації вчителів у закладах загальної середньої освіти. Низка окреслених питань може бути тематикою для шкільних методичних об’єднань та науково-методичних семінарів у закладах загальної середньої освіти. The study is devoted to the study of the problem of creative self-realization of secondary school students in educational project activities. The practical significance of the obtained results is that the author has developed and implemented in the practice of general secondary education educational and methodological support (variable educational project tasks, training exercises, role-playing games, educational projects, non-standard lessons, educational projects on the eTwinning educational platform); the program of the elective "Discovering Europe together" with the textbook "Discovering Europe together" for students in grades 5-9. To purposefully prepare primary school teachers for educational project activities, the project "I can do it and gladly share" was implemented, a master class "Using educational project activities in lessons in secondary schools" was held, a professional club "Master of his craft" was opened. To implement the pedagogy of partnership in educational project activities, the following has been developed and implemented: the methodical festival "New Ukrainian School: Together for Success"; methodical meetings "Internet addiction or self-development: technologies in the digital world"; pedagogical studio "Formation of the educational environment for the development of abilities and training of gifted students"; seminar "NUS: vectors of values and guidelines. The formula for success. Theoretical provisions and practical developments can be used by teachers during the educational process in general secondary education, as well as in institutions of higher pedagogical education in the process of developing curricula, working curricula, syllabi in general pedagogy, pedagogy of the New Ukrainian School. It is expedient to use the materials of the research in the process of professional development of teachers in general secondary education institutions. A number of outlined issues can be topics for school methodological associations and scientific-methodical seminars in general secondary education.
- ДокументСПІЛЬНА РОБОТА УЧНЯ ТА ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РЕФОРМИ СИСТЕМИ ОСВІТИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Жозе да Коста, Г. О.Акцентовано увагу на потребі реформування системи освіти основної школи за рахунок активізації роботи учасників освітнього процесу. Доведено, що освітня проектна діяльність є альтернативою традиційної освітньої практики. Визначено потенціал спільної роботи учня та вчителя в освітніх проектах, який розкривається під час самореалізації учасників освітнього процесу. The need to reform the system of education at secondary school through the activation of work of educational process participants has been emphasized. It has been proved that the educational project activity is an alternative to traditional educational practice. The potential of cooperative work of student and teacher in educational projects, which is revealedduring self-actualization of educational process participants, has been determined.